Mějte po ruce vše potřebné

Ideální spojení pokladny, platebního terminálu i tiskárny za zvýhodněnou cenu.

Služba eKasa z technických důvodů k 25. říjnu 2021 skončila. Za její říjnový provoz vám nebudeme nic účtovat. Ke stejnému datu je třeba provést zálohu dat. Po vypnutí služby to nebude možné. Jak na zálohu dat?

Pro všechny stávající uživatele eKasy máme novou pokladnu od partnera Storyous za exkluzivní zvýhodněnou cenu. Můžete ji získat jedině teď a od O2. Proto neváhejte a objednejte si ji co nejdřív tady.

Nové řešení splňuje základní parametry služby eKasa, a to včetně povinností dle zákona č. 112/2016 Sb. O elektronické evidenci tržeb v pl. znění.  

Učetní systémy
Exporty pro účetní systémy
data
Mobilní data za zvýhodněnou cenu
zaruka
Od prověřeného partnera
Pokročilá vzdálená správa odkudkoliv
Pokročilá vzdálená správa odkudkoliv

Pokladny Storyous

All-in-one
  • Pokladna, platební terminál i tiskárna v jednom
  • Výdrž až 10 hodin
  • Elegantní a odolné zařízení
  • Umožňuje bezkontaktní i klasické platby kartou
  • Evidence skladových zásob na 1 rok zdarma
  • Exporty ve formátu pro účetní systémy (FlexiBee a Pohoda)
  • Detailní přehledy a statistiky
  • Vzdálená správa pokladny odkudkoliv
  • 5,5" dotykový displej
Tablet Lenovo
  • Stabilní výkon
  • Výdrž až 12 hodin
  • Možnost připojení přes Wi-Fi i SIM
  • Evidence skladových zásob na 1 rok zdarma
  • Exporty ve formátu pro účetní systémy (FlexiBee a Pohoda)
  • Detailní přehledy a statistiky
  • Vzdálená správa pokladny odkudkoliv
  • Kompatibilní s Bluetooth tiskárnou a platebním terminálem
  • 10,3'' dotykový displej
Všechna řešení podporují EET.

Proč si pořídit řešení od Storyous?

pokladna
  • Velká výdrž baterie
  • Elegantní zařízení
  • Evidence skladových zásob na 1 rok zdarma
  • Exporty ve formátu pro účetní systémy (FlexiBee a Pohoda)
  • Vzdálená správa pokladny odkudkoliv
  • Všechna zařízení splňují základní parametry služby eKasa

Chcete objednat nebo máte dotazy?

Nechte nám na sebe telefonní číslo a my vám zavoláme.
Vaše údaje budeme zpracovávat za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Zavoláme vám Náš operátor vás bude kontaktovat.
Chcete objednat nebo máte dotazy? Nechte nám na sebe telefonní číslo a my vám zavoláme. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Chcete objednat nebo máte dotazy? Nechte nám na sebe telefonní číslo a my vám zavoláme. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.

Další informace

První spuštění nového řešení
  • Poté, co podepíšete smlouvu na nové řešení a převezmete pokladny (fyzický hardware), stačí je rozbalit a zavolat na speciální linku podpory 800 161 616, kde společně pokladny nastavíme.
  • Následně vám přijdou přihlašovací údaje a můžete začít fungovat. Děláme to takto i proto, abyste měli pokladnu připravenou ve chvíli, kdy ji opravdu začínáte používat a neúčtovalo se vám nic dříve.

Doporučujeme předtím, než začnete zprovozňovat novou pokladnu, udělat zálohu a uzavřít starou pokladnu. Jak na to?

Stávající eKasa – co s ní?

Co se stane se starým eKasa řešením?

  • eKasa řešení nahrazujeme novým řešením.
  • Vzhledem ke komplikacím vám poplatky za srpen nebudeme účtovat.

Do doby výměny můžete původní řešení eKasa standardně využívat.
 

Musím vracet eKasa zařízení (hardware)?
Nemusíte, zařízení je vaše.
 

