Wi-Fi volání

Volejte přes Wi-Fi i tam, kde není žádný mobilní signál.

muž telefonuje a za ním je na modrém pozadí znázorněn signál pomocí bílých rozšiřujících se křivek

Proč si pořídit Wi-Fi volání od O₂?

  • fotografie vysílače mobilního signálu, u kterého je ikona znázorňující symbol Wifi

    Volejte i bez mobilního signálu

  •  symbol nekonečna, obrácená osmička

    Zůstaňte ve spojení

  •  papírek, na kterém je napsáno O Kč a drží ho lidská ruka

    Žádné poplatky navíc

  • mobilní telefon, před kterým jsou čísla 1, 2, 3 a 4

    Stejné číslo

Jak si Wi-Fi volání aktivovat?

  1. Máte telefon s podporou Wi-Fi volání

    Pořiďte si telefon, který podporuje volání přes Wi‑Fi.

  2. Používáte LTE SIM kartu

    Zkontrolujte, jestli používáte USIM, SIM kartu, která podporuje LTE.

  3. Aktualizujte si Firmware

    Zkontrolujte, jestli máte v mobilu aktualizovaný firmware.

  4. Zkontrolujte si nastavení telefonu

    V nastavení svého telefonu zapněte možnost Wi‑Fi volání.

Často kladené otázky

Jak nastavím Wi-Fi volání v mobilu s Androidem?

1.  V nastavení svého telefonu zvolte možnost Připojení.
1krok

2. Vyberte Volání pomocí Wi‑Fi.

2krok

3. Zapněte možnost Volání pomocí Wi‑Fi.

3krok

4. Vyberte preferovanou síť.

Wi‑Fi volání bude fungovat i v případě, kdy zvolíte možnost Preferovaná mobilní síť. Pokud bude mobilní signál špatný nebo žádný, hovory se uskuteční přes Wi‑Fi.


55krok

Jak nastavím Wi-FI volání v iPhonu?

Zkontrolujte si nastavení operátora a případně nastavení aktualizujte podle postupu na stránkách podpory Apple. Pak už stačí jen zapnout Wi‑Fi volání na vašem telefonu:

1. V nastavení telefonu zvolte možnost Telefon.

1iphone

2. Vyberte Wi‑Fi hovory.

2iphone

3. Zapněte možnost Wi‑Fi hovory na tomto iPhonu.

3iphone

4. Potvrďte volbu Zapnout.

4iphone

Jak se Wi-Fi volání liší od běžného volání?

Na rozdíl od běžného volání si se službou Wi‑Fi volání zavoláte v HD kvalitě i v případě, kdy jste bez signálu sítě operátora. Službu využijete také tehdy, kdy signál nedosahuje takové kvality, aby to telefonní hovor umožnilo. Jinak vše funguje stejně jako při volání v mobilní síti operátora: službu mohou využívat zákazníci s tarifem i předplacenou kartou. Služba funguje v sítích O2 CZ a emtéčko a pro zákazníky O2 Family.

Jaká jsou technická omezení služby Wi-Fi volání?

Kromě vhodného telefonu je také důležitá Wi‑Fi síť, přes kterou chcete volat. Neměla by v nastavení mít žádná omezení pro poskytování této služby. Síť musí zároveň mít minimální přenosovou rychlost 100 kb/s celou dobu, po kterou k ní je váš telefon přihlášený. Použitý Wi‑Fi router musí navíc podporovat protokol IPSec a funkci NAT Traversal. Může se tedy stát, že si na některých Wi‑Fi sítích nezavoláte. Wi‑Fi volání je dostupné jen na území ČR a nepodporuje volání přes Wi‑Fi v leteckém módu.

Je volání přes Wi-Fi bezpečné a můžu posílat i SMS nebo MMS?

Ano, volání je zabezpečené stejně jako při standardním využívání naší sítě a hovor je šifrovaný. Přes Wi‑Fi můžete posílat i SMS/MMS.

Můžu Wi-Fi volání používat s předplacenou kartu?

Ano, služba Wi‑Fi volání funguje i pro předplacené karty.

Musí být telefon zakoupený u O2?

Wi‑Fi volání v O₂ síti podporují telefony zakoupené přímo u O₂ nebo u jiných prodejců. Wi‑Fi volání v O₂ síti zatím nepodporují telefony pořízené u jiných českých mobilních operátorů. Přehled modelů, které podporují Wi‑Fi volání v O₂ síti, najdete v naše eshopu.

Nenašli jste, co jste hledali?