Operátor O2 odstartoval 360° mediální kampaň na podporu digitální televize O2 TV, která od letošní sezony exkluzivně vysílá zápasy české fotbalové FORTUNA:LIGY i nejvyšší evropské soutěže - Ligy Mistrů.

Kampaň se objeví v onlinu, outdooru, na prodejnách a také v televizi, kde hlavní dvacetivteřinový spot doplní taktické spoty v kratších stopážích i sponzorské vzkazy na České televizi.

"V kampani se opět objevuje postava Chytré sítě, která divákům přináší nový způsob sledování fotbalu. Díky multidimenzi si mohou vybrat ze souběžně hraných zápasů, sledovat utkání z více úhlů kamer a nově také porovnávat v reálném čase statistiky týmů i hráčů prostřednictvím systému Tracab," popisuje ředitel Komerční divize v O2 Richard Siebenstich. Ve spotu a na vizuálech se objevuje také nový set-top-box, který O2 představilo minulý týden.

Přehled všech utkání přináší O2 na svém webu www.o2tvsport.cz, kde čtenáři také najdou aktuální zprávy ze sportovního světa. Jedním klikem jde z webu přejít přímo do vysílání O2 TV.

Všem fanouškům navíc O2 nabídlo možnost sledovat první kola FORUNA:LIGY zdarma a bez registrace. Kanál O2 TV Fotbal je na webu www.o2tv.cz dostupný zdarma do 6. srpna.

  • Kreativní koncept: Oliver Agency
  • Creative leader, copywriter: Ondřej Klíma
  • Art Direction: Miro Hranický
  • Režie: Matěj Šámal
  • TV Produkce: Armada Films
  • Postprodukce: R.U.R.
  • Vedení kampaně: Dagmar Mikšíková, Kateřina Tarabová, Michaela Pechmanová (Oliver Agency)

O2TV Sport kampaň

O2TV Sport kampaň