Operátor O2 startuje 1. března další kolo úspěšnékampaně Dáváme milioncílené na drobné podnikatele a živnostníky, kteří jsou výrazně zasaženi aktuální krizí. Všem přihlášeným po dobu prvních dvou týdnů kampaně poskytne 500 korun slevu na nákup telefonu, notebooku či příslušenství. 14 vybraným firmám potom daruje kampaň za celkem milion korun a služby na rok zdarma. Výherce s největším počtem hlasů veřejnosti získá prémiový 5G telefon Samsung Galaxy S21 5G.

"Jsme nadšeni, že se nám do loňské kampaně přihlásilo téměř 500 podnikatelů s velmi inspirujícími příběhy. Dokázali zvládnout loňskou koronavirovou krizi a využít moderní technologie pro udržení svého podnikání," říká Richard Siebenstich, ředitel Komerční divize O2. "Díky podpoře, kterou jsme výhercům poskytli, se podařilo oslovit statisíce potenciálních klientů, dodává Richard Siebenstich .

Druhé kolo kampaně Dáváme milion poběží od 1. března do 30. dubna 2021. Možnost získat kampaň na podporu svého e-shopu nebo prodejny má jakýkoli podnikatel, který se přihlásí na webu www.davamemilion.cz a podělí se o svůj příběh, jak mu moderní technologie pomáhají zvládat současnou situaci v podnikání. V květnu vybere odborná porota z každého kraje jednoho podnikatele, jenž získá propagační balíček od O2 Media, medializaci v regionální příloze celostátních novin a vybrané mobilní služby a pevný internet na rok zdarma. Zároveň soutěžící s největším počtem hlasů od veřejnosti získá prémiový 5G telefon Samsung Galaxy S21 5G 128GB. Kampaň je platná pro stávající či nové zákazníky O2. Reklamní komunikace poběží v tisku, outdooru a na internetu. Každý soutěžící po dobu prvních dvou týdnů kampaně (do 14. března) získá voucher na nákup telefonu, notebooku či příslušenství v hodnotě 500 Kč s platností do 31. 5. 2021.

Statisíce oslovených i miliony zobrazení

V loňském roce se do kampaně přihlásilo téměř 500 živnostníků, z nichž odborná porota vybrala 14 regionálních výherců. Pomocí kampaní O2 Media se podařilo přivést na weby a e-shopy výherců více než 80 000 unikátních návštěvníků a oslovit statisíce potenciálních klientů. Online reklamy výherců byly na internetu zobrazeny téměř 10 000 000krát. I sami výherci hodnotí realizované kampaně jako velmi úspěšné.

" V podstatě ze dne na den jsme museli i my v hospici začít používat moderní technologie a fungovat online. Díky výhře v Kampani za milion jsme realizovali SMS rozesílku s nabídkou dobročinného cukroví. Čistý výtěžek pro hospic byl čtvrt milionu korun, což mě nesmírně těší, říká Monika Horníková, ředitelka Hospicu Dobrého Pastýře.

"Kampaň pro nás byla silnou morální podporou v nelehké době. Povědomí o snubních prstenech, které naše firma vyrábí, se díky této kampani podařilo dostat k novým potencionálním zákazníkům. Děkujeme O2 za pomoc, které se nám dostalo," říká Hynek Kalista, výherce krajského kola a jednatel společnosti KREDUM CZ s.r.o.

O2 rozdalo živnostníkům reklamu za milion

.

.