Operátor O2 přichází s kampaní, ve které chce novým, neotřelým způsobem ukázat všechny unikátní funkce své digitální televize O2 TV. Tu si teď navíc mohou zákazníci pořídit na 2 měsíce zdarma na zkoušku. Pokud nebudou spokojeni, mohou ji klidně vrátit.

"V průběhu posledních dvou let jsme směrem k zákazníkům komunikovali všechny funkce, pomocí kterých dokáže O2 TV zásadním způsobem změnit způsob sledování televize. Dokonce jsme vytvořili i vlastní patent - MD/multidimenzi, která dává zákazníkovi možnost vybírat si záběry nebo zápasy, které chce sledovat," vysvětluje David Duroň, ředitel O2 TV. "A právě kombinace divácky lákavého obsahu a spousty funkcí dělá z naší televize nejatraktivnější produkt na trhu, který chceme dát ochutnat všem lidem v České republice," dodává Duroň.

Přepínání mezi různými kamerami, sledování paralelně hraných utkání nebo cestování v čase jsou natolik unikátní funkce, že operátor hledal pro svou kampaň něco ikonického, co by ji naprosto odlišilo od všeho, co vzniklo doposud. Díky tomu vznikl kreativní koncept s televizními hlavami.

"V kampani využíváme jednoduchý princip přepínání obsahu v TV hlavě, ve které střídáme různé typy pořadů a předvádíme jednotlivé funkce," říká Milan Šemelák, šéf interní kreativní agentury v O2.

Celá kampaň je postavena jako jedna velkolepá módní show. Divákům prezentuje tu nejatraktivnější televizi, která zamotá hlavu úplně každému. Hudební emoce dotváří Robbie Williams se svým pro O2 TV příhodným hitem "Let me entertain you".

.

Kampaň připravil interní kreativní tým O2, produkci zajistila společnost Armada Films. Režie se zhostil Tomáš Řehořek, který s O2 spolupracoval již v minulosti. Na vizuální stránce spolupracovalo O2 se známým fashion fotografem Standou Merhoutem.

Kampaň poběží v televizi, na internetu, v outdooru a tisku. Doplní ji i komunikace ve značkových prodejnách O2. V televizi budou vysílány šedesáti a dvaceti sekundové spoty na kanálech Prima Group a Barrandov Group. Netradiční pojetí získaly i billboardové plochy, na kterých se objeví dlouhonohé modelky s televizními hlavami.

On-line kampaň stojí na viditelných plochách v kombinaci s cílenou výkonnostní reklamou. O2 využije i nestandartní interaktivní formáty, kde vsadí na influecnery - Youtubera Jonáše Čumrika a netradiční duo tvořené snowboardistkou Ester Ledeckou a českou blogerkou Dominikou Myslivcovou.

KLÍČOVÉ VIZUÁLY A FOTKY: