Nadace O2 rozjíždí novou kampaň ke svému programu SmartUp, který je určen mladým aktivním lidem z celé republiky. Klíčovým elementem kampaně se stal rámeček symbolizující změnu pohledu nutnou pro neotřelý nápad. Program podpořil i Lipo, jeden z nejpopulárnějších českých rapperů.

.

Program SmartUp podporuje prospěšné projekty lidí od 15 do 29 let. Nové a zajímavé nápady se Nadace O2 rozhodla hledat prostřednictvím kreativní kampaně s názvem "Vidíš, co jiní nevidí?", jejímž stěžejním prvkem je rámeček v barvách SmartUp. "V první části kampaně se rámeček objeví na oknech vlaků. Chceme tím přimět mladé lidi, aby se na místa, kolem nichž denně projíždějí, podívali z jiného úhlu," vysvětluje Anna Kačabová, ředitelka Nadace O2 a dodává: "Polepy vznikly ve spolupráci se společností ASTRON Print, která se kvůli zajímavému formátu rozhodla z poloviny podílet i na nákladech na jejich výrobu. Za kreativním návrhem pak stojí tým z inhouse agentury společnosti O2 - Oliver Agency."

Rámeček se objevuje také v klíčovém vizuálu kampaně, ve kterém dominuje i BMX rider Vítek Zbořil, jeden z realizátorů již podpořeného projektu Mini bike park Horky u Tábora. "Trať pro BMX jsme se tenkrát rozhodli postavit na místě, kde bývala jen černá skládka. Podívali jsme se na ten prostor prostě jinak a rozhodli se s tím něco dělat," vysvětluje Vítek Zbořil své propojení s aktuální kampaní.

Vítek ale není jediný, kdo se do kampaně zapojil. Začátkem srpna oznámil své spojení se SmartUp také Lipo, který patří k nejznámějším českým rapperům mezi současnou mladou generací. Program SmartUp se rozhodl podpořit svou zbrusu novou písní, jejíž název "Vidíš, co jiní nevidí" si Nadace O2 vypůjčila jako motto celé kampaně, kterou právě vzniklá píseň i s klipem doplní.

Dalším z ambasadorů kampaně je Karel Telecký, který s Nadací O2 dlouhodobě spolupracuje. Se svým projektem "Hudba pomáhá" sám prošel tehdejším programem Think Big, který později nahradil SmartUp. "Karel je pozitivní a inspirativní osobnost. Má skvělé nápady, dokáže lidi kolem sebe nadchnout pro dobrou věc a dodat jim odvahu, aby sami začali pomáhat svému okolí," popisuje Anna Kačabová, proč Nadace O2 vybrala právě jeho. Karlovým úkolem bude mimo jiné natáčet videa o podpořených projektech a inspirovat tím mladé lidi, aby se do programu sami přihlásili.

První teasingová část kampaně "Vidíš, co jiní nevidí?" probíhá od 15. srpna do začátku září. Následovat bude hlavní fáze navázaná na otevření sedmé vlny přihlášek do programu SmartUp. Kromě řady dalších aktivit v ní budou nadále využívány i rámečky, a to v offline i online podobě. Kampaň bude pokračovat do uzávěrky přihlášek, tedy do konce září.

O programu SmartUp

SmartUp má za cíl podporovat veřejně prospěšné projekty mladých lidí ve věku od 15 do 29 let. Realizátoři vybraných projektů získávají nejen finanční podporu, ale také neformální vzdělání, rady, nové zkušenosti a kontakty na zajímavé lidi.