Neomezený tarif NEO Zlatý

NEO zlatý

Neomezená data, volání a SMS

max

Rychlost Max 5G

Připojení na nejlepší datové síti
Podle výzkum spokojenosti českých zákazníků s mobilním internetem, který od roku 2012 provádí agentura IPSOS s.r.o., jsme už devátým rokem v řadě nejlepší v pokrytí i rychlosti mobilního internetu.
Neomezené streamování videa v HD kvalitě
300 minut volání do zahraničí
1 GB dat mimo EU v zóně Top Svět
1 321 Kč/měs.
1 599 Kč/měs. s DPH

Rychlost Max 5G vám umožní využít naši nejrychlejší síť naplno. Dosahuje na místech s nejmodernější technologií pokrytí až 600 Mb/s. To je 10x víc oproti reálně dosahovaným rychlostem ve 4G. To vám umožní i hraní on-line her s využitím rozšířené reality, streamování hudby v plné kvalitě nebo přehrávání videa v nejvyšší kvalitě UHD 4K na YouTube nebo v O2 TV.

Podrobné informace
Volání v ČR a v roamingu v zóně EU neomezeně
Volání do zahraničí 300 minut
Volání v zóně TOP Svět 3,50 Kč
SMS v ČR a v roamingu v zóně EU neomezeně
MMS 5,60 Kč
MMS v roamingu v zóně EU 6,50 Kč
Objem dat v ČR neomezeně
Objem dat v zóně EU 35 GB
Objem dat mimo zónu EU 1 GB
Rychlost stahování až 600 Mb/s
Měsíční paušál 1 321 Kč (1 599 Kč s DPH)

Tarif je možné aktivovat i bez smlouvy se zvýhodněnou cenou se závazkem na 24 měsíců. V případě aktivace tarifu bez zvýhodněné ceny za závazek na 24 měsíců je cena měsíčního paušálu o 150 Kč vyšší.

Další informace o tarifu

Při změně tarifu se automaticky zruší všechny doplňkové služby. Ty, které chcete mít dál aktivní, je potřeba po změně tarifu znovu aktivovat.

Jak jednoduše přejít k O2?

Rozlučte se s nevýhodnými podmínkami u konkurence. Přejít k O2 můžete snadno a rychle ve 3 jednoduchých krocích:

  1. Podání žádosti – Od svého stávajícího operátora si vyžádejte OKU (ověřovací kód účastníka). Dostanete  14místné číslo, které slouží pro identifikaci vaší žádosti o přenos k O2.
  2. Výběr tarifu – Vyberte si mobilní tarif, který vám bude nejlépe vyhovovat. Rádi vám s výběrem poradíme v kterékoliv O2 Prodejně nebo na zákaznické lince 800 02 02 02.
  3. Předání OKU – Číslo OKU nám předejte, udělat to můžete v O2 Prodejně, na lince 800 02 02 02 nebo přímo tady v připraveném formuláři:
    Vložit OKU

Pokud už nejste u opouštěného operátora nijak vázáni (např. výpovědní lhůtou), přeneseme vaše číslo za 3 pracovní dny.

Odejít od operátora je teď ještě snazší

Máte u konkurence nevýhodnou smlouvu se závazkem? Od dubna 2020 je vypovězení takové smlouvy jednodušší než kdy dřív.
Nemusíte už hradit celou výši závazku za všechny zbývající měsíce, ale za každý z nich zaplatíte jen jednu dvacetinu minimálního měsíčního plnění. A to pouze v případě, že smlouvu zrušíte před uplynutím 3 měsíců od platnosti závazku. Hurá k O2.

Jste živnostník?

Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám a poradíme s výběrem.
Vaše údaje budeme zpracovávat za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Zavoláme vám Náš operátor vás bude kontaktovat.
Jste živnostník? Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám a poradíme s výběrem. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Jste živnostník? Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám a poradíme s výběrem. Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Podmínky používání cookies