O2 ode dneška nabízí tarify s neomezenými daty a zároveň výrazně navyšuje data v tarifech FREE+. Všechny nové tarify nabízí v kombinaci s internetem na doma a O2 TV v balíčcích služeb O2 Spolu, ke kterým navíc přidává všem zákazníkům nejlepší sportovní přenosy a až do léta 2020 také prémiové kanály HBO zdarma.

Novou nabídku podpoří rozsáhlá komunikační kampaň. Ta se objeví na internetu, v televizi, rádiích, outdooru a tisku, doplní ji komunikace na prodejnách. Po Praze bude jezdit také tramvaj polepená vizuály kampaně.

"Cílem kampaně je podpořit novou nabídku neomezených dat, proto jsme ji zasadili do nekonečného prostoru - do vesmíru. Zároveň se jedná o první kampaň v novém vizuálním stylu, který umožňuje kreativnější práci s logem O2 - na vizuálech je například jen jeho výřez, v online prostředí pracujeme s jeho animací," popisuje ředitel marketingové komunikace v O2 David Daneš.

Celou část online kampaně včetně online kreativy, mediální strategie, vyhledávání i komunikace na sociálních sítích si O2 připravilo inhouse. Využívá i nestandardní formáty, například na seznam.cz.

O2 NEO

O2 Spolu

  • Kreativní koncept: Oliver Agency
  • Creative leader: Ondřej Kříšťan
  • Copywriter: Ondřej Klíma
  • Art Direction: Milan Vagač
  • Režie: Matěj Šámal
  • TV Produkce: Armada Films
  • Postprodukce: R.U.R.