O2 komunikuje nově se zákazníky i přes iMessage. O2 Guru poradí na Apple business chatu

22. 6. 2021

Operátor O2 spustil nový komunikační kanál. Zákazníci, kteří vlastní produkty od značky Apple, tedy iPhone, iPad či Mac,mohou s O2 komunikovat jednoduše pomocí zpráv, tzv. iMessages. V současné chvíli má v síti O2 operační systém iOS téměř každý pátý chytrý telefon.

Díky Apple Business Chatu je komunikace s O2 stejně snadná jako zasílání zpráv přátelům. Na webu O2 si zákazník vybere buď v sekci "Podpora" rovnou možnost komunikace přes "Apple Messages" nebo klikne v pravém dolním rohu na ikonu (apple bublinka) a pak již také automaticky komunikuje s operátorem přes iMessage. "Téměř každý pátý chytrý telefon v naší síti funguje na operačním systému iOS. I proto se snažíme vycházet majitelům Apple zařízení vstříc a co nejvíce jim usnadnit komunikaci s námi," vysvětluje Václav Dostál, který má v O2 na starosti prodej mobilních telefonů a dalších zařízení.

.

Zákazníci mohou v konverzaci využít dvě funkce - tzv. List Picker pro interaktivní výběr a potvrzení služby či hardwaru a tzv. Time Picker pro výběr a potvrzení termínu návštěvy technika . Vybraný termín se zákazníkovi navíc rovnou propíše do jeho vlastního kalendáře. Samozřejmostí je sdílení dokumentů a odkazů přímo v chatu, jehož historie navíc oběma stranám zůstává dostupná i po vypnutí konverzace.

Do budoucna počítá O2 také s využitím "iMessages chatbota", který bude rozpoznávat psaný text, aby mohli zákazníci řešit své požadavky nejen s operátory, ale kdykoli s "chytrou asistentkou Evou".

Jaké výhody z toho plynou pro zákazníky?

  • Zákazník napíše zprávu, odejde z aplikace a může jít dělat jakoukoli jinou činnost. Odpověď mu vždy dorazí.
  • Je-li zákazník pracovně vytížený a může vše řešit jen mimo pracovní dobu, dotaz napíše kdykoli a odpověď mu dorazí v pracovní době O2 Guru.
  • Pro efektivnější odbavení lze využít "vychytávky" - List Picker a Time Picker
  • Zákazník i operátor O2 má možnost sdílet dokumenty a odkazy přímo v chatu a oběma stranám zůstává dostupná jeho historie. Díky tomu se sníží opakování dotazů a urychlí vyřízení požadavku.
  • Jeden operátor zvládne obsluhovat až tři textové konverzace najednou.

Komunikaci přes Apple business chat technologicky zajišťuje firma Mluvii, která je dceřinou společností O2.

Data a podklady

Název Velikost
Apple_business_chat.png

Kontakty
Kateřina Mikšovská
Tiskové oddělení O2
katerina.miksovska@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.