Pro situace, kdy záleží na každé sekundě
Rozešlete hromadné varování podle předem připraveného scénáře. Sdílejte provozní informace s obyvateli i zaměstnanci. Svolejte krizový štáb nebo poradu vedení.
-
3500+ upozornění do 1 minuty
-
Integrace s IZS a interními systémy
-
Nasazení do provozu už za 2 týdny
Podívejte se, jak O₂ KISS funguje v praxi
Všechno, co potřebujete k přesné, rychlé a efektivní komunikaci
V akutní krizové situaci, když hrozí stav nebezpečí nebo v běžném provozu.
Telefonní hovor, SMS, e‑mail, PUSH notifikace v mobilní aplikaci nebo akustické hlášení v budově. Způsoby varování můžete kombinovat a zvýšit úspěšnost doručení zprávy.
Můžete připravit krizový scénář pro každou mimořádnou událost. Sami si předem určíte, kdy, koho a jakým způsobem má systém oslovit a informovat.
Systém informuje o doručení zprávy a umožňuje sbírat odpovědi. Máte tak přehled o úspěšnosti komunikace a můžete reagovat – opakovat upozornění nebo oslovit náhradníky v případě svolávání týmu.
Díky kvalitnímu API rozhraní můžete O2 KISS propojit například s externí databází kontaktů, firemním CRM nebo bezpečnostními prvky v budově.
Vybraný krizový scénář spustíte přes počítač, tablet i mobil, pomocí SMS/e‑mailu nebo SOS tlačítkem na pracovišti. Systém lze aktivovat i automaticky třeba na základě dat z požárních senzorů.
V O2 KISS vás čeká přívětivé uživatelské rozhraní, se kterým je snadné pracovat i při náročných stresových situacích. Nic neinstalujete, stačí se jen přihlásit.
Účinné řešení pro firmy a instituce různé velikosti
Díky své flexibilitě je O₂ KISS vhodný pro společnosti a organizace různého zaměření. Pomáhá ve státním i soukromém sektoru. Jako spolehlivý komunikační nástroj hraje důležitou roli v krizovém a havarijním plánu, v rámci ochrany měkkých cílů i v pravidelné komunikaci s občany a zaměstnanci.
- Zvyšuje připravenost na mimořádné situace, jako je teroristický útok, havárie nebo živelná pohroma.
- Zlepšuje zabezpečení osob a majetku, a tím snižuje náklady na krize a výpadky.
- Zlepšuje informovanost obyvatel, zákazníků nebo návštěvníků a přispívá tak k lepším vztahům s veřejností.
Implementace O₂ KISS
Provedeme vás celým procesem nasazení systému.
-
Analýza stávajícího procesu
Projdeme váš aktuální krizový plán, způsoby komunikace a navrhneme, jak O₂ KISS co nejlépe využít v rámci vaší organizace.
-
Příprava scénářů a kontaktů
Pomůžeme vám připravit nejdůležitější kritické scénáře a naučíme vás efektivně pracovat s jejich nastavením (podmínky, rozhodovací uzly) i propojením (navazující scénáře).
-
Zaškolení relevantních osob
Práci se systémem podrobně představíme všem relevantním osobám. Proškolíme uživatele, kteří mají právo vytvářet krizové scénáře, stejně jako uživatele s právem scénáře jen spouštět.
-
Spuštění a podpora
Budeme vám k dispozici v případě dotazů nebo pokud budete chtít systém rozšířit.
Proč zvolit O₂
Díky zkušenostem, vlastnímu cloudu a konektivitě je O₂ ideálním partnerem pro zajištění spolehlivého provozu O₂ KISS pro veřejnou správu i privátní sektor.
Konzultace s odborníkem
Proberte své potřeby s naším expertem a zjistěte, jak může KISS pomáhat i vaší organizaci.
Další informace
K oslovení osob můžete využít až 8 komunikačních kanálů. Kanály je možné kombinovat a zvýšit tak úspěšnost doručení zprávy.
- Hlasový hovor
- SMS
- Mobilní aplikace
- Zpráva na počítači
- Akustické hlášení
- Hardwarové prvky, jako jsou majáky, elektronické dveře atd.
Měkký cíl je označení pro místo s vysokou koncentrací lidí a nižším stupněm zabezpečení proti násilným útokům. Patří sem školy, nákupní centra, kina, nemocnice, nádraží a další. Útočníci si tato místa vybírají kvůli snadnosti provedení útoku a proto, že útok může způsobit velký počet obětí.
Za útoky na měkké cíle nemusí stát jen teroristické skupiny, ale často jsou i činem jednotlivců, kteří jednají izolovaně. Útoky těchto tzv. osamělých vlků se špatně předvídají a nedá se jim nikdy zcela zabránit.
Z analýz těchto událostí vyplývá, že po jednom útoku může následovat další. Rychlé a přesné informování všech ohrožených osob, krizového štábu a složek integrovaného záchranného systému tak hraje klíčovou roli při zvládání celé kritické situace a pomáhá minimalizovat oběti na životech i újmu na zdraví osob.
O₂ SOS je mobilní aplikace pro dispečery a dobrovolné záchranáře, která už od roku 2016 přispívá k záchraně životů u pacientů se srdeční zástavou. Pokud si někdo ve vašem okolí zavolá pomoc profesionálních záchranářů, dostanete možnost pomoci mu dříve, než se k němu dostane vůz záchranné služby.
Aplikace automaticky vyhledá a upozorní nejbližší proškolené dobrovolníky, tzv. First Respondery. Jakmile její výzvu přijmou, naviguje je přímo k nemocnému. Aplikace souběžně informuje dispečink a informuje volajícího na tísňovou linku, že pomoc je na cestě. V průměru se tak čekání na resuscitaci zkrátí o víc než 5 minut.
Aplikaci O₂ SOS využívá záchranná služba v Královehradeckém kraji, která se podílela na jejím vývoji, i záchranáři v dalších krajích ČR.