Komerční divize O2 uvítala na manažerských pozicích dvě nová jména. Do čela centra umělé inteligence se postavil Petr Hirš a O2 Media vede Radovan Oprendek. Oba útvary spolu úzce spolupracují například při pokročilém targetingu reklamních kampaní prostřednictvím AI technologie a Big data.
Centrum umělé inteligence O2 Dataclair.ai od července nově vede Petr Hirš. Dosud měl na starost oddělení výzkumu a vývoje, kde se zaměřoval na vytváření produktů a řešení využívající Big data. Na pozici ředitele Dataclair.ai nahrazuje Jana Romportla a dle svých slov bude pokračovat v nastavené strategii a fungování centra umělé inteligence.
"Pokračujeme v cestě, na které se zaměřujeme na podporu v oblasti AI pro stávající i nový business skupiny PPF. Stále platí a bude platit, že se snažíme doručovat řešení, která pomáhají lidem, šetří peníze, drží vysoký etický standard, ale jsou zároveň i zisková," uvádí Hirš.
Petr Hirš se svými týmy vytváří řešení využívající O2 Big data a pokročilé techniky strojového učení z oblasti aplikované umělé inteligence. "V nejbližším období vidím zaměření na tři velké oblasti: prodloužení dlouhodobých kontraktů, start nových projektů v oblastech trhu, kde zatím nemáme standardizované řešení, a podporu sdílení znalostí v oblasti AI interně i externě," přibližuje plány do budoucna.
I díky špičkovému AI centru Dataclair.ai dokážou O2 Media realizovat pokročilé multikanálové kampaně a targeting založený na anonymizovaných datech a algoritmech umělé inteligence.
Petr Hirš tak bude spolupracovat s novým vedoucím manažerem O2 Media a Data Monatization, kterým je od června Radovan Oprendek. Ten se vrací zpět do společnosti O2 po dvou a půl letech, během kterých sbíral nové zkušenosti v oblasti online marketingu a customer experience ve společnosti Footshop.
"O2 Media dávají prostor oslovit obrovskou skupinu potenciálních zákazníků. Dokážeme je přesně zacílit a komunikaci rozfázovat do logických kroků. Pomůžeme i s vyladěním marketingového sdělení," říká Oprendek, který se svým týmem realizuje kampaně s přesným cílením prostřednictvím unikátního mixu mediálních formátů.
O2 Media zajišťují firemním zákazníkům sofistikované cílení SMS nebo e-mailů na početné publikum. Marketingovou komunikaci lze totiž založit i na lokaci SIM karty nebo zájmech příjemce. Kromě komunikace jsou O2 Media partnerem například pro výzkum týkající se pohybu obyvatelstva a dalších pokročilých datových analýz. "Prioritou pro O2 Media je přinášet nové komerční datové produkty, které pomáhají firmám pochopit chování potenciálních zákazníků v reálném světe a díky tomu je také oslovovat relevantní komunikací. To vše za podmínek vysoké ochrany osobních údajů," dodává Oprendek.
Petr Hirš vystudoval Vysoké učení technické v Brně se zaměřením na informační systémy. V oblasti vývoje komerčního software pracuje již více jak 15 let. Zaměřoval se na vývoj a vedení týmů pro vytváření SW řešení v pojišťovnictví a bankovním sektoru. Měl možnost vést distribuované týmy pro vývoj produktu v oblasti secure print managementu a zakládal kompetenční centrum pro robotickou automatizaci procesů pro společnost Lidl. Petra baví horská cyklistika, historie počítačových her a sci-fi literatura.
Radovan Oprendek vystudoval Masarykovu univerzitu v Brně se zaměřením na finance, ekonomiku, ekonometrii, data mining a statistiku. Analýzou dat se zabývá již deset let. V roce 2013 začal ve firmě KPMG jako konzultant a business analytik a pracoval například na modelech finančních plánů. Čtyři roky pak působil ve společnosti O2 jako vedoucí analytického týmu a marketingový manažer. Digitálnímu marketingu se věnoval i u společnosti Footshop. Od června se vrátil zpět do O2 a je vedoucím manažerem O2 Media a Data Monetization. Radovan nepohrdne výletem do hor, ať už v rámci turistiky nebo lyžování.
Název | Velikost |
---|---|
Petr Hirš |
3 MB
Stáhnout
|
Radovan Oprendek |
514 kB
Stáhnout
|
Kontakty
Kateřina Neumannová
Tiskové oddělení O2
katerina.neumannova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším operátorem na českém trhu. Hlasové, internetové a datové služby poskytuje zákazníkům od domácností přes malé a střední firmy až po velké korporace. O2 vždy nabízí ty nejmodernější technologie. V současnosti buduje síť páté generace (5G), kterou jako první spustilo v reálním prostředí. O2 je zároveň největším poskytovatelem internetu pro domácnosti a firmy, který nabízí na 99 % adres. Fixní připojení nejlépe funguje v kombinaci s modemem O2 Smart Box, který O2 vyvinulo ve vlastní režii. Se svou službou O2 TV je největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku. Pro své zákazníky O2 nakoupilo řadu exkluzivních sportovních práv a díky tomu nabízí nejatraktivnější sportovní obsah na českém trhu. Společnost patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services a ICT. Vzhledem k tomu, že se trendy v telekomunikačním odvětví významně mění, zaměřuje se O2 rovněž na vývoj a nabídku jiných než tradičních telekomunikačních služeb. K nim patří zejména finanční služby jako pojištění zařízení či cestovní pojištění v mobilu.