Chceš víc? O2 se v nové HR kampani představuje jako atraktivní zaměstnavatel

3. 1. 2023

Společnost O2 startuje od 3. ledna novou HR kampaň. Uvažujete o změně práce? Nová kampaň vám ukáže důvody, proč pracovat v O2. Láká na zajímavé firemní projekty, špičkové technologie, zaměstnanecký rozvoj i odměny. V kampani se objevují skuteční zaměstnanci a ukazují, jaké to je pracovat v O2.

"O2 je největším technologickým leaderem, a toho se někteří kandidáti trochu obávají. V kampani ukazujeme, že u nás mohou lidé pracovat na zajímavých projektech, navíc ve fajn atmosféře. Pracovní úsilí umíme odměnit, mimo to zaměstnanci pracují se špičkovými technologiemi a rozvíjí se kariérně i odborně," vysvětluje Pavel Milec, personální ředitel O2 . "Chci, aby to tu lidi bavilo, aby nepracovali tzv. do šuplíku, ale jejich nápady se skutečně realizovaly. Hledáme talentované lidi, kterým dáme příležitost," dodává Milec.

O2 EmployerChceš víc?

O2 Employer brand DigiO2 Employer brand

Komunikační kampaň Chceš víc? představuje O2 jako zaměstnavatele a přibližuje potenciálním kandidátům firemní kulturu společnosti. Základními prvky v komunikaci jsou technologie, zaměstnanecký rozvoj a odměňování. V kampani se objevují reální zaměstnanci z různých pracovních pozic z lokalit Praha, Ostrava a Ústí nad Labem. Představují se zaměstnanci z prodejen, z obchodních a IT oddělení i specialisté pracující v pražské centrále. V kampani jsou zároveň upřesněny benefity relevantní pro danou zaměstnaneckou kategorii. Každá z nich tak má na míru ušitou komunikaci včetně regionálních mutací.

Součástí kampaně je také vylepšený kariérní web. Ten dostal nejen novou grafickou podobu, ale je doplněný o nové sekce. V nich jsou, kromě seznamu aktuálně volných pozic, popsány i tři základní pilíře komunikace. Vše opět dokreslují tváře skutečných zaměstnanců O2.

Kampaň se bude od začátku ledna objevovat v online komunikaci, na sociálních sítích a v ATL komunikaci. Bude nasazena jak v celostátních médiích, tak i regionálně v Praze, Ostravě a Ústí nad Labem. Pro cílenější komunikaci byly vybrány plochy poblíž centrály společnosti, v dopravních uzlech, v blízkosti vysokoškolských kolejí či v prostředcích MHD ve spádové oblasti, odkud do práce dojíždějí zaměstnanci O2.

Detaily kreativní kampaně:

Kreativní agentura: Free Andy Agency

Kreativní koncept: Milan Vagač

Copywriter: Denisa Nováková

Klientsky servis: Dagmara Mikšíková, Žofia Drugdová

Account team: Žofia Drugdová, Jasmína Mikšíková

Fotograf: Matěj Třešňák

Kontakty
Blanka Vokounová
blanka.vokounova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)

O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším operátorem na českém trhu. Hlasové, internetové a datové služby poskytuje zákazníkům od domácností přes malé a střední firmy až po velké korporace. O2 vždy nabízí ty nejmodernější technologie. V současnosti buduje síť páté generace (5G), kterou jako první spustilo v reálním prostředí. O2 je zároveň největším poskytovatelem internetu pro domácnosti a firmy, který nabízí na 99 % adres. Fixní připojení nejlépe funguje v kombinaci s modemem O2 Smart Box, který O2 vyvinulo ve vlastní režii. Se svou službou O2 TV je největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku. Pro své zákazníky O2 nakoupilo řadu exkluzivních sportovních práv a díky tomu nabízí nejatraktivnější sportovní obsah na českém trhu. Společnost patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services a ICT. Vzhledem k tomu, že se trendy v telekomunikačním odvětví významně mění, zaměřuje se O2 rovněž na vývoj a nabídku jiných než tradičních telekomunikačních služeb. K nim patří zejména finanční služby jako pojištění zařízení či cestovní pojištění v mobilu.