O2 zahajuje kampaň na podporu balíčků O2 Spolu, které zákazníkům přináší úsporu při kombinaci více služeb - mobilních tarifů s daty, internetu na doma a digitální televize O2 TV. Kromě balíčků pro rodiny a skupiny přátel nabízí O2 také zvýhodněnou variantu pro jednočlenné domácnosti.

.

Kampaň se objeví v onlinu, outdooru, na prodejnách a také v televizi, která spot odvysílá poprvé ve středu 10. dubna. Jejímu spuštění předcházel kvalitativní průzkum mezi stávajícími i potenciálními zákazníky ve věku 27 - 60 let formou řízených skupinových diskuzí v několika městech. Díky propojení výzkumného, marketingového a kreativního týmu se tak dařilo lépe naladit klíčová sdělení i kreativní zpracování kampaně.

" Abychom co nejlépe ukázali propozici O2 Spolu, zapojili jsme do příběhu čtyřčlennou rodinu, která v reklamě vystupuje společně s Chytrou sítí a našimi produkty. Ty ve spotu ukazujeme v nadživotní velikosti. Obří telefony, televize nebo O2 Smart Box dobře fungují takto v nadsázce, v kontrastu k lidem, kteří je navzdory velikosti plně ovládají," říká ke spotu marketingový manažer Michal Svoboda.

Se startem kampaně operátor O2 vylepšil také online kalkulačku, která zákazníkům při výběru balíčku vypočítá výhodnou cenu a také měsíční úsporu.

  • Kreativní koncept: Oliver Agency
  • Creative leader, copywriter: Ondřej Klíma
  • Art Direction: Milan Vagač
  • Režie: Matěj Šámal
  • TV Produkce: Armada Films
  • Postprodukce: R.U.R.
  • Vedení kampaně: Dagmar Mikšíková, Michaela Pechmanová (Oliver Agency)

Spoty na podporu balíčků O2 Spolu doplní také videa s nabídkou zvýhodněných mobilů. V těch se od dubna nově objevují O2 Guru, kteří jich několik let fungují jako poradci na prodejnách a na sociálních sítích.

O2 v dubnu zároveň spouští novou kampaň zaměřenou na drobné živnostníky, podnikatele, ale i na větší korporace a klienty z řad veřejné správy. Ta bude s ohledem na cílovou skupinu nasazena především v online mediích a v průběhu roku se zaměří na různé produkty, jako například Bezpečná datová linka nebo ochrana proti DDoS útokům.

"V kampani ukazujeme naši hlavní výhodu, a to je propojenost širokého portfolia telekomunikačních i IT služeb tak, aby byly bezpečnější a spolehlivější a zároveň vyhověly firmám všech velikostí. Díky tomu zákazníci nemusí hledat řešení od různých společností," popisuje marketingová manažerka Jana Gerle.

O2