Vyřídíte v ní vše. Kdykoliv a odkudkoliv. Stáhnete ji z App Store nebo Google Play.
Po otevření aplikace použijte jeden ze způsobů pro přihlášení.
Kompletní přístup s nabídkou na míru, který je dostupný pro všechny uživatele.
Vyskytly se potíže s přihlášením?
Omezený přístup bez nabídky na míru. Vhodný třeba pokud máte číslo od zaměstnavatele nebo jste členem O2 Spolu.
Nedaří se vám přihlásit? Podívejte se na možné řešení.
Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Spojte se s námi přes O2 Guru chat nebo zavolejte na 800 02 02 02.
Díky digitálnímu ověření se identifikujete jednoduše pomocí mobilu
Pro ověření údajů nemusíte nic ručně vypisovat z dokladů. Vše stačí nafotit pomocí chytrého telefonu s nainstalovanou aplikací Moje O2.
Při přejímce objednaného zboží není potřeba ověření totožnosti od kurýra. Díky tomu si můžete objednávky vyzvednout téměř kdekoliv. Třeba na poště nebo prodejně.
Některé naše digitální služby můžete začít využívat ihned po dokončení objednávky. Například sledovat své oblíbené programy v O2 TV bez set-top boxu.
Jestliže chcete aktualizovat své údaje, třeba při stěhování, zvládnete to přímo v Moje O2. Nemusíte tak chodit na prodejnu ani volat call centrum.
Kdo může digitální ověření využít?
Funkce je užitečná pro nové i stávající zákazníky O2. Využijete ji, pokud si pořizujete naši novou službu nebo v případě aktualizace vašich identifikačních údajů (například bydliště).
Používání digitálního ověření zákazníka je zcela bezpečené
Při ověřování dokladu totožnosti přes databázi MVČR i při odesílání údajů do Moje O2 je vše zašifrované a zabezpečené. Váš doklad nezůstane uložený ani v aplikaci nebo v telefonu.
O2 ID je vaše e-mailová adresa, pomocí které se přihlásíte do Moje O2. Vzniká při objednávce některé ze služeb O2 na základě registrace do Moje O2.
Pokud si nepamatujete svou e-mailovou adresu pro přihlášení (O2 ID), navštivte některou z O2 prodejen. Pokud si e-mailem jen nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.
Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?“, které najdete pod přihlašovacím oknem do samoobsluhy Moje O2. Když zadáte svou e-mailovou adresu (O2 ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.
Ano, v Moje O2 je možné přidat další osoby a nastavit jim jejich role (přístupová práva).
Primární správce zákazníka
Většinou přímo zákazník. Primární správce může být vždy jen jeden. Má kompletní práva na všech zákaznických účtech a tarifech. Může objednávat i rušit služby. Může dalším lidem přidávat roli Správce nebo nižší.
Správce zákazníka
Má stejná práva jako primární správce, ale nemůže zakládat další správce zákazníka. Ostatní nižší role zakládat může.
Správce služby
Ovládá konkrétní tarif, může měnit jeho nastavení a objednávat doplňkové služby k tarifu. Nemůže provést změnu tarifu.
Uživatel tarifu
Má náhled na tarif a k němu navázané služby, ale nemůže objednávat ani měnit nastavení služby.
Ne, O2 ID v takovém případě nepotřebujete. Do Moje O2 se jednorázově přihlásíte přes SMS nebo na základě automatické identifikace připojení k síti O2. Službu Moje O2 pak můžete využít např. pro zjištění stavu kreditu nebo k jeho dobití.
Přístup k biometrice je třeba nastavit pro zabezpečení přístupu do mobilní aplikace.
Přístup k push notifikacím je potřeba mít nastavené pro příjem komerčních sdělení, soutěží a systémových notifikací (nedostatek volných jednotek, nové vyúčtování, připomenutí schůzky s obchodníkem, atd.).
Využijte chat s operátorem, který v Moje O2 najdete v sekci Kontakt/Online chat. Nebo nám chybu nahlaste přes sdělení zpětné vazby v sekci Kontakty/Poslat feedback / Ohodnotit aplikaci.
Ano, v mobilní aplikaci může být přihlášeno více zákaznických účtů zároveň. Musíte však mít nastavené stejné přihlašovací údaje pro všechny zákazníky, ke kterým chcete přistupovat.
Aplikace umožňuje různé kombinace zákaznických účtů:
Ano, aplikace Moje O2 funguje i zákazníkům O2 Family. Stačí, aby se zákazník přihlásil pod svým O2 Family ID (e-mail).