Menu

Přesvědčte se, že je nový O2 Internet i u vás

Nejmodernější technologie 5G přináší stabilní a spolehlivý internet.

Postup zařízení internetu

  1. Objednáte tarif
    Zjistíte dostupnost tarifů, vyberete z nabídky a necháte nám telefonní číslo a my se vám do 5 pracovních dnů ozveme.
  2.  Zavoláme vám a zajistíme technika
    Potvrdíme, že je u vás připojení dostupné a rovnou se domluvíme na termínu návštěvy technika. Ten vám přiveze objednané zařízení, které zapojí.
  3. O vše se postará náš technik
    Technik vám zprovozní internet a nastaví domácí Wi‑Fi síť. Pokud jste si objednali 5G Box nebo LTE AirFix, všechno zvládnete sami i bez technika.
  4.  Internet vám poběží hned!
    Okamžitě po instalaci můžete začít surfovat po internetu.

Proč si pořídit Internet PROFi?

Internet PROFi je ideální pro klienty, kteří chtějí maximální servis.

  • Garantujeme vám, že problémy s připojením budou vyřešené nejpozději do dalšího dne
  • Naše call centrum je vám k dispozici 24 hodin denně, a to bez čekání
  • Získáte doživotní záruku na modem

A tím výhody nekončí.

Připojení bez výpadků
Rychlost až 1 000 Mb/s
Revoluční 5G-ready technologie
O2 TV v ceně tarifu Internet HD

Objednat internet do firmy

Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám
V případě vašeho souhlasu budeme Vaše údaje zpracovávat pro účely informování o výhodných nabídkách našich služeb. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Zavoláme vám do 24 hodin

Podrobné informace o Internetu do práce

Porovnání Internetu HD a PROfi
Obsah PROfi Internet 50 Mb/s Internet HD Stříbrný
O2 TV v ceně  ✕  ✓
Zálohovaný internet  ✓  ✕
Oprava poruchy do dalšího dne  ✓  ✕
Doživotní záruka na modem  ✓  ✕
Zvýhodněný O2 Smart Box za 999 Kč  ✓  ✕
Instalace technikem za 1 Kč  ✓  ✕
O2 Security  ✓ Lze dokoupit
IP adresa  ✓ Lze dokoupit
Podmínky a ceny pro připojení optickým kabelem

Akce: sleva k novému internetu na 6 měsíců

Podrobné podmínky akce najdete v Ceníku základních služeb.

Pro všechny zákazníky, kteří si v době trvání akce požádají o tuto nabídku a zároveň nově zřídí službu Optický Internet s jedním z tarifů Internet HD Optický 250 s O2TV, Internet HD Optická 500 s O2TV nebo Internet HD Optický 1000 s O2TV.

Zákazník získává službu se slevou a to na prvních 6 měsíců od zřízení služby. Po uplynutí této doby se zákazníkovi začne účtovat standardní ceníková cena. Slevu nelze využívat v rámci O2 PROfi Dohoda a O2 Rámcová dohoda.

  Rychlost stahování dat Rychlost odesílání dat Cena na 6 měsíců (s DPH) Sleva na 6 měsíců Cena od 7. měsíce (s DPH)
Internet HD Optický 250 s O2 TV 250 Mb/s 250 Mb/s 299 Kč/měs. 100 Kč 399 Kč/měs.
Internet HD Optický 500 s O2 TV 500 Mb/s 500 Mb/s 299 Kč/měs. 200 Kč 499 Kč/měs.
Internet HD Optický 1000 s O2 TV 1000 Mb/s 500 Mb/s 299 Kč/měs. 400 Kč 699 Kč/měs.

Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

Jednorázové platby
 

Aktivační poplatek

99 Kč

O2 Pohodlná instalace
Instalace a zprovoznění služby

499 Kč

 

  rychlost stahování rychlost odesílání cena s DPH cena bez DPH
PROFi Internet Optický 250 250 250 1027,29 Kč 849,00 Kč
PROFi Internet Optický 500 500 500 1087,79 Kč 899,00 Kč
PROFi Internet Optický 1000 1000 500 1329,79 Kč 1099,00 Kč
Podmínky a ceny pro technologie xDSL / 5G-ready

 

Pravidelné měsíční platby PROfi Internet
 

  PROfi Internet 20 Mb/s PROfi Internet 50 Mb/s PROfi Internet 100 Mb/s PROfi Internet 250 Mb/s
 
