Operátor O2 naskočil na úspěšnou vlnu vánočních kampaní. Se spuštěním speciální vánoční nabídky překonal rekord v počtu zákazníků, kteří díky kampani začali využívat aplikaci nebo webové rozhraní Moje O2. Slevovou tisícikorunu si vygenerovala polovina návštěvníků benefitního programu O2 Radosti. Na webu Heuréka se O2 pods+ staly v období kampaně nejprodávanějšími bezdrátovými sluchátky.

Operátor O2 zvolil ve své vánoční nabídce jednoduchý, osvědčený model. Za každou službu zákazníci dostávali slevovou tisícikorunu na nejoblíbenější produkty z nabídky. Nově O2 nadělovalo slevu také uživatelům korporátních zákazníků, kdy jim operátor otevřel vstup do mobilní aplikace Moje O2.

"V předvánočním čase bychom měli dělat dobré skutky. Proto jsme zkrátka všem zákazníkům nadělili slevovou tisícikorunu za každou jejich službu. Zájem byl i letos velký - polovina návštěvníků benefitního programu O2 Radosti, kde jsou všechny speciální nabídky a akce ze světa O2, si slevový voucher vygenerovala," říká Dana Tomášková, ředitelka O2 TV a digitálních služeb.

Pozornost si zaslouží také velký náskok O2 Radostí, které se staly nejnavštěvovanější sekcí v mobilní aplikaci Moje O2. V meziročním srovnání se návštěvnost za období Vánoc navýšila o 40 procent. Počet zákazníků, kteří začali v období kampaně využívat aplikaci nebo webové rozhraní Moje O2, se v meziročním srovnání navýšil o čtvrtinu. 

Pozitivní ohlasy potvrzuje i Václav Dostál, ředitel pro prodej mobilních telefonů a dalších zařízení v O2. "Vánoce 2021 nastavily laťku velmi vysoko. O to větší radost máme, že stejného úspěchu a zájmu se z našeho pohledu dočkaly i O2 pods+," popisuje  Václav Dostál a dodává: "Ukázalo se, že bezdrátová sluchátka O2 pods+ s inteligentním potlačením hluku zákazníky velmi zaujala. Ocenili nejen prémiové funkce, ale i skvělou cenu. Na webu Heuréka se O2 pods+ staly v listopadu a prosinci nejprodávanějšími bezdrátovými sluchátky." Za úspěch považuje také kladné ohlasy jak z řad odborné, tak i široké veřejnosti. 

Slevové tisícikoruny ale zákazníci nevyužívali pouze na O2 pods+, uplatnit je mohli i na širokou paletu nejoblíbenějších telefonů. Díky zvyšujícím se nárokům na rychlé datové připojení a rozšiřování opravdového 5G internetu se letos zájem zákazníků nasměroval především na 5G telefony. "Na celkovém množství telefonů zakoupených právě u O2 se zařízení podporující nejrychlejší 5G síť podílela z více než 80 procent," popisuje Václav Dostál. Mezi nejoblíbenější 5G telefony, které se u O2 v předvánočním čase prodávaly, patřily  Samsung Galaxy A33 5G, iPhone 14 5G, Xiaomi Redmi 10 5G, Samsung Galaxy A53 5G, Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G a Honor X8 5G.  

To, že si zákazníci O2 velmi často rozbalovali pod stromečkem nové telefony, dokládají i provozní statistiky. Mezi Štědrým dnem a Silvestrem se k síti O2 připojilo téměř  sto tisíc nových zařízení. 

Vánoční kampaň operátor O2 spustil 1. listopadu 2022 a na konci toho měsíce přichystal i dvojnásobný Black Friday, který pozitivní odezvě prodlužoval. Vizuálně atraktivní kampaň byla k vidění v televizi, outdooru, tištěných médiích, onlinu a na sociálních sítích, kde O2 také zaznamenalo nadstandardní výsledky. "Využili jsme nové interaktivní reklamní formáty na TikToku, díky kterým byla proklikovost zhruba třikrát vyšší než u běžných reklam," říká šéf týmu pro sociální média a obsah v O2 Matouš Sudík.

Na sociální platformě TikTok operátor využil i nové reklamní formáty, jako je například pop-out showcase. Zajímavostí je, že videa byla k vidění pouze na sociálních sítích. Ukrajinský režisér Andrii Lagutin spoty natáčel na výškový formát s přesným zaměřením na sociální platformy. "Co vnímám jako extrémní úspěch je sentiment u spotů, který je převážně pozitivní. A to jak na našem profilu, tak u zapojených influencerů. Tak pozitivní odezva není u nás, jako operátora, vždy běžná," uzavírá Matouš Sudík.