• 20 GB dat a neomezené volání za 549 korun měsíčně v tarifu YOU 20 GB
  • V rámci kampaně O2 podpoří mladého umělce Tomeho Prince
  • 1000 vstupenek na koncert Bena Cristovao v O2 Areně jako dárek pro první zákazníky tarifů YOU 20 GB a YOU NEO

O2 od září výrazně vylepšuje nabídku tarifů pro zákazníky do 26 let. Znásobí datové objemy a mladým lidem nabídne například tarif s 20 GB dat a neomezeným voláním za 549 korun měsíčně. Do nabídky pro mladé přidá také tarif s neomezeným množstvím dat. Pořízení tarifu je podmíněno věkem, zájemce nemusí být studentem.

"Novou nabídkou vycházíme vstříc mladé generaci, pro kterou již nejsou nejdůležitější volné minuty nebo SMS, ale velké datové balíčky," vysvětluje ředitelka mobilního segmentu v O2 Silvia Cieslarová a dodává : "Od začátku roku jsme zaznamenali zvýšenou spotřebu dat v přenosných zařízeních, a to i díky jejich využití třeba pro výuku z domova. I proto jsme se rozhodli v nabídce pro mladé lidi data výrazně znásobit."

O2 YOU

Nabídka pro mladé se skládá ze čtyř nových tarifů. V tarifu YOU 20 GB nabízí O2 neomezené volání a SMS do všech sítí v ČR a k tomu 20 GB dat - to je objem, který postačí na běžné surfování každý měsíc. Pro méně náročné zákazníky O2 připravilo tarif YOU 5 GB. Pro mladé lidi, kteří na internetu v mobilu tráví velkou část dne, je pak určený tarif YOU NEO s neomezenými daty o rychlosti Optimal. Ten bude O2 nabízet za 749 korun, v rámci akční nabídky ho všichni, kdo si ho pořídí během září, získají za 699 korun měsíčně.

Kromě toho O2 nově nabídne také Můj první tarif vhodný pro nejmladší uživatele. Tento tarif zahrnuje 120 volných minut volání do všech sítí v ČR a 1 GB dat.

Můj první tarif

K uzavření smlouvy stačí předložit průkaz totožnosti, podle něhož zákazník splňuje věkový limit. Ve vztahu ke školákům a studentům mladším 18 let může tarif pořídit jejich zákonný zástupce po předložení průkazu pojištěnce svého dítěte.

V rámci kampaně O2 podpoří mladého umělce Tomeho Prince a jeho single s Benem Cristovao

Novou nabídku podpoří také mediální kampaň. "Vzhledem k tomu, že nabídka je určena pro lidi do 26 let, kteří prakticky nesledují televizi a je těžké je zasáhnout i klasickými reklamními formáty, chceme tentokrát jít jinou cestou. Vybrali jsme si talentovaného mladého umělce Tomeho Prince, rozhodli se podpořit vznik jeho prvního videoklipu a pomoci mu tak na startu jeho hudební kariéry," popisuje ředitel marketingové komunikace a brandu v O2 David Daneš.

Prvním počinem v rámci spolupráce je nový singl "Návyková", který Tome Prince připravil ve spolupráci s Benem Cristovao. "Stále nemůžu uvěřit, že mám song s Benem. Celý vznik songu byla velká sranda a zároveň splněný sen. Jsem vděčný celému teamu z Championship Music za podporu a propojení začínajícího umělce s někým tak velkým, jako je Ben. Chci poděkovat i O2, bez kterého by to nešlo. Mohl jsem si dovolit natočit parádní klip s profi produkcí a výsledek je super. Věřím, že tímhle naše spolupráce nekončí," říká Tome Prince.

Spolupráce s Tome Princem se propsala nejen do podpory klipu "Návyková", ale do celé kampaně. Právě Princeho singl tvoří hudební složku chystaných spotů, Tome se stal i hlavní tváří. Spolu s ním se v kampani objeví i influencerka Tinka Tran a hostující Ben Cristovao.

O2 YOU vizuál

Nový klip i nabídku podpoří O2 zejména na sociálních sítích, jako je Instagram, Youtube, nebo na platformě TikTok, kde plánuje jako první z českých operátorů kampaň spojenou s taneční challenge a dalšími aktivitami. Komunikace bude mít přesah i do outdoorových aktivit, v rámci kterých O2 plánuje dva exkluzivní koncertními večery s Tomem Princem. Komunikační linka bude mít přesah až do příštího roku, kdy proběhne koncert Bena Cristovao v O2 Areně s hostujícím Tome Prince. A právě dvě vstupenky na tento koncert získá prvních 500 zákazníků, kteří si pořídí tarify O2 YOU 20 GB nebo O2 YOU NEO.

.

.