O2 navyšuje objem dat u tarifu pro nejmladší. Můj první tarif má nově za stejnou cenu 3 GB dat

16. 8. 2022

Začátek školního roku je za rohem, a proto si operátor O2 připravil pro děti a jejich rodiče novinku. Datový objem u oblíbeného tarifu pro nejmenší uživatele telefonu, Můj první tarif, se navýší z 1 GB dat na 3 GB. Cena přitom zůstává stejná. Data se navýší i stávajícím zákazníkům.     

Objem dat navyšuje operátor O2 od 17. srpna. „I ti nejmladší uživatelé telefonu potřebují internetové připojení, aby mohli být se svými rodiči vždy v kontaktu. A to především v moment, kdy se vrací zpět do školních lavic. Rozhodli jsme se proto navýšit data u Mého prvního tarifu z jednoho na 3 GB," říká Silvia Cieslarová, ředitelka mobilního segmentu v O2.      

Operátor O2 tak reaguje na trend, kdy děti stále častěji využívají ke komunikaci s rodiči i kamarády videohovory a chaty. „Děti rády poslouchají hudbu, hrají online hry, pouštějí si videa nebo si chatují se spolužáky. Spotřeba dat tak i u nejmladších zákazníků stoupá a my datovým navýšením držíme krok s jejich potřebami," vysvětluje Silvia Cieslarová.   

Za stejnou cenu noví i stávající zákazníci získají trojnásobné množství dat. Za 299 korun měsíčně mají zákazníci do 26 let v Mém prvním tarifu vedle dat i 120 minut volání do všech sítí a neomezené SMS do sítě O2. „Rychlost připojení hraje u mladých klíčovou roli, proto i u tarifu pro nejmenší můžou naši zákazníci surfovat na nejrychlejší 5G síti," doplňuje Silvia Cieslarová.     

Novinka platí i pro stávající zákazníky, kteří již tarif využívají. „Chceme tak našim nejmladším zákazníkům zpříjemnit poslední dva týdny prázdnin a věříme, že větší množství dat za stejnou cenu potěší i rodiče," myslí si Silvia Cieslarová.    

Online bezpečnost je zásadní     

S technologickým pokrokem a modernizací jdou ruku v ruce i nástrahy online světa, které mnohdy cílí právě na ty nejzranitelnější - děti. O2 se dlouhodobě snaží o to, aby všichni zákazníci také věděli, jak technologie bezpečně používat. Nadace O2 proto podporuje a vytváří aktivity i projekty, které před online nástrahami varují rodiče, učitele i širokou veřejnost.     

„Kromě grantového programu, díky kterému mohou základní školy či dětské domovy získat finanční příspěvek na výuku digitální, počítačové a mediální gramotnosti a bezpečnosti na internetu, patří mezi nejnovější nadační aktivity informační web Bezpečně v síti.cz," říká manažerka Nadace O2 Dominika Herdová.

Kontakty
Veronika Zachariášová
Tisková mluvčí
Za Brumlovkou 266/2
140 22 Praha 4-Michle
T +420 800 163 342 (800 1 media) | veronika.zachariasova@o2.cz

O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším operátorem na českém trhu. Hlasové, internetové a datové služby poskytuje zákazníkům od domácností přes malé a střední firmy až po velké korporace. O2 vždy nabízí ty nejmodernější technologie. V současnosti buduje síť páté generace (5G), kterou jako první spustilo v reálním prostředí. O2 je zároveň největším poskytovatelem internetu pro domácnosti a firmy, který nabízí na 99 % adres. Fixní připojení nejlépe funguje v kombinaci s modemem O2 Smart Box, který O2 vyvinulo ve vlastní režii. Se svou službou O2 TV je největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku. Pro své zákazníky O2 nakoupilo řadu exkluzivních sportovních práv a díky tomu nabízí nejatraktivnější sportovní obsah na českém trhu. Společnost patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services a ICT. Vzhledem k tomu, že se trendy v telekomunikačním odvětví významně mění, zaměřuje se O2 rovněž na vývoj a nabídku jiných než tradičních telekomunikačních služeb. K nim patří zejména finanční služby jako pojištění zařízení či cestovní pojištění v mobilu.