Cena za měsíc 849 Kč bez DPH 899 Kč bez DPH 999 Kč bez DPH 1 099 Kč bez DPH
Download (stahování) až 20 Mb/s až 50 Mb/s až 100 Mb/s až 250 Mb/s
Upload (odesílání) až 2 Mb/s až 5 Mb/s až 20 Mb/s až 25 Mb/s
Záložní připojení (xDSL / Optika) 2/2 Mb/s 10/2 Mb/s 10/2 Mb/s 20/2 Mb/s

 

Pravidelné měsíční platby Internet HD
 

  Internet HD Bronzový Internet HD Stříbrný Internet HD Zlatý Internet HD Platinový
Cena za měsíc

371,07 Kč bez DPH

412,40 Kč bez DPH 495,04 Kč bez DPH 577,69 Kč bez DPH
Download (stahování) až 20 Mb/s až 50 Mb/s až 100 Mb/s až 250 Mb/s
Upload (odesílání) až 2 Mb/s až 5 Mb/s až 20 Mb/s

až 25 Mb/s

Od 1. 9. 2022 dochází k úpravě cen tarifů Stříbrný, Zlatý a Platinový. Více informací naleznete v ceníku základních služeb.

Jednorázové platby při pořízení
 

  PROfi Internet Internet HD
Zřízení služby 99 Kč s DPH 99 Kč s DPH
Instalace technikem 1 Kč s DPH 499 Kč s DPH

 

Platba za modem

  PROfi Internet     Internet HD
Supervýkonný modem O2 Smart Box 999 Kč bez DPH jednorázově 4 909 Kč bez DPH jednorázově
5G-ready modem a O2 Smart Box 1 499 Kč bez DPH jednorázově 9 818 Kč bez DPH jednorázově

 

Podmínky a ceny pro technologii LTE / 5G

Pravidelné měsíční platby
 

  PROFI INTERNET
20 MB/S
PROFI INTERNET
50 MB/S
(POUZE 5G)
INTERNET HD BRONZOVÝ INTERNET HD STŘÍBRNÝ
(POUZE 5G)
Cena 849 Kč/měs. bez DPH 899 Kč/měs. bez DPH 329,75 Kč/měs. bez DPH 412,40 Kč/měs. bez DPH
Download (stahování) až 20 Mb/s až 50 Mb/s až 20 Mb/s až 50 Mb/s
Upload (odesílání) až 2 Mb/s až 5 Mb/s až 2 Mb/s až 5 Mb/s

 

Od 1. 9. 2022 dochází k úpravě cen tarifu Stříbrný. Více informací naleznete v ceníku základních služeb.

Jednorázová platba při pořízení
 

Zřízení zdarma
Instalace samoinstalace
Aktivace SIM karty 99 Kč

 

Jednorázová platba za modem
 

  K PROFI INTERNETU K INTERNETU HD
O2 5G Box 1 499 Kč bez DPH 4 909 Kč bez DPH

LTE modem TP-Link ARCHER MR 200

999 Kč bez DPH 3 421 Kč bez DPH

Více informací a ceny starších tarifů v  Ceníku.

Více informací o zrychlení internetu

Údaje o zrychlení internetu vycházejí z maximální rychlosti nejvyššího tarifu služby internet v pevném místě od O2, který byl dostupný u bytů na vybraných adresách v ČR v lednu 2021, a to ve srovnání s prosincem 2019.

Technická specifikace modemu O2 Smart Box
  • Černý, matný povrch
  • Chipset BCM 63178 pro maximální výkon domácí sítě
  • Zabezpečení dat pomocí nejmodernější technologie eliptických křivek
  • 1x USB 3.1 port Typ A
  • LCD 3,5”, 320 × 480 pixelů RGB

Rozměry a hmotnost

  • Rozměry: 88 × 178 × 229 mm
  • Hmotnost: 770 g

Wi‑Fi

  • Podpora standardů_ IEEE 802.11 a/b/g/n/ac/ax
  • Podpora WPA3 a Enchanced OPEN
  • 2 vnitřní dvoupásmové antény pro pásma 2.4 GHz a 5GHz
  • 2 vnitřní antény pro 5 GHz
  • Konfigurace antén: 2x2:2 pro pásmo 2.4 GHz a 4x4:4 pro pásmo 5 GHz
  • Současné vysílání pásem 2.4 GHz a 5 GHz – DBDC (Dual-Band Dual-Concurent)
  • Standard IEEE 802.11ax (Wi-Fi 6) pásmo 5 GHz, šířka kanálu 20, 40, 80 nebo 160 MHz
  • Standard IEEE 802.11ax (Wi-Fi 6) pásmo 2.4 GHz, šířka kanálu 20 nebo 40 MHz
  • Rychlost Wi-Fi rozhraní až 4.8 Gbit/s (pásmo 5 GHz, kanál se šířkou 160 MHz)
  • Rychlost Wi-Fi rozhraní až 573 Mbit/s (pásmo 2.4 GHz, kanál se šířkou 40 MHz)

