O2 eKasa

Nejvyspělejší pokladní systém na trhu

užitečné funkce
Užitečné funkce pro většinu podnikatelů
Provoz zdarma díky platbě kartou
Provoz zdarma díky platbě kartou
Nízký poplatek
Poplatky za platbu kartou jen 0,99 %
připraveno na eet
Připraveno i pro EET
Podpora
Podpora 24 hodin denně

Výhody pro vaše podnikání

 

Zvládne elektronické stravenky

Tržby každého číšníka vidíte zvlášť

Můžete si nastavit rozmístění stolů na place

Skladové hospodářství

Tisk objednávek z placu přímo do kuchyně

Upozornění na nízký stav zboží na skladě

Přehledné kategorie zboží

Zboží načtete i pomocí čárových kódů

Skladové hospodářství

Neomezený počet položek k prodeji

Bezpečně oddělené uživatelské účty

Okamžitý přehled o tržbách

Přehledné kategorie zboží

Díky mobilnímu internetu v ceně jste stále on-line

Místo konkrétního zboží můžete zadávat jen cenu

Baterie vydrží celý den

Možnost zadávat slevy a akce

Díky mobilnímu internetu v ceně jste stále on-line

Skladové hospodářství

Evidence partnerů a dodavatelů

Slevy pro stálé zákazníky

Účtenky můžete poslat e-mailem

Můžete vystavovat zálohové faktury

Díky mobilnímu internetu v ceně jste stále on-line

Přehledné kategorie zboží

Snadné zadávání a nastavení slev

Vyberte si pokladnu

O2 eKasa Kompakt

Lehké a mobilní řešení včetně zabudované tiskárny, platebního terminálu a připojení k internetu. 

V jednom přístroji získáte

  • 7“ dotykový displej
  • Integrovanou tiskárnu s termotiskem
  • Integrovaný platební terminál, který podporuje i bezkontaktní platby, Google Pay a Apple Pay


Více o pokladně eKasa Kompakt

Cena bez DPH 4995 Kč
Cena s DPH 6044 Kč

 

Objednat
O2 eKasa
  • Zprovoznění zdarma
  • Tiskárna v ceně
  • Platební terminál v ceně
  • 10’ dotykový displej
4 995 Kč bez DPH

Pořizovací náklady si tedy můžete odečíst z daní.
Cena s DPH je 6044 Kč.

O2 eKasa Premium
  • Zprovoznění zdarma
  • Tiskárna v ceně
  • Platební terminál v ceně
  • Velká 15’ dotykový displej
14 995 Kč bez DPH

4 995 Kč si můžete odečíst z daní.
Cena s DPH je 18 144 Kč.

Provoz zdarma díky platbám kartou

Když totiž u vás zákazníci zaplatí aspoň 100 tisíc, máte ten měsíc eKasu úplně zdarma.
A když přijmete platby kartou aspoň za 50 tisíc, ušetříte polovinu z ceny.

Při platbách kartou nad 100 tisíc

Zdarma

Při platbách kartou nad 50 tisíc

250 Kč měsíčně
bez DPH

Při platbách kartou do 50 tisíc

499 Kč měsíčně
bez DPH

Platební terminál v ceně

Poplatek za platbu kartou jen 0,99 %

Za přijímání platebních karet platíte jen jednorázový poplatek za platbu kartou se sazbou jen 0,99 %.

Platební terminál máte v ceně. Zvládne všechny běžné platební karty. Magnetické, čipové, klasické i bezkontaktní, kreditní, debetní. A čím více plateb kartou přijmete, tím víc ušetříte.

zprovozneni

Zprovoznění zdarma na prodejně a podpora 24/7

Postaráme se o všechno. Vyberte si prodejnu, zarezervujte si termín návštěvy, abyste nemuseli čekat ve frontě. A až dorazíte, celou EET pokladnu vám zdarma zprovozníme.

Zajistíme vám nepřetržitou technickou podporu, takže se nemusíte bát náhlých komplikací.

Čím eKasa přesvědčila naše zákazníky

Objednávejte, nebo se poraďte se specialistou po telefonu

Nechte nám na sebe telefonní číslo a a my vám zavoláme.

Objevte další chytrá řešení

Objevte další chytrá řešení

Zjistěte, jak propojujeme ICT služby do spolehlivých řešení, díky kterým můžete jednoduše, rychle a bezpečně rozvíjet svůj business. 

Brzy vyprší platnost prvních certifikátů pro EET. 

