Startupový akcelerátor BOLT přímo napojený na společnost O2 v květnu vstoupil do partnerství se společností Dateio zabývající se cíleným marketingem.

Pražský start-up Dateio umožnuje zákazníkům oslovit klienty bank s cílenými marketingovými nabídkami. Obchodníkům toto řešení přinese vyšší tržby, přesné cílení jejich nabídek a také měření úspěšnosti jejich marketingových kampaní. Pro banky představuje řešení od Dateio ojedinělý věrnostní program s propojením platebních karet a nabídek obchodníků.

"Zahájení spolupráce s BOLTem vnímáme jako klíčový milník ve vývoji naší společnosti. Nejde jen o získanou investici, ale také o know-how a synergie, které se nabízí hned v několika oblastech. Naším cílem je vytvořit nejlepší řešení v oblasti cíleného marketingu a toto partnerství nás posouvá o významný krok tímto směrem,“ říká ke spolupráci Ondřej Knot, CEO společnosti Dateio.

„Věříme, že naše investice pomůže dalšímu rozvoji tohoto řešení, který přinese spolupráci s dalšími bankami v České republice a postupně i na dalších trzích,“ říká Jakub Minařík, manažer akcelerátoru BOLT, a dodává: „V budoucnu se nabízí další spolupráce například v oblasti Big Dat, a ještě vyšší míry personifikace nabídek díky znalosti nákupního chování jednotlivých zákazníků.“