Rodičovský PIN v aplikaci O2 TV

Rodičovský PIN brání dětem sledovat pořady a půjčovat si filmy pro dospělé. Sami si určujete, jaký obsah bude O2 TV nabízet podle věkového omezení. Většinou to bývají kanály a filmy nevhodné pro děti. 

Zadání rodičovského PINu v aplikaci

Mohlo by vás zajímat

Jak změním rodičovský PIN?
  1. V pravém horním rohu klepněte na ikonu profilu.
  2. Z menu vyberte „Rodičovský a nákupní PIN“.

    Sekce Rodičovský a nákupní PIN v aplikaci
     
  3. Zadejte rodičovský PIN. Pokud jste ho zapomněli, v další položce nejčastějších otázek najdete návod na jeho změnu.

    Zadání rodičovského PINu v aplikaci
     
  4. Pokračujte klepnutím na tlačítko „Změnit rodičovský PIN“.

    Změna nákupního PINu v aplikaci
  5. Zadejte nový čtyřmístný PIN.

    Zadání nového nákupního PINu
  6. Zopakujte zadání nového čtyřmístného PINu.

    Zopakování zadání nového PINu
  7. Jakmile změna proběhne, dáme vám vědět.

    Potvrzení o úspěšné změně PINu
Nepamatuju si rodičovský PIN

V případě, že jste si Rodičovský PIN už někdy měnili a nepamatujete si ho, můžete ho v Moje O2 resetovat na výchozí hodnotu.

  1. Přihlaste se do Moje O2.
  2. Vyberte službu O2 TV.
  3. V sekci Nastavení vyberte Rodičovský PIN a klikněte na „Nastavit“.

    Nastavení rodičovského PINu v samoobsluze
     
  4. Pokračujte na „Konfigurovat službu“.

    Tlačítko Konfigurovat službu
     
  5. Zaklikněte volbu „Reset PINu“.
     
    TIP
    PIN se v Moje O2 resetuje na výchozí číslo, které je uvedené nad zaklikávacím políčkem Reset PINu.

    Reset PINu v samoobsluze
  6. Nakonec vyberte „Uložit změny“.
  7. Požadavek vyřídíme do 5 minut, během kterých vám nastavíme výchozí PIN. S ním se pak snadno přihlásíte.
Omezení obsahu podle věkové hranice

Nastavením věkového omezení na O2 TV, zajistíte, že vaše děti uvidí jenom TV pořady a filmy, které odpovídají jejich věku. Omezení se vztahuje na sekci Videotéka a Premium.

Na výběr je pět věkových omezení:

  • Žádné - vhodné pro všechny věkové kategorie
  • 7+ vhodné pro děti do 7 let a mladší
  • 12+ vhodné pro děti do 12 let a mladší
  • 15+ vhodné pro děti do 15 let a mladší
  • 18+ vhodné pro dospívající do 18 let a mladší
  1. V pravém horním rohu klepněte na ikonu profilu.
  2. Z menu vyberte „Rodičovský a nákupní PIN“.

    Sekce Rodičovský a nákupní PIN v aplikaci
     
  3. Zadejte rodičovský PIN. Pokud jste ho zapomněli, v další položce nejčastějších otázek najdete návod na jeho změnu.

    Zadání rodičovského PINu v aplikaci
  4. V sekci Věková hranice pro rodičovský PIN si klepnutím na „číslici“ zvolte novou věkovou hranici pro omezení obsahu.

    Nastavení věkové hranice v aplikaci
Jak to bude vypadat, když nastavím omezení podle věkové hranice?

Pokud jste si někdy v minulosti nastavili omezení obsahu O2 TV podle věkové hranice, ukáže se vám tahle obrazovka při jeho spuštění. Pro pokračování zadejte „Rodičovský PIN“.

Nepamatujete si rodičovský PIN? V další položce nejčastějších otázek najdete návod na jeho změnu.

Zadání rodičovského PINu u zamčeného pořadu

Víc o tom, co je omezení věkovou hranicí a jak ho změnit, najdete v další položce nejčastějších otázek.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek