Moje O2 plná výhod i pro nezákazníky

Vyřídíte v ní všechno kdykoliv a kdekoliv. Navíc i jako nezákazník můžete využít řadu výhod v O2 Radostech.

Moje O2
Adventní kalendář
Adventní kalendář od O2. Každý den nový dárek!

Vyzvedněte si svůj dnešní dárek v O2 Radostech v aplikaci Moje O2. Dárky rozdáváme až do 31. prosince, tak nezapomeňte přijít každý den.

Připravili jsme pro vás moderní aplikaci Moje O2

Prozkoumejte, jaké má aplikace funkce.

Přehled o čerpání služeb
V počítači nebo mobilu si kdykoliv zkontrolujete, kolik dat a volných minut zbývá vám nebo celé vaší rodině.
Čerpání služeb
Rychlý nákup a nastavení služeb
Dokup dat, změna tarifu nebo pořízení nové služby, všechno si zařídíte sami a snadno.
nákup a nastavení služeb
Jednoduché platby
Faktury i účtenky máte vždycky po ruce. Aktuální částku vyúčtování můžete rovnou zaplatit.
Jednoduché platby
Pomoc a podpora
Pokud si s něčím nebudete vědět rady, můžete se s námi hned spojit telefonicky nebo přes chat.
Podpora

Ke stažení pro všechny telefony

Jak se přihlásit?

Po otevření aplikace použijte jeden ze způsobů pro přihlášení.

Jednorázové přihlášení jako nezákazník

V aplikaci Moje O2 můžete využívat O2 Radosti i když nemáte žádnou službu u O2.

  1. Stáhněte si aplikaci Moje O2
  2. Stiskněte tlačítko "Ještě nejste zákazníkem?" a zadejte svůj email.

    My vám obratem pošleme dočasný kód.

  3. Zadejte dočasný kód do aplikace a prozkoumejte některé z O2 Radostí!

Pomocí mailu a hesla

Kompletní přístup s nabídkou na míru dostupný pro všechny uživatele.

  1. Zadejte mail (O2 ID) a heslo

    Pokud jste se ještě neregistrovali v Moje O2, nejdřív si O2 ID založte.

    Jste v O2 Spolu nebo máte číslo od zaměstnavatele? Správce účtu vám nejdřív musí dát přístup.

  2. Stiskněte tlačítko Přihlásit a užívejte si výhody aplikace

Jednorázové přihlášení přes SMS

Omezený přístup bez nabídky na míru. Vhodný třeba pokud máte číslo od zaměstnavatele nebo jste členem O2 Spolu.

  1. Zvolte možnost pro jednorázové přihlášení
  2. Na telefonní číslo vám zašleme SMS zprávu s jednorázovým kódem (OTP)
  3. Kód zadejte do aplikace a přihlašte se

    Nedaří se vám přihlásit? Podívejte se na možné řešení.

O2 Radosti

Objevte svět O2 Radostí

V aplikaci Moje O2 pro vás pravidelně chystáme slevy, soutěže a další odměny. O2 Radosti jsou nejen pro naše zákazníky, ale i pro ty, kteří u O2 ještě nejsou.
Zařízení výhodněji

Telefony, notebooky, i příslušenství se slevou.

Vstupenky s předstihem

Přednostní nákup vstupenek do O2 arény i O2 universa.

Slevy v O2 Knihovně

E-knihy, e-magazíny nebo audioknihy výhodněji.

Zlevněné vstupenky

Slevy na koncerty, sportovní utkání a hudební festivaly

Unikátní odměny pro členy Unity

Svět Unity odměňuje společné zákazníky O2 Air Bank. Využijte třeba odměnu 300 Kč měsíčně za využívání našich služeb.

Platba za vyúčtování

Platba za vyúčtování s Moje O2 nemůže být jednodušší

V sekci Vyúčtování vyberete za které chcete zaplatit a jakým způsobem.
  1. Google Pay nebo Apple Pay

    Platba se připíše okamžitě a vy nemusíte nic vyplňovat.

  2. Platba kartou online

    Vyplníte jen údaje z karty a platba nám dorazí ihned.

  3. Bankovní převod

    Platba nám dorazí přibližně do 2 pracovních dnů.

Řešení problému

Poruchy se bohužel stávají, v aplikaci Moje O2 je snadno vyřešíte

Poruchu můžete nahlásit jednoduše v aplikaci Moje O2.

V sekci Více klepněte na Technická pomoc a podpora a vyberte s jakou službou máte problém. Aplikace vás následně provede celým procesem, který vám ukáže, jak správně postupovat, abyste problém vyřešili.

Webové Moje O2

Web Moje O2 nejen pro podnikatele

Moje O2 najdete i ve webové podobě. Na rozdíl od mobilní aplikace tu můžete například:
  • hromadně stahovat vyúčtování a faktury
  • spravovat role a oprávnění pro jednotlivé účty i produkty
  • zobrazit a obsluhovat produkty podle kategorií
Moje O2 do vašeho mobilu

Stáhněte si Moje O2 do mobilu

Nainstalujte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online.