IoT (Z-WAVE, Z-WAVE PLUS)

  • Podpora frekvenčních pásem: 868,4 MHz, 869,85 MHz (CEPT - Evropská regionální organizace)
  • Podporovaná přenosová rychlost: 9,5/40/100 Kb/s
  • 1x spirálová anténa, vyzařovací diagram: všesměrová

ADSL a VDSL

  • Podpora ADSL (G.992.1) Annex B, ADSL2+ (G.992.5) Annex B
  • Podpora VDSL2 (G.992.3) Profily: 8b, 12a, 17a, 35b
  • Podpora G.INP (G.998.4)
  • Podpora G.Vector (G.993.5)

WAN

  • 1 x DSL – konektor RJ-11
  • 1 x Ethernet WAN – konektor RJ-45
  • Ethernet WAN – 1000 BaseT, rychlosti 100/1000 Mbit/s Half/Full duplex, auto MDI/MDI-X

LAN

  • 4 x Ethernet LAN – konektor RJ-45
  • 4 x 1000 BaseT porty, autonegociace 10/100/1000 Mbit/s Half/Full duplex, auto MDI/MDI-X
Chcete přejít s internetem k O2?

Pokud jste si vybrali z nabídky internetu od O2 a chcete jím nahradit službu od stávajícího poskytovatele, můžete nás požádat, abychom za vás obstarali u stávajícího poskytovatele zrušení jeho služby a plynulý přechod k nám. Proces lze shrnout do čtyř kroků:

1. Podání žádosti o změnu poskytovatele u O2

  • lze podat při sjednání služby přístupu k internetu od O2 telefonicky, na prodejně nebo u zprostředkovatele O2
  • k přijetí žádosti budeme potřebovat
    • identifikaci stávajícího poskytovatele i rušené služby (její číslo a u služby v pevném místě její adresu) včetně ověřovacího kódu účastníka (OKU), vystaveného pro tento účel k rušené službě; tyto údaje najdete ve smlouvě se stávajícím poskytovatelem; byla-li zřízena před rokem 2022, OKU najdete ve zvláštním oznámení od stávajícího poskytovatele či v jeho elektronické samoobsluze (příp. vám OKU k dotazu sdělí)
    • ověření vaší totožnosti (pokud k němu už nedošlo)
    • vámi navrhovaný termín změny (nejdříve uplynutím 5. pracovního dne po podání žádosti)
  • dále od vás budeme potřebovat součinnost u navazujících kroků, zejm. (i) je-li rušená služba v balíčku s jinou službou či zařízením (takže její zrušení způsobí ukončení jiné služby stávajícího poskytovatele, změnu její ceny nebo povinnost doplatit mu cenu zařízení), potřebujeme váš pokyn, zda změnu potvrdit, a dále (ii) vaši součinnost při potvrzení termínu změny či dohodnutí jeho úpravy a v případě potřeby práce technika i součinnost na místě

2. Obstarání odpovědi stávajícího poskytovatele

  • nejpozději pracovní den následující po obdržení vaší úplné žádosti ji předáme stávajícímu poskytovateli, který odpoví do jednoho pracovního dne poté
  • žádost zrušíme, odmítne-li ji (protože nemůže identifikovat rušenou službu, v žádosti chybí správný OKU nebo k témuž OKU již eviduje jinou žádost)

3. Potvrzení změny a jejího termínu s vámi

  • odpoví-li stávající poskytovatel, že rušená služba je součástí balíčku, podle vašeho pokynu mu žádost potvrdíme či zrušíme (neobdržíme-li váš pokyn nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení informace o balíčku od stávajícího poskytovatele, jsme oprávněni žádost zrušit)
  • neprodleně po obdržení odpovědi stávajícího poskytovatele provedeme technické šetření o konkrétních možnostