Operátor O2 startuje od 1. listopadu svou vánoční kampaň, v rámci které chce podpořit prodej mobilních telefonů a dalších zařízení. Ty si budou moct zákazníci pořídit buď přímo v kamenné prodejně nebo v novém e-shopu, který umožní čerpat veškeré výhody vánoční kampaně v klidu domova. Zákazníci si sami vyberou, jak svůj nákup dokončí - doručením kurýrem až domů, rezervací nebo doručením na jednu z více než 150 O2 prodejen, kde mohou O2 Guru a konzultanti poradit s nastavením telefonu a výběrem vhodného příslušenství. Ve všech případech získává zákazník dopravu zdarma.

.

"I v dnešní době, kdy má spousta lidí hlouběji do kapsy, chceme našim zákazníkům dát tu možnost darovat svým blízkým k Vánocům oblíbenou elektroniku od značek Samsung, Xiaomi, Apple a Acer" říká Václav Dostál, který má v O2 na starosti prodej mobilních telefonů a dalších zařízení. " Telefony, notebooky i tablety budou letos na nás! Našim zákazníkům je jednoduše rozpočítáme do měsíčních plateb s 0% navýšení s nízkou počáteční platbou," dodává Dostál s tím, že zákazníci najdou v portfoliu jak aktuální novinky, tak i telefony s podporou 5G.

.

O2 přidá svým zákazníkům k nákupu také dárek v podobě 500 Kč slevy na pořízení příslušenství. Zvýhodněná vánoční nabídka není podmíněna aktivací nové služby. Stačí být stávajícím zákazníkem, který využívá některý z mobilních tarifů od O2. Zákazník může navíc využít i výhodné pojištění s prodlouženou zárukou.

Uvedená nabídka platí nejen pro rezidentní zákazníky, ale i pro živnostníky. Více od listopadu na www.o2.cz/vanoce

I letos o Vánocích pokračuje operátor ve svém dlouhodobém komunikačním konceptu s Chytrou sítí O2, která na Štědrý den posílá ze svého světa na Zem dárky v podobě komet, jež nesou různá elektronická zařízení. Kreativní koncept kampaně "Letos jsou dárky na nás" vytvořila agentura Oliver, televizní spoty vznikaly ve slovenském 3D studiu Alien. "Natáčení probíhalo koncem září v Bratislavě. Kvůli uzavření hranic se ale nikdo z O2, ani z naší kreativní agentury nemohl natáčení zúčastnit. Dění na place jsme proto sledovali úplně poprvé z pražské kanceláře online," vysvětluje David Daneš, marketingový ředitel O2.

Kampaň se objeví v televizi, rádiích, tisku, outdooru, na internetu a v O2 prodejnách. Hlavní 30" spot doplní taktické spoty konkrétních produktů. Partnerskými značkami kampaně jsou telefony značek Samsung, Apple a Xiaomi. O2 v komunikace představí také výkonný notebook ACER.

  • Kreativní agentura: Oliver Marketing Prague
  • Kreativní tým: Milan Vagač, Jan Štěrbák
  • Klientský servis: Dagmar Mikšíková
  • Account Team: Andrea Pangrácová
  • Produkce kampaně: Michaela Pechmanová
  • Režisér: Dano Dekan
  • Filmová produkce: Hitchhiker Films
  • Postprodukce: ALIEN studio, s.r.o.

.