Často kladené otázky

Registrace a přihlášení

Jak se zaregistruju do Moje O2?
  • Moje O2 je internetová samoobsluha určená zákazníkům O2. K registraci vás vyzveme během vaší první objednávky.
  • K registraci si připravte kontaktní údaje – mailovou adresu a telefonní číslo. Mail bude sloužit zároveň jako vaše O2 ID, přes které se do Moje O2 přihlásíte.
  • Na kontaktní mail vám pošleme registrační link. Registraci dokončíte kliknutím na registrační link a zadáním hesla. Platnost registračního linku je 72 hodin od poslání.
  • Pokud už jste naším zákazníkem a chcete používat Moje O2, ale nemáte zaregistrovaný mail, stavte se za námi v některé z O2 Prodejen. Po předložení dokladu totožnosti údaje k registraci doplníme. K registraci vás vyzveme taky v průběhu objednávky služby z našich stránek.

Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Ozvěte se nám na O2 Guru chat nebo zavolejte na 800 02 02 02.

Co je O2 ID a jak ho získám?

O2 ID je vaše mailová adresa, přes kterou se přihlásíte do Moje O2. Vzniká při objednávce některé ze služeb O2 na základě registrace do Moje O2.

Co když O2 ID zapomenu?

Pokud si nepamatujete svou mailovou adresu pro přihlášení (O2 ID), stavte se v některé z O2 Prodejen. Pokud si mailem jen nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.

Co když zapomenu heslo do Moje O2?

Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?". Najdete ho pod přihlašovacím oknem do Moje O2. Když zadáte svou mailovou adresu (O2 ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.

Mám předplacenou kartu. Musím mít O2 ID pro přístup do Moje O2?

Ne, O2 ID v takovém případě nepotřebujete. Do Moje O2 se jednorázově přihlásíte přes SMS nebo na základě automatické identifikace připojení k síti O2. Službu Moje O2 můžete použít např. pro zjištění stavu kreditu nebo k jeho dobití.

Bezpečnost a ověření

Co je digitální ověření zákazníka a jak mi pomůže?

Díky digitálnímu ověření se identifikujete jednoduše pomocí mobilu

  • Pro ověření údajů nemusíte nic ručně vypisovat z dokladů. Všechno stačí nafotit na chytrý telefon s nainstalovanou aplikací Moje O2.

  • Při přejímce objednaného zboží není potřeba ověření totožnosti od kurýra. Díky tomu si můžete objednávky vyzvednout prakticky kdekoliv. Třeba na poště nebo v prodejně.

  • Některé naše digitální služby můžete začít používat hned po dokončení objednávky. Například sledovat své oblíbené programy v O2 TV bez set-top boxu.

  • Potřebujete aktualizovat své údaje (třeba při stěhování)? Zvládnete to přímo v Moje O2. Nemusíte chodit do prodejny ani volat call centrum.

Kdo může digitální ověření využít?

Funkce je užitečná pro nové i stávající zákazníky O2. Využijete ji, pokud si pořizujete naši novou službu nebo v případě aktualizace svých identifikačních údajů (například bydliště).

Používání digitálního ověření zákazníka je naprosto bezpečené

Při ověřování dokladu totožnosti přes databázi MVČR i při odesílání údajů do Moje O2 je všechno šifrované a zabezpečené. Váš doklad nezůstane uložený ani v aplikaci nebo v telefonu.

Jak digitální ověření používat?

Proč mám povolit přístup k biometrice a push notifikacím?

Přístup k biometrice je potřeba nastavit pro zabezpečení přístupu do mobilní aplikace.

Přístup k push notifikacím je potřeba mít nastavený pro příjem komerčních sdělení, soutěží a systémových notifikací (nedostatek volných jednotek, nové vyúčtování, připomenutí schůzky s obchodníkem, atd.).

Používání aplikace

V mobilní aplikaci mi nefunguje jednorázové přihlášení
  • Přihlášení přes SMS
    Pokud vám ani přes opakované poslání jednorázového kódu přes SMS (OTP kód) nefunguje přihlášení, kontaktujte prosím operátora přes chat.
  • Přihlášení přes síť O2
    Zkontrolujte, že nejste připojení k Wi-Fi. Pokud ano, od Wi-Fi se odpojte. Pro přihlášení do Moje O2 přes síť se telefon k internetu musí připojit přes mobilní síť O2.
V mobilní aplikaci vidím nesprávná data

Ozvěte se nám přes chat. V Moje O2 ho najdete v sekci Kontakt/Online chat. Nebo nám chybu nahlaste přes sdělení zpětné vazby v sekci Kontakty/Poslat feedback / Ohodnotit aplikaci.

Můžu mít v aplikaci přihlášený i jiný zákaznický účet?

Ne, pro každý zákaznický účet je nutné mít vlastní registraci s unikátním emailem.

Funguje mobilní aplikace i zákazníkům O2 Family?

Ano, aplikace Moje O2 funguje i zákazníkům O2 Family. Stačí, aby se zákazník přihlásil pod svým O2 Family ID (mail).

Může mít o čerpání služeb v Moje O2 přehled i manžel nebo manželka?

Ano, v Moje O2 je možné přidat další osoby a nastavit jim jejich role (přístupová práva).

  • Primární správce zákazníka
    Většinou přímo zákazník. Primární správce může být vždycky jenom jeden. Má kompletní práva pro všechny zákaznické účty a tarify. Může objednávat i rušit služby. Může dalším lidem přidávat roli Správce nebo nižší. 

  • Správce zákazníka
    Má stejná práva jako primární správce, ale nemůže zakládat další správce zákazníka. Ostatní nižší role zakládat může. 

  • Správce služby
    Ovládá konkrétní tarif, může měnit jeho nastavení a objednávat doplňkové služby k tarifu. Nemůže měnit tarif. 

  • Uživatel tarifu
    Má náhled na tarif a k němu navázané služby, ale nemůže objednávat ani měnit nastavení služby.