Operátor O2 v průběhu září spustil nový komunikační kanál pro své zákazníky. Zákazníci mohou nově s O2 komunikovat pomocí oblíbené aplikace WhatsApp. Jen během září tuto možnost využilo téměř 1 200 zákazníků.
Jaké výhody z toho plynou pro zákazníky?
- Fronta na infolince? Žádný problém. Zákazník se může nechat jednoduše přesměrovat z hovoru do WhatsAppu. Přeskočí tak frontu a operátorovi píše rovnou do chatu.
- Operátor zvládá odbavovat až 3 chaty najednou
- Zákazník i operátor O2 má možnost sdílet dokumenty a odkazy přímo v chatu. Oběma stranám zůstává dostupná historie chatu. Díky tomu se sníží opakování dotazů a urychlí vyřízení požadavku.
Jak komunikace v aplikaci WhatsApp probíhá, si můžete sami vyzkoušet na WhatsApp lince 720 720 155 nebo tady. K službě se dostanete i přes QR kód níže.
Komunikaci přes WhatsApp technologicky zajišťuje firma Mluvii, která je dceřinou společností O2.

Kontakty
Blanka Vokounová
tiskové oddělení O2
blanka.vokounova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na
českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím
téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí
jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v
Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější
technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen
telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším
požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby
housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o
celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra
jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně
TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším
provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.