Operátor O2 odstartoval 360° mediální kampaň na podporu nových tarifů FREE. Všem zákazníkům, kteří využijí zvýhodněnou nabídku na dva roky, dá O2 dvojnásobek dat oproti těm, kteří si pořídí nový tarif bez závazku.

Kampaň se objeví v onlinu, outdooru, na prodejnách a také v televizi, která spot odvysílá poprvé v úterý 5. února.

"V kampani ukazujeme datové světy, které zákazníkům symbolicky posílá postava Chytré sítě. Mohou si tak užívat vše, co mají na internetu rádi," popisuje ředitel marketingové komunikace v O2 David Daneš.

  • Kreativní koncept: Oliver Agency
  • Creative leader, copywriter: Ondřej Klíma
  • Art Direction: Milan Vagač, Ondřej Klíma
  • Režie: Matěj Šámal
  • TV Produkce: Armada Films
  • Postprodukce: R.U.R.
  • Vedení kampaně: Dagmar Mikšíková, Kateřina Tarabová, Michaela Pechmanová (Oliver Agency)