Jak uzavřít původní eKasa pokladnu?
Vše potřebné naleznete v podpoře eKasy, rozdělené podle vln EET v sekci Nastavení a používání.
 

Jak dostanu data do nové pokladny?
Buď si je vytvoříte v administraci nebo vám pomůžeme data nahrát pomocí zálohy .
 

Koupil jsem si eKasu v červenci/srpnu a teď je mi k ničemu, vrátíte mi peníze?
Ano, pokud jste zakoupili zařízení kdykoliv od 1.7., je možné jej vrátit na jakékoliv O2 prodejně.

Používám platební termínál. Bude dál fungovat?

Ano, terminál bude i nadále fungovat. Pokud budete chtít využívat terminál zabudovaný v novém zařízení, bude potřeba uzavřít smlouvu s novým poskytovatelem této služby. Záleží na vašich preferencích.

Technické parametry pokladen

PAX All-in-one 

  • 5,5" Dotykový displej (rozlišení 720 x 1440 pixelů) 

  • Procesor Cortex A53 + ARM 

  • 4G LTE I Bluetooth 4.0 I Wi-Fi 

  • Operační systém: PayDroid založen na Android systému 

  • Baterie: 5150 mAH, 3.7 V 

  • Magnetická čtečka karet I Čtečka čipových karet I Čtečka bezkontaktních karet 

  • USB C kabel  

Tiskárna 

  • Termotisk 
  • Šířka papíru 58 mm 
  • Návin 18m 
     

Tablet Lenovo

  • 10,3" FullHD IPS displej 1920×1200; 220 PPI 

  • Jasnost: 330 nitů 

  • Prémiový design z kovu 

  • RAM: 4 GB 

  • Vnitřní úložiště: 64 GB 

  • Osmijádrový procesor MediaTek® Helio P22T 

  • 8 Mpx zadní + 5 Mpx přední fotoaparát 

  • Dva reproduktory s technologií Dolby Atmos® 

  • Slot pro NanoSIM + SD kartu (až 256 GB) 

  • Baterie: 5000 mAh 

  • Android 

Informace k řešení eKasa

eKasa tak, jak jste ji znali, končí. Pro zajištění funkčnosti stávající eKasy do doby, než ji vyměníte za novou, ji připojte k internetu a spusťte aplikaci eKasa. Po vyzvání zadejte PIN. Tím zajistíte její další provoz. Následně ji zase od internetu odpojte nebo přepněte do režimu „Letadlo“. Jak na zálohu dat?

Časté otázky o eKase a EET

Kde získám certifikát pro EET?

Certifikát získáte na stránkách Finanční správy. Postupujte podle našeho průvodce pro pokladny O2 eKasa.

Při fiskalizaci se zobrazila „chyba 3 XML error“

Zkontrolujte, že máte správně vyplněné všechny údaje v Nastavení provozovny. Údaje musí být stejné jako na finanční správě (která Vám je vygenerovala). Chyba XML je hlášení o tom, že údaje, které jste zadali, nesouhlasí s údaji uvnitř certifikátu.

Další časté otázky a návody

Administrativa a legislativní náležitosti spojené s EET
Potíže s aktualizací softwaru

Po instalaci aktualizace nemusí eKasa fungovat správně.

Doporučené kroky, které mohou zamezit případné ztrátě dat

  • Odpojte pokladnu od internetu.
  • I v off-line režimu (bez připojení k internetu) bude O2 eKasa fungovat jako pokladna a budete moci vystavovat účtenky (bez FIK a BKP kódu). Na platby kartou tento režim nemá žádný vliv.
  • Co nejdříve zálohujte data (kapitola Nahrát na USB) z pokladny. 
  • Zároveň si svá data můžete vytisknout. Jak na to?
  • Budeme vás kontaktovat s návrhem řešení této situace. 

Jakékoliv poplatky spojené s produktem eKasa vám nebudeme účtovatOmlouváme se za vzniklou situaci a případné potíže.

Jak dál používat eKasu?

Podmínky používání cookies