O2 odstartovalo 1. listopadu svoji vánoční nabídku. Zákazníkům všech služeb letos nabízí bonus až 16 tisíc korun na pořízení mobilního telefonu Samsung a Huawei nebo herní konzole Xbox One S.

Vánoční nabídku tradičně podpoří také rozsáhlá komunikační kampaň. Ta se objeví v tisku, onlinu, outdooru, na prodejnách a samozřejmě také v televizi, která reklamní spoty odvysílá poprvé v sobotu 5. listopadu.

"Již rok spojuje naše kampaně postava Chytré sítě. V té vánoční přináší dárky všem novým i stávajícím zákazníkům O2 na dosah ruky. Stačí si pro ně jen sáhnout," popisuje Richard Siebenstich, ředitel marketingové komunikace v O2.

Hlavní třicetivteřinový spot také doplní tři patnáctivteřinové zaměřené na nabídku telefonů Samsung a Huawei a herní konzole Xbox One S.

Kreativní koncept má již tradičně na svědomí interní kreativní agentura Oliver. Scénáře spotů se ujal Ďuro Bartoš a Ondřej Klíma, režie Roman Valent, kamery Jon Gaute Espevold, o produkci se postarala Armada Films. Online části kampaně se ujal interní tým O2.

O2 Vánoce