Operátor O2 rozšiřuje nabídku pojištění. Nově proti nahodilému poškození nebo krádeži pojistí zákazníkovi i zánovní zařízení bez ohledu na to, jestli ho koupil u O2.

Pojištění si může zákazník jednoduše sjednat na kterékoli prodejně O2, kde konzultant zkontroluje stav zařízení a vyhodnotí, zda je pojištění možné sjednat. Podmínkou je, že se musí jednat o zařízení, které zákazník zakoupil jako nové v oficiální EU distribuci maximálně před 180 dny, a které má v aktuální nabídce i O2 - podle toho se také určí jeho pojistná hodnota.

Zákazník nic neplatí předem - první měsíc nabízí O2 pojištění zdarma, poté je cena zahrnuta do pravidelného vyúčtování služeb. Pokud se zákazník rozhodne, že pojištění přestane využívat, může službu kdykoliv zrušit bez sankce. Nyní navíc O2 zákazníkům nabízí ke každému pojištění 50% slevu na vybrané příslušenství.

V případě opravy O2 garantuje použití originálních dílů. Pokud je škoda totální a zařízení nelze opravit, nebo se oprava nevyplatí, zákazník získá od O2 nové. To původní O2 ekologicky zlikviduje, nebo ho zákazníkovi na žádost vrátí.

Pořizovací cena zařízeníMěsíční cena pojištění
do 4 000 Kč49 Kč
4 001 Kč - 7 000 Kč99 Kč
7 001 Kč - 10 000 Kč149 Kč
10 001 Kč - 17 000 Kč199 Kč
17 001 Kč - 25 000 Kč259 Kč
25 001 Kč - 45 000 Kč299 Kč

O2 nabízí pojištění zařízení ve spolupráci s pojišťovnou Maxima již od roku 2015. Ze statistik vyplývá, že 20 % nehod s telefonem se stane doma, 10 % v práci a více než 50 % nehod se stane venku. 85 % škod je spojeno s prasklým displejem. Typy nehod také závisí na ročním období - v létě jsou časté pády z kola nebo utopení v bazénu, v zimě zase uklouznutí na ledě.

Na co se Pojištění na mobil, tablet a další přístroje vztahuje:

Nahodilá poškození

  • mechanické poškození (pád, náraz, vnější mechanické působení apod.)
  • působení vody
  • poškození elektrickým proudem

Pojištění krádeže

  • prostá nebo kapesní krádež (kapesní krádež v metru nebo v nákupním centru…)
  • krádeže po překonání překážek/loupež (vykradená kancelář nebo byt …)

.