Sedm z deseti nových mobilních paušálních zákazníků O2 využívá některý z balíčků O2 Spolu. V průměru díky tomu ušetří 7 497 Kč ročně oproti cenám, které by platili za samostatné služby. O2 představuje cenově nejvýhodnější kombinace svých služeb nejen pro rodiny. Každý, kdo si spojí pevný internet, televizi a volání od O2 do jednoho baličku, ušetří. Čtyřčlenná rodina i 1 000 Kč měsíčně. Kolik uspoří konkrétní domácnost si nyní může kdokoli ověřit na www.o2.cz.

"Podle mnoha průzkumů přinesla první covid vlna více než padesáti procentům Čechů pokles příjmů nebo růst výdajů. V období po Vánocích řeší české rodiny tradičně úspory, a letos toto téma rezonuje ve společností ještě více," říká Richard Siebenstich, ředitel Komerční divize O2, a dodává: "Víme také, jak je pro naše zákazníky v aktuální době důležité rychlé spojení se světem a rodinou, a zároveň chceme odměnit ty, kteří u nás využívají více služeb. Proto je úspora jedním z klíčových benefitů O2 Spolu. Aktuálně nabízíme například internet na doma v balíčku na půl roku za 150 korun měsíčně a spoustu dalších služeb s výhodnými podmínkami." Tato akční cena vychází z porovnání cen tarifů O2 Spolu s i nternetem na doma a bez něj.

O2 Spolu mohou začít využívat kdykoli noví i současní zákazníci O2. Jednotlivé služby - mobilní tarif pro 1 až 6 členů, digitální televizi O2 TV a Internet HD si pak každý navolí podle svých preferencí.

O2 Spolu

"Výhodou balíčků O2 Spolu je kromě výrazného ušetření také jejich flexibilita. Nastavení služeb je zcela individuální a lze ho kdykoli změnit podle aktuálních potřeb rodiny či skupiny. Samozřejmostí je také jednoduchá jednotná fakturace," doplňuje Richard Siebenstich. Konkrétní výši úspory své domácnosti může kdokoli zjistit na www.o2.cz, stačí jen zadat adresu bydliště a kolik tarifů doma využívá.

Například balíček O2 Spolu pro jednoho s neomezenými daty, neomezeným voláním, internetem na doma a O2 TV vyjde měsíčně na 1 149 korun. Více informací o jednotlivých balíčcích O2 Spolu a modelové příklady úspor pak lze nalézt zde.

Operátor zároveň v lednu spouští k O2 Spolu komunikační kampaň, která se objeví v onlinu, outdooru, na prodejnách a také v televizi, která spot odvysílá poprvé přímo 1. ledna. "I s kampaní k O2 Spolu pokračujeme v dlouhodobém komunikačním konceptu s 3D digitální postavou Chytré sítě, která ve spotech ukazuje, jak statisíce českých domácností šetří spojením služeb do jednoho výhodného balíčku," uzavírá David Daneš, ředitel marketingové komunikace a brandu v O2. 

Kreativní koncept kampaně "S O2 Spolu šetří každý" vytvořila agentura Oliver.