O vše se postaráme. Zajistíme objednávku a přenos služby bez výpadku připojení.
Připojení kompletně zařídí a aktivuje náš technik přímo u vás doma.
Ihned po instalaci můžete začít surfovat.
Nejmodernější technologie a neomezený přenos dat se strhující rychlostí.
Začněte ověřením dostupnosti!
Vysokorychlostní internet bez výpadků a kolísání rychlosti, se kterým zvládnete i ty nejnáročnější úkoly.
Nejrychlejší tarif ideální pro větší množství uživatelů, kteří používají internet třeba pro videohovory v kvalitě 4K a virtuální realita.
Stahování až 2000 Mb/s
Nahrávání až 1000 Mb/s
po 6 měsících 899 Kč / měsíc
Pro domácnosti, které používají internet na víc zařízeních. S rychlostí až 1 Gb/s můžete streamovat videa ve 4K a používat náročné aplikace.
Stahování až 1000 Mb/s
Nahrávání až 500 Mb/s
po 6 měsících 699 Kč / měsíc
Tento tarif vám umožní streamovat videa v kvalitě 4K, stahovat velké soubory a používat náročné aplikace s minimální prodlevou.
Stahování až 500 Mb/s
Nahrávání až 500 Mb/s
po 6 měsících 499 Kč / měsíc
Pokud hledáte nejstabilnější internetové připojení, optický tarif vám umožní používat náročné aplikace bez prodlev.
Stahování až 250 Mb/s
Nahrávání až 250 Mb/s
po 6 měsících 399 Kč / měsíc
Objednání internetu je jednodušší, než si myslíte. Internet vám poběží ihned po instalaci. Podívejte se, jak na to!
Ověřte si dostupnost připojení na vaší adrese a vyberte tarif, který vám bude nejvíce vyhovovat.
Objednejte tarif a vybrané zařízení.
Budeme od vás potřebovat jméno současného poskytovatele, číslo služby a OKU kód.
Tyto informace najdete ve smlouvě nebo online v klientské zóně.
Internet vám zapojí a zprovozní náš technik. Vy jen vyberete termín, který se vám bude nejvíce hodit.
Náš technik vám zavolá a potvrdí termín instalace. Přiveze objednané zařízení a vše zapojí.
Máte 5G Box nebo LTE Airfix? Zapojení zvládnete i bez technika.
Pokud jste si vybrali z nabídky internetu od O2 a chcete jím nahradit službu od stávajícího poskytovatele, můžete nás požádat, abychom za vás obstarali u stávajícího poskytovatele zrušení jeho služby a plynulý přechod k nám. Proces lze shrnout do čtyř kroků:
1. Podání žádosti o změnu poskytovatele u O2
2. Obstarání odpovědi stávajícího poskytovatele
3. Potvrzení změny a jejího termínu s vámi
4. Uskutečnění změny
Dojde-li v důsledku porušení povinností O2 k prodlení se změnou poskytovatele služby přístupu k internetu, jejímu zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takové změně, má účastník právo na paušální náhradu od O2; její výši a způsob uplatnění najdete ZDE.