O2 zahajuje kampaň na podporu skupinového balíčku O2 Spolu. Ten nabízí nejen rodinám neomezené mobilní tarify s 9 GB dat, digitální televizi O2 TV s Ligou mistrů a nově také Internet HD.

Kampaň se objeví v onlinu, outdooru, rádiu, na prodejnách a také v televizi, která reklamní spoty odvysílá poprvé ve středu 15. března. Diváci se s nimi v rámci podpory rodinné nabídky setkají s přestávkami po dobu celého roku.

"V kampani se opět objevuje postava Chytré sítě zasazená do abstraktního světlého prostředí, které se objeví ve všech komunikačních kanálech. Chytrá síť skládá z produktů v nadživotní velikosti rodinám ideální balíček, který se jim vždy přizpůsobí. Nejen pro hlavy rodiny nesmí chybět Liga mistrů, kterou najdou naši zákazníci exkluzivně v O2 TV až do roku 2021,"popisuje David Daneš, který v O2 od února vede marketingovou komunikaci.

Hlavní dvacetivteřinový spot doplní dva desetivteřinové zaměřené na zvýhodněnou nabídku telefonů Samsung a Huawei.

  • Kreativní koncept: Oliver Agency
  • Creative Director: Juraj Bartoš
  • Copywriter: Ondřej Klíma
  • Director: Matěj Šámal
  • Produkce: Armada Film
  • Postprodukce: R.U.R.

O2 Spolu