Nákupní (objednávkový) PIN v O2 set-top boxu

Vyberte si, jakou O2 TV využíváte:

Spustili jsme novou O2 TV 2.0. Stávající zákazníky na ní nyní postupně převádíme. O všech změnách vás budeme včas informovat.

Nákupní PIN v Nové O2 TV

Nákupní PIN potřebujete pro zapůjčení titulů v naší Videotéce. PIN slouží k zabezpečení před nevyžádaným objednáním placených titulů (např. objednávky dětí).

Zadání nákupního PINu při nákupu

Mohlo by vás zajímat

Jak změním nákupní PIN?
  1. Stiskněte tlačítko „Menu“ na dálkovém ovladači a najeďte na „Ikonu profilu“.

    Zobrazení sekce profilu na O2 TV

     
  2. V levém menu vyberte „Rodičovský a nákupní PIN“.

    Postup zobrazení nabídky rodičovského a nákupního PINu

     
  3. Zadejte rodičovský PIN.
    Nepamatujete si současný rodičovský PIN?  Podívejte se na návod, jak ho změnit zde.

    Zadání rodičovského PINu

     
  4. Vyberte položku „Změnit nákupní PIN“.

    Položka Změnit nákupní PIN v nastavení

     
  5. Zadejte nový čtyřmístný nákupní PIN.

    Zadání nového nákupního PINu

     
  6. Zopakujte zadání nového čtyřmístného nákupního PINu.

    Potvrzení zadání nového nákupního PINu

     
  7. O úspěšné změně budete informováni.

    Potvrzení změny nákupního PINu
Nepamatuji si nákupní PIN

Pro případ, že jste v minulosti nákupní PIN měnili a nyní si ho již nepamatujete, můžete si PIN změnit na nový nebo PIN jednoduše resetovat.

Jak změnit nákupní PIN zjistíte výše.

Jak resetovat nákupní PIN v Moje O2?

  1. Přihlaste se do samoobsluhy Moje O2.
     
  2. Vyberte službu O2 TV.
     
  3. V sekci Nastavení vyberte Nákupní PIN pro Videotéku a klikněte na „Nastavit“.

    Nastavení nákupního PINu v samoobsluze

     
  4. Vyberte „Konfigurovat službu“.

    Položka Konfigurovat službu v samoobsluze

     
  5. Zaškrtněte Reset PINu.

    TIP: PIN bude v Moje O2 resetován na výchozí číslo, které je uvedeno nad zaklikávacím políčkem Reset PINu.

    Reset PINu v samoobsluze
     
  6. Zvolte „Uložit změny“.
     
  7. Požadavek vyřídíme do 5 minut, během kterých vám nastavíme výchozí PIN. Pomocí něj si pak můžete film ve Videotéce vypůjčit.
Jak si půjčím film?
  1. Stiskněte tlačítko „Menu“ na dálkovém ovladači a najeďte na volbu „Videotéka“.

    Sekce Videotéka na O2 TV 2.0

    Tituly jsme pro větší přehlednost rozdělili do několika skupin. Najdete zde například: Novinky, Nejlepší filmy, Akční, Komedie, Dětské a rodinné, Seriály, ale i Filmy pro dospělé a jiné.
     
  2. Vyberte titul, který vás zajímá, a potvrďte výběr tlačítkem „OK“.

    Vybraný film ve videotéce

     
  3. Kromě možnosti zapůjčit film se zde dozvíte všechny potřebné informace – o čem film je, herecké obsazení a zda je pořad s českým dabingem či v původním znění. Dále zde najdete i informaci, jak film hodnotí český divák na ČSFD.

    Informace o vybraném pořadu

     
  4. Po přečtení informací pokračujte volbou „Půjčit za“.

    Volba půjčení filmu

     
  5. Zadejte nákupní PIN. Po zadání PINu se film začne automaticky přehrávat.
    Nepamatujete si nákupní PIN a chcete si ho změnit? Můžete dle návodu výše.

    Zakoupení filmu

    Film si můžete přehrát kdykoliv do 48 hodin od nákupu a bude vám k dispozici v sekci „Videotéka“. Během této doby si ho můžete pustit kolikrát budete chtít.

Objednávkový PIN v původní O2 TV

Objednávkový PIN potřebujete pro zapůjčení titulů v naší Videotéce. PIN slouží k zabezpečení před nevyžádaným objednáním placených titulů (např. objednávky dětí).

Zadání nákupního PINu u původní O2 TV

 

TIP: Objednávkový PIN je nastavený na výchozí hodnotu „11111“. Pokud ho chcete změnit, návod najdete níže.

Mohlo by vás zajímat

Jak změním objednávkový PIN?
  1. Stiskněte tlačítko „Menu“ na dálkovém ovladači a najeďte do „Nastavení“.

    Výběr sekce Nastavení na původní O2 TV

     
  2. Pokračujte do sekce „Zabezpečení“.

    Sekce Zabezpečení v nastavení původní O2 TV

     
  3. Vyberte „Nákupní PIN“.

    Položka Nákupní PIN v nastavení zabezpečení

     
  4. Zadejte starý a nový PIN a změnu potvrďte přes tlačítko „Uložit nový PIN“.
    Pokud jste svůj objednávkový PIN zatím neměnili, je nastavený na výchozí hodnotu „11111“.
    Nepamatujete si současný PIN? Můžete jej změnit. Návod naleznete výše.

    Změna nákupního PINu na původní O2 TV
Zapomněl jsem objednávkový PIN
  1. Přihlaste se do portálu Moje O2.
     
  2. Vyberte službu O2 TV.
     
  3. V sekci „Nastavení“ klikněte na „Nákupní PIN pro Videotéku“.

    Nastavení nákupního PINu v samoobsluze
     
  4. Vyberte „Konfigurovat službu“.

    Položka Konfigurovat službu v původní samoobsluze
     
  5. Zaškrtněte Reset PINu.

    Reset PINu v původní samoobsluze
     
  6. Zvolte „Uložit změny“.
     
  7. Požadavek vyřídíme do 5 minut, během kterých vám nastavíme výchozí PIN „11111“. Pomocí něj se pak snadno přihlásíte.
Jak si půjčím film?
  1. Stiskněte tlačítko „Menu“ na dálkovém ovladači a najeďte na volbu „Videotéka“.

    Karta Videotéky v původní O2 TV

    Vybírejte podle žánru pořadu nebo na základě našeho doporučení.

    Sekce Kategorie ve Videotéce

     
  2. Vyberte titul, který vás zajímá, a potvrďte výběr tlačítkem „OK“.

    Výběr filmu k vypůjčení ve videotéce

     
  3. Kromě možnosti zapůjčit film se zde dozvíte všechny potřebné informace – o čem film je, herecké obsazení a zda je pořad s českým dabingem či v původním znění.
    Podívat se můžete také na hodnocení na ČSFD nebo si „Přehrát upoutávku“.

    Informace o vybraném pořadu

     
  4. Když se vám bude film po přehrání ukázky líbit, pokračujte volbou tlačítka „Zapůjčit“.

    Volba zapůjčení filmu

     
  5. Zadejte svůj objednávkový PIN (pokud jste svůj objednávkový PIN zatím neměnili, je nastavený na výchozí hodnotu „11111“).
    Po zadání PINu se film začne automaticky přehrávat.
    Pokud jste zapomněli svůj objednávkový PIN, máte možnost jej změnit dle návodu výše.

    Zadání nákupního PINu při nákupu

    Film si můžete přehrát kdykoliv do 48 hodin od nákupu a bude vám k dispozici v sekci „Videotéka“.
    Během této doby si ho můžete pustit i několikrát.

    Možnost přehrání zapůjčeného filmu
Mobilní aplikace Moje O2

Vše vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby on-line. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždy po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek