We're sorry, but this page is only available in Czech.

For information in English, please call us toll-free at +420 720 720 720 and press *. Or you can also visit one of these selected O2 Shops to talk to an English-speaking O2 representative.

Pojistěte si mobil, tablet i notebook

Buďte v klidu, pokud se vašemu zařízení něco přihodí. Pojistíme vám nové i zánovní zařízení, i když jste ho nekoupili u nás.

Nové i zánovní zařízení
Ochráníme nové i zánovní zařízení
Bez ohledu na to, kde jste ho koupili
Bez ohledu na to, jestli jste zařízení koupili u O2
Pro telefony, tablety i notebooky
Pro chytré telefony, hodinky, tablety a další zařízení
Žádná spoluúčast
Neplatíte žádnou spoluúčast

S čím vám pojištění pomůže

Krádež

Krádež

Utopení

Utopení

Mechanické poškození

Mechanické poškození

Hlavní výhody našeho pojištění

1. měsíc zdarma
1. měsíc pojištění zdarma

První měsíc máte zdarma, abyste věděli, do čeho jdete

Bez starostí
Pojištění s prodlouženou zárukou

Po skončení dvouleté zákonné záruky se nemusíte bát, obdobné vady kryjeme i ve 3. roce pojištění

Platby na jedné faktuře
Měsíční platby na jedné faktuře

Pojištění platíte pohodlně v měsíčním O2 vyúčtování

Kurýr v ceně
Kurýr v ceně

Po nahlášení škody zařízení vyzvedne náš kurýr a doručí tam, kam je třeba

Kryje poškození od dětí
Kryje poškození od dětí

Pojištění se vztahuje i na nahodilé poškození od domácích mazlíčků a dětí starších 6 let

Originální díly
Originální díly

Pro opravu vždy používáme originální díly od výrobce

Bez závazku
Bez závazku

Pojištění můžete kdykoli ukončit, doplácí se pouze aktuální měsíc

Ochrana životního prostředí
Ochrana životního prostředí

Pokud zařízení nepůjde opravit, získáte od O2 nové. Staré za vás ekologicky zlikvidujeme, nebo vám ho vrátíme

Podívejte se, jak se pojištění může hodit

Kolik pojištění stojí

Cena záleží na standardní pořizovací ceně zařízení v aktuálním ceníku O2.

Pořizovací cena zařízení Měsíční cena pojištění
do 4000 Kč 49 Kč
4001 Kč - 7000 Kč 99 Kč
7001 Kč - 10 000 Kč 149 Kč
10 001 Kč - 17 000 Kč 199 Kč
17 001 Kč - 25 000 Kč 259 Kč
25 001 Kč - 45 000 Kč 299 Kč

Sjednání pojištění

Stavte se v kterékoli O2 Prodejně. Pojištění s vámi vyřídíme a rovnou od nás dostanete slevu 50 % na vybrané příslušenství.

Další informace

Často kladené otázky

Pojištění jsem původně nechtěl, ale rozmyslel jsem si to. Je možné ho sjednat dodatečně?

Ano, pojišťujeme i zánovní zařízení, stačí se stavit u nás v O2 Prodejně.

 

Pojistíte mi zařízení, i když jsem ho koupil jinde?

Ano. Pojištění si u nás můžete zařídit, ať už jste zařízení koupili u O2, nebo ne.

 

Co všechno si můžu pojistit?

Mobilní telefon, chytré hodinky, tablet, notebook, dongle, LTE router, herní konzoli a modem.

 

Může zařízení z e-shopu, ke kterému jsem si objednal pojištění, převzít od kurýra místo mě někdo jiný?

Bohužel to nepůjde. Budeme od vás potřebovat podepsat souhlas s pojištěním, proto je třeba, aby si telefon převzal ten, kdo si ho objednal.

 

Můžu si nechat pojistit i jiná zařízení – třeba vysavač nebo televizi?

Zatím ne. Postupně ale budeme pojištění rozšiřovat i na další zařízení.

 

Co když chci pojištění na kratší dobu, než je 36 měsíců? Co když už pojištění nechci?

Pojištění můžete kdykoliv vypovědět, doplácí se jen aktuální měsíc.

 

Kolik pojištění stojí a jak ho mám zaplatit?

První měsíc je zdarma. Potom se bude platba za pojištění objevovat ve vašem měsíčním vyúčtování. Výše pojistného záleží na pořizovací ceně zařízení.

 

Je možné si domluvit datum příjezdu kurýra?

Ano. Kurýr zařízení vyzvedne i přiveze v čase, který si vyberete.

 

Co je to „zánovní zařízení“?

Zánovním zařízením se myslí chytrý telefon, či tablet, který už používáte.

 

Jak získat pojištění s prodlouženou zárukou?

Od 1. 8. 2020 jsme bez navýšení ceny rozšířili pojistné krytí Pojištění chytrých zařízení. Ve třetím roce trvání smlouvy nově kryjeme také obdobné vady, které vám v prvních dvou letech kryje zákonná záruka. Nemusíte sjednávat nic navíc, rozšíření je automaticky součástí každého pojištění uzavřeného od 1. 8. 2020.

Jak pojištění funguje

Sjednání pojištění

Pojištění si k vašemu zařízení můžete pořídit v kterékoliv O2 Prodejně. Pojistit ho můžete až na 36 měsíců, jeden měsíc od nás máte zdarma.

Pojistit je možné zařízení staré maximálně 180 dnů od koupě.

Pojištění je určené zákazníkům O2 a využít ho můžou i drobní podnikatelé (OSVČ) či právnické osoby. Sjednat ho může jen fyzická osoba starší 18 let. V případě pojištění zařízení koupeného na IČ budeme ověřovat, že za danou společnost máte oprávnění jednat. Úplné pojistné podmínky najdete v rámcové pojistné smlouvě.

Informační dokument a Předsmluvní informace k Pojištění chytrých zařízení

Informace o zpracování osobních údajů

Pokud si chcete pojistit víc zařízení, můžete. Všechny poplatky najdete ve svém O2 Vyúčtování.

Jak pojištění funguje

Pojištění se vztahuje na různé nahodilé situace:

  • mechanické poškození (pádem, nárazem, vnějším mechanickým působením apod.)
  • poškození či zničení působením vody
  • poškození elektrickým proudem (např. zkrat, přepětí, chybná izolace, mechanické namáhání způsobené elektrickým proudem)
  • krádež nebo loupež (vykradený byt nebo kancelář, kapesní krádež v obchodním centru apod.)
  • vada (pojištění s prodlouženou zárukou) ve třetím roce pojištění (bez vnější příčiny přestane fungovat základová deska přístroje apod.)

Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje:

  • ztráta pojištěného telefonu nebo tabletu
  • běžné opotřebení
  • úmyslné a nedbalostní poškození (např. rozsednutí přístroje při nasedání do auta, pád přístroje v důsledku manipulace ve výškách, sklouznutí přístroje z nerovné plochy, vypadnutí přístroje z nezapnuté kapsy košile)
  • poškození způsobené dítětem mladším 6 let
  • neprokázané vady přístroje

Když se vašemu zařízení opravdu něco stane, řeší se to jedním z těchto způsobů:

  • Pojišťovna událost schválí a zařízení jde opravit – pojišťovna zaplatí veškeré opravy. V rámci pojištění máte nárok až na 2 opravy za 12 měsíců.
  • Pojišťovna událost schválí, ale zařízení nejde opravit nebo vám ho ukradli – z nabídky O2 si můžete vybrat nové, a to až do výše tzv. časové ceny. To je hodnota, kterou vaše zařízení mělo v době rozbití / krádeže / vady. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc odečtete 3 %, a to pouze v prvních dvou letech pojištění. Ve 3. roce trvání pojištění již časovou cenu neponižujeme a držíme ji na stálé hodnotě 25 % z původní pořizovací ceny zařízení. V případě vady (pojištění s prodlouženou zárukou) držíme po celý 3. rok časovou cenu na 75 % z původní pořizovací ceny zařízení. Když se vám při výběru zalíbí dražší zařízení, stačí jen doplatit rozdíl v ceně, a je vaše. Jen pozor na to, že při nákupu nového zařízení s využitím pojistného plnění nelze současně uplatnit slevové vouchery ani podobné akční nabídky.
  • Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje, a pojišťovna pojistnou událost zamítne. V takovém případě vám zařízení vrátíme zpět neopravené.

V případě, že zařízení opravit nejde nebo vám ho ukradli, pojištění končí. S novým zařízením si však samozřejmě můžete sjednat i nové pojištění.

O tom, jestli pojišťovna škodu uznala, vám dáme vědět písemně.

Jaké příslušenství si můžu pořídit se slevou 50 %?

K jednomu pojištění můžete využít slevu na 1 sklo a 1 pouzdro, tedy maximálně na dva ochranné prvky. Pouzdrem myslíme zadní kryt či takzvané „flipové“ pouzdro. Slevu není možné čerpat na originální kryty od značek Apple, Samsung a Huawei a na tvrzená skla PanzerGlass.

Nahlášení poškození, vady nebo krádeže

Pokud se vašemu pojištěnému telefonu nebo tabletu přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo vám ho někdo ukradl, nahlaste nám to prosím v libovolnou denní či noční hodinu na stránce pro nahlášení škodní události, případně nám v pracovní dny mezi 8. až 18. hodinou zavolejte na +420 261 262 263.

V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení (pokud je možné do přístroje vložit SIM kartu).

Vaši pojistnou událost vyřídíme co nejrychleji. Pokud dojde k poškození krytému pojištěním, telefon nebo tablet vám opravíme. A když už opravit nepůjde nebo vám ho někdo ukradne, uhradíme náklady na nákup nového telefonu či tabletu u O2, a to až do výše časové ceny.