Bez platného certifikátu vám evidence tržeb nebude fungovat a proto je potřeba si vygenerovat nový. Jak vygenerovat nový certifikát pro EET

Podrobné informace

Jak začít
Jak ušetřit díky platbám kartou

Když necháte své zákazníky platit kartou a platby přes platební terminál v kalendářním měsíci přesáhnou částku nad 50 000 Kč, získáváte slevu ve výši 50 % na měsíční poplatek po dobu 1 měsíce.

Když platby přes platební terminál v kalendářním měsíci přesáhnou částku nad 100 000 Kč, získáváte slevu ve výši 100 % na měsíční poplatek po dobu 1 měsíce. 

Sleva se vám uplatní vždy v následujícím zúčtovacím období a vztahuje ke konkrétní eKase. 

Časté otázky

Kde získám certifikát pro EET?

Certifikát získáte na stránkách Finanční správy. Postupujte podle našeho průvodce.

Platební terminál je pomalý

Připojte platební terminál přes USB, ne přes Bluetooth. Pokud máte terminál připojený přes USB a stále je odezva platebního terminálu pomalá, může to být způsobeno pomalým internetem. Podívejte se na videonávod

Při fiskalizaci se zobrazila „chyba 3 XML error“

Zkontrolujte, že máte správně vyplněné všechny údaje v Nastavení provozovny. Údaje musí být stejné jako na finanční správě (která Vám je vygenerovala). Chyba XML je hlášení o tom, že údaje, které jste zadali, nesouhlasí s údaji uvnitř certifikátu.

Další časté otázky a návody

Jak funguje elektronická evidence tržeb
  1. Po přijetí platby se odešle informace o účtované částce na Finanční správu.
  2. Finanční správa vám obratem vygeneruje a pošle unikátní kód.
  3. Unikátní kód si vytisknete na zákaznickou účtenku.
  4. Účtenku si převezme zákazník. Z vaší strany už je vše vyřízené.
  5. V tuto chvíli si Finanční správa může účtenky zkontrolovat.

Jak funguje EET

 

 

Jak to funguje bez internetového připojení

Fixní i mobilní internet od O2 je dostupný na většině území ČR. Pokud však provozujete například stánek v horách bez možnosti jakéhokoliv internetového připojení, může Vám správce daně udělit individuální výjimku z on-line evidence tržeb. V takovém případě budete mít nadále povinnost vystavovat účtenky, ale data o těchto účtenkách budete moci odesílat jednou za 5 dnů. 

Jak fungují eTržby bez trvalého připojení k internetu.

Když dočasně vypadne internet

V případě, že výjimečně nastane krátkodobý výpadek spojení a účtenka nepůjde odeslat, budete moci vydat účtenku bez unikátního kódu.  Údaje o této transakci pak budete muset odeslat bezprostředně po obnovení spojení, nejpozději však do 48 hodin od uskutečnění transakce. 

eTržby při výpadku internetu

Bude zákazník u pokladny čekat na spojení, aby si mohl odnést účtenku?

Nebude. Pokud nebude spojení fungovat, budete moci vytisknout účtenku bez unikátního kódu. Data následně Finanční správě odešlete do 48 hodin.

Co když si zákazník nebude chtít převzít účtenku?

Bude zcela na rozhodnutí každého zákazníka, zda si účtenku převezme nebo ne.

Co když udělám chybu na pokladně a budu muset provést storno?

Storno chybně provedené platby bude možné. Informace o stornu bude odeslána online do systému Finanční správy stejným způsobem jako informace o tržbě jako mínusová položka.

Kdo bude internetové připojení platit?

Většina podnikatelů se už dnes bez internetu neobejde. Pro ostatní bude připojení k internetu bez ohledu na jeho typ (fixní internet xDSL, mobilní internet nebo internet v mobilu) nákladem podnikání.

Co všechno budete potřebovat

Pro EET budete potřebovat zařízení, které slouží jako pokladna, je schopné komunikovat po internetu s Finanční správou, a umožňuje tisk. O2 Vám nabídne jednoduché a dostupné řešení, které splňuje navrhované legislativní podmínky a díky spolehlivým technologiím je zároveň bezpečné, snadno a intuitivně se ovládá a přitom je modulárně využitelné bez ohledu na Vaše současné vybavení či předmět podnikání.

Administrativa a legislativní náležitosti spojené s EET

Koho se elektronická evidence tržeb (EET) týká a kdy

Dle zákona o evidenci tržeb budou podnikatelé povinni elektronicky evidovat přijaté platby. Hlavním cílem navrhované právní úpravy je požadavek státních orgánů na získání informací, které zabezpečí lepší správu daní (zejména daní z příjmů a daně z přidané hodnoty).

Zákon počítá se zavedením elektronické evidence tržeb podle předmětu podnikání následovně:

Fáze Povinné subjekty Účinnost od
1

Ubytovací a stravovací služby

klasifikace NACE* kódy 55 a 56

Platí od 1. prosince 2016
2

Velkoobchod a maloobchod

klasifikace NACE* kódy 45.1, 45.3, 45.4, pokud jde o obchod, 46 a 47

Platí od 1. března 2017
3 Ostatní činnosti s výjimkou těch, které jsou zařazené do 4. fáze (např. svobodná povolání - lékaři, právníci, účetní, doprava či zemědělství Pravděpodobně
od 1. ledna 2020
4

vybraná řemesla a výrobní činnosti: Čtvrtá fáze

NACE* skupina 13-17, 20.4, 22, 23, 25, 31-33, 43, 95, 96

Pravděpodobně
od 1. ledna 2020

*NACE se pro účely tohoto zákona rozumí klasifikace ekonomických činností uvedená v nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1893/2006 ze dne 20. prosince 2006.

Jaké platby se budou evidovat?

Evidovat se budou zejména platby v hotovosti včetně prostředků představující peněžní prostředky (žetony, kupony), platby kartou či jiným elektronickým prostředkem, platby stravenkami, šeky či směnkou. Platby převodem z účtu na účet (pokud není platba zadána prostřednictvím povinného subjektu) nebo formou inkasa elektronické evidenci tržeb podléhat nebudou.

Na jaké tržby se EET nebude vztahovat?

Tržby vyloučené z EET návrh zákona explicitně uvádí v § 12. Mezi tyto tržby na příklad patří:

  • tržby státu, územních samosprávných celků, příspěvkových organizací, České Národní Banky, držitelů poštovních licencí, bank, penzijních fondů a další vyjmenované;
  • tržby uskutečněné během 10 dnů po přidělení certifikátu;
  • tržby ze vztahu souvisejícího s pracovně právním vztahem;
  • tržby ze stravování a ubytování žáků a studentů (školní jídelny, menzy aj.);
  • tržby z jízdného placeného v dopravních prostředcích, na palubě letadel;
  • tržby z automatů či provozování toalet.

Další tržby mohou být vyjmuty nařízením vlády, příp. jiným obecně závazným právním předpisem.

Vztahuje se evidence tržeb i na platby z internetového obchodu?

Ano, vztahuje. Před získáním certifikátu pro evidenci tržeb je podnikatel povinen příslušnému správci daně oznámit údaje o provozovnách, prostřednictvím kterých provádí činnosti, z nichž plynou evidované tržby, nebo v nichž přijímá evidované tržby. Údaji o provozovnách se rozumí také údaje o internetových stránkách, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.

Oficiální informace k EET naleznete na internetových stránkách Vlády České republiky a na internetových stránkách Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky.

Parametry

Specifikace platebního terminálu:

  • Lehký, kapesní, ergonomický design
  • Bluetooth připojení k tabletu
  • Podporuje bezkontaktní platby a NFC platby
  • Paměť 5MB Flash
  • 128KB SRAM
  • Kompatibilní se systémy Android, Apple iOS a Windows Mobile
  • Procesor 32-bit, 100MHz
  • Monochromatický LCD displej 128x64 pixelů
  • Klávesnice
  • Bluetooth 2.1 + EDR & Bluetooth 4.x
  • Napájení pomocí Micro USB
  • Integrovaná baterie 470mAh (až 250 transakcí na jedno nabití)
  • Rozměry: 102 mm x 55.6 mm x 15.9 mm
  • Váha: 105 g

Tablet

  • 10.1“ Dotykový IPS Displej (rozlišení 1280 x 800 pixelů)
  • 4jádrový procesor
  • 4G/LTE, 3G, 2G
  • Wi-Fi (802.11 b/g/n)
  • Bluetooth 4.0
  • USB pro komunikaci s příslušenstvím pro eKasa aplikaci

Tiskárna

  • Termo tisk
  • Šířka papíru 58mm
  • Rozlišení tisku: 384 bodů na řádek
  • Rychlost tisku: 90 mm za vteřinu
  • Podpora českého jazyka
  • Manuální řez papíru
  • USB pro komunikaci s tabletem
  • Integrovaný konektor RJ11 pro ovládání pokladní zásuvky
  • Jednoduché vkládání papíru
  • Možnost tisku čárových kódů a loga na účtenky
  • K eKase může být připojena pomocí USB vždy pouze 1 tiskárna
Podmínky používání cookies