O2 Prodejny jsou tu pro vás. Ve většině prodejen máme stále otevřeno. Aktuální informace o otevírací době najdete tady. S většinou vašich požadavků vám umíme pomoci i na dálku v samoobsluze Moje O2

Konferenční hovor

Vzájemné volání až pro 6 účastníků

Vzájemné volání až pro 6 účastníků

  • ušetříte čas i náklady
  • jednoduchá a rychlá komunikace přes mobilní telefony
  • týmová spolupráce bez ohledu na místo
  • okamžitá zpětná vazba, okamžité řešení
  • žádná aktivace ani poplatky navíc

Bez dalších nákladů na technické vybavení

Služba je automaticky dostupná všem tarifním zákazníkům hlasových služeb a podporuje ji většina mobilních telefonů.

Jak nastavit a ovládat konferenční hovor

Pro lepší představu, jak ovládat konferenční hovor, jsme pro vás připravili jednoduché ilustrační návody pro vybrané modely mobilních telefonů Nokia 
s operačním systémem Symbian, Apple iPhone a Samsung s operačním systémem Android. Více o nastavení

Podrobné informace o službě konferenční hovor

Příklady použití

Úspora času a peněz

Příklad č. 1

Firma má několik poboček v ČR, zastoupení v Polsku a na Slovensku. Díky konferenčnímu hovoru mohla prodloužit časový interval mezi společnými poradami s osobní účastí na jeden měsíc a aktuální problémy řešit jednou týdně pomocí telekonference.

Příklad č. 2

Pro řešení důležité zakázky je potřeba dohodnout společný postup mezi techniky, logistikou a obchodníkem, který má zakázku na starosti. Specialista z logistiky je bohužel na dovolené a po jeho návratu odjíždí technik na zahraniční školení - společná osobní schůzka je tedy možná až za dva týdny. Po předchozí SMS domluvě se v dohodnutém čase uskuteční konferenční hovor mezi všemi zúčastněnými stranami. V jeho průběhu jsou všechny záležitosti vyřešeny.

Příklad č. 3

Parta známých se domlouvá společně na hory. Řeší, kdo může vzít auto, kdo stan a kdo vařič. Pomocí konferenčního hovoru se vše dohodne rychle, není třeba obvolávat každého ze skupiny zvlášť.

Konzultace okamžitého řešení problémů

Obchodník řeší telefonicky se zákazníkem objednávku a potřebuje technickou konzultaci. Pomocí konference přizve do hovoru technického projektanta a společně vyřeší podrobnosti objednávky.

Náhrada krátkých schůzek

Je třeba vyřešit jednoduchou záležitost, rozhodnutí však musí být schváleno více stranami. Z časových důvodů je tedy nejefektivnější uspořádat konferenční hovor.

Náhrada dlouhých e-mailových diskusí

Objeví se problém, do kterého je zapojeno více stran. Jedna strana v e-mailu navrhne řešení, potom k němu své komentáře uvede další strana, obešle všechny zúčastněné a čeká na reakci, atd. Proběhne několik kol návrhů a připomínek, diskuse však nebere konce, nedochází ke společné dohodě. Situaci může vyřešit pouze společná schůzka nebo konferenční hovor.

Konferenční volání ze zahraničí

Od 1.9.2012 bude služba Konferenční hovor omezena pouze na volání v rámci ČR a z ČR do zahraničí. Pokud chcete použít konferenční volání v zahraničí je možné využít pouze službu O2 Konference. Službu konferenční hovor nelze v roamingu použít.

O2 Konference

Služba O2 Konference nabízí možnost vytvoření konferenčního volání i v režimu roamingu. Službu není nutné aktivovat. Pro přístup můžete využít mobilní telefon, pevnou linku nebo internetové připojení libovolného operátora z Česka i ze zahraničí.

Typy služby O2 Konference:

  • konference na objednávku - bez měsíčního paušálu, pro jednorázové použití
  • vyhrazená konference - s paušálním poplatkem, pro pravidelné užívání

Pokud máte službu O2 Team Combi (VPN), doporučujeme přiradit konferenční číslo ze služby O2 Konference do seznamu jako pasivního člena ve vaší VPN skupině pro odchozí volání.

Více informací o službě O2 Konference

Nastavení a ovládání konferenčního hovoru

Pomocí menu telefonu

Uskutečněte běžný hovor obvyklým způsobem, postup pro přidávání dalších účastníků do konference najdete v návodu k vašemu mobilního telefonu.

Pomocí kódů sítě

Zahájení

  1. Účastník A (zřizovatel konference) zavolá účastníkovi B.
  2. Během telefonování přidrží účastník (volající) hovor z menu svého telefonu nebo vytočí číslo 2 - účastník B (volaný) je tzv. přidržen (uslyší výzvu "Čekejte prosím..." a pak hudbu).
  3. Účastník A nyní může vytočit číslo účastníka C, který přijetím hovoru vstupuje do konference.
  4. Pro spojení všech tří účastníků ve společnou konferenci vytočí účastník A číslo 3.

Soukromý hovor

  1. Vytočte číslo 2 doplněné číslem pořadí účastníka (1 až 5 podle počtu účastníků v konferenci). Např. číslo 21.
  2. Pro návrat k telefonátu se všemi účastníky vytočte číslo 3.

Ukončení hovoru

  1. Pro ukončení hovoru jednoho účastníka vytočte číslo 1 doplněné číslem jeho pořadí (1 až 5 podle počtu účastníků v konferenci). Např. číslo 11.
  2. Pro ukončení celé konference účastník A (zřizovatel konference) zavěsí.
Ceny

Aktivace služby je zdarma a za její využívání se neplatí žádné měsíční poplatky.

Hovory mezi jednotlivými účastníky platí vždy volající.

Příklad

Pokud konferenční hovor se 3 účastníky zahájí sestavovatel konference, bude platit za všechny tři hovory.

Pokud sestavovatel konference bude volán jedním z účastníků, další mu zavolá na druhou linku a sestavovatel konference všechny propojí, nebude platit nic (jde o příchozí hovory placené volajícími).

V praxi může dojít k současné kombinaci obou výše popsaných možností.

Každý jednotlivý hovor v rámci konference je zpoplatněn jako běžné hovorné podle tarifu volajícího včetně všech slev a VPN sazeb.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies