Operátor O2 vylepšuje online samoobsluhu Moje O2 a interní
systémy péče o zákazníky. V souvislosti s těmito úpravami budou
od 3. do 10. října omezeny funkce mobilní
aplikace a webové samoobsluhy
Moje O2. V rámci plánované odstávky nepůjdou
měnit tarify a také nastavovat, vypínat nebo zapínat ostatní
služby.
Na běžný provoz sítě, tedy volání, posílání SMS nebo
připojení k internetu nebude mít odstávka žádný vliv.
Zákazníkům s jejich požadavky pomohou operátoři na call
centrech i konzultanti na všech 144 prodejnách po celé
republice.
O2 proto svým zákazníkům doporučuje vyřídit své požadavky v
online samoobsluze do úterý 2. října. Uživatele Moje O2 o
odstávce operátor zároveň informuje přímo v aplikaci, na webu,
prostřednictvím e-mailů a také na sociálních sítích.
Kontakty
Jitka Pajurková
jitka.pajurkova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.