S O2 PROfi můžete ušetřit za všechno. Jednoduše získáte slevu až 30 % z každé měsíční faktury.
Podívejte se na příběhy projektů zapojených do soutěže Dáváme milion.
O2 PROfi je individuální nabídka pro podnikatele a menší firmy. Nabídku není možné využít v případě holdingu. Zákazník s IČO registrovaným mimo ČR musí mít v ČR založenou tzv. organizační složku.
Na základě nabídky O2 PROfi a sepsání dokumentu "Dohoda o poskytnutí slevy" vám vzniká nárok na % slevu z dané měsíční faktury. Sleva se poskytuje na měsíční poplatky za služby a paušály opakovaných měsíčních balíčků, nikoli na provoz (hovory, SMS) nebo na služby třetích stran. Na slevu má zákazník nárok v případě, že splňuje tzv. "Minimální útratu" na kterou byla dohoda sjednána.
O2 PROfi je bez jakéhokoliv závazku a sjednává se na dobu neurčitou.
Nabídku O2 PROfi není možné kombinovat s jinými akčními nabídkami, slevami, nebo zvýhodněnými službami, jako například O2 Spolu.
Účinnost O2 PROfi a zavedení slevy je možné posunout do budoucna. Odloženou účinnost můžete využít například v případech, kdy máte služby u jiného operátora, které chcete převést k O2 a závazky vám budou končit postupně během několika měsíců. Výhody, sjednané v rámci O2 PROfi, se začnou uplatňovat ode dne účinnosti.
Pro určení slevy se sečtou všechny pravidelné poplatky (bez DPH), které máte na všech zákaznických účtech. Mezi poplatky patří měsíční paušály za základní mobilní a fixní tarify a služby včetně opakujících se balíčků.
Nepatří sem ceny za služby účtované nad rámec měsíčních paušálů základních tarifů, platební transakce a volitelné služby (např. roamingové hovory, volání do zahraničí, služby obsahu atd.), poplatek za tištěné vyúčtování, smluvní pokuty, penále či jiné sankce za porušení smluvní povinnosti nebo služby třetích stran.
Výše slevy se pak odvíjí od součtu těchto poplatků. Výše slevy, kterou dostanete, najdete tabulce ve své O2 PROfi Dohodě. Sleva se uplatní přímo v daném vyúčtování.
Tato procentuální sleva se uplatní na součet pravidelných poplatků na daném vyúčtování. Aby bylo možné slevu uplatnit, je třeba, aby všechny zákaznické účty (faktury) byly vystavovány ke stejnému dni. Například musí být všechny faktury vystavovány za období 1 - 30 v měsíci.
Po dobu 60 dnů ode dne účinnosti se neuplatňuje minimální útrata a vy dostanete slevu i v případě, že máte nižší útratu.