Vidíte na obrazovce točící se kolečko nebo modrou obrazovku s logem O2 TV a dál se váš set-top box nenačte?

Načítání O2 TV

  1. Restartuje zařízení
    • Pokud máte set-top box připojený přes internet vzduchem s vnější anténou (technologie 5G-ready / WTTx), nejdřív restartujte vnější anténu. Zobrazit návod
    • Restartujte modem (router) a počkejte, než znova naběhnou všechny kontrolky. Zobrazit návod
    • Pokud máte mezi modemem a set-top boxem nějaká další zařízení (powerline adaptéry, Wi-Fi opakovače, switche, ...), restartujte je taky. Nakonec restartujte set-top box. Zobrazit návod
  2. Funguje vám po restartech internet?

    Pokud ne, ozvěte se prosím přímo svému poskytovateli internetu. Internet od O2 zkontrolujte pomocí diagnostiky.

  3. Resetujte set-top box

    Pokud se služba na set-top boxu nenačítá ani po všech restartech, obnovte jeho tovární nastavení podle návodu.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek