• O2 odstartovalo spolupráci s hudební službou Spotify, světovou jedničkou na trhu streamované hudby
  • O2 nebude zákazníkům účtovat spotřebu dat při poslechu hudby přes Spotify
  • O2 také nabídne LTE telefony s originálním značkovým audio příslušenstvím zdarma

Operátor O2 odstartoval spolupráci se světovou jedničkou v hudebním streamingu - hudební službou Spotify. Díky tomu nabídne všem svým zákazníkům 30 milionů skladeb a k tomu navíc možnost poslouchat oblíbené písničky bez čerpání dat z jejich tarifu. Službu Spotify bez spotřeby dat automaticky získají všichni stávající i noví rezidentní zákazníci s paušálním tarifem s internetem. Všechny potřebné informace jsou k dispozici na webu www.o2.cz/spotify.

"Díky spolupráci se Spotify mají naši zákazníci všechny své oblíbené skladby neustále u sebe. Třicet milionů písniček mohou poslouchat zdarma a kdykoli ve svém mobilu nebo tabletu. Jen v síti O2 navíc bez spotřeby dat z jejich tarifu," popisuje Jindřich Fremuth, ředitel divize Rezidentní zákazníci v O2.

LTE mobily za výhodnou cenu s audio příslušenstvím zdarma

K poslechu streamované hudby neodmyslitelně patří také chytrý telefon s podporou 4G LTE. O2 proto v létě nabídne vybrané telefony značky Samsung a Huawei s možností získat zdarma originální značkové audio příslušenství - bezdrátový reproduktor Sphere v hodnotě 895 korun nebo bezdrátová sluchátka Samsung Level U v hodnotě 1695 korun.

CenaAudio příslušenstvíCena pro nové zákazníky i pro ty stávající, kteří si navýší svůj tarifCena pro stávající zákazníky (50% sleva)
Samsung J3 2016 - novinka4995Samsung Level Uzdarma447
Huawei P8 Lite5495Sphere BT speakerzdarma847
Samsung A3 20166995Samsung Level Uzdarma447
Huawei P9 Lite - novinka7495Sphere BT speakerzdarma847

Audio příslušenství není prodejné samostatně.

U všech telefonů je možné využít nákupu na splátky bez navýšení s nulovou akontací, možnosti zařízení pojistit proti poškození a krádeži a pořídit si doplňkovou službu O2 Péče, v rámci které konzultant na prodejně zákazníkovi pomůže s osvojením nového LTE zařízení - například zkopíruje kontakty, pomůže s nastavením účtu a nainstaluje potřebné aplikace tak, aby zákazník mohl začít nový telefon okamžitě plnohodnotně využívat.

Nabídku podpoří 360° mediální kampaň

Nabídku podpoří také rozsáhlá komunikační kampaň. Ta se objeví v onlinu, outdooru, na prodejnách, v rádiu a také v televizi, která reklamní spoty odvysílá poprvé v pondělí 13. června.

"V kampani chceme lidem ukázat, že ke každé situaci existuje správná hudba, která dokáže každý zážitek ještě více umocnit. A s námi mají zákazníci takových písniček v mobilu miliony," popisuje Jiří Caudr, ředitel marketingové komunikace v O2.

Kreativní koncept má již tradičně na svědomí interní kreativní tým O2. Režie spotů se ujal Hans Emanuel, kamery Tomáš Sysel, o produkci se postarala Filmservice. Na online části kampaně spolupracoval interní tým s agenturou Soft Pillow Production.

O2_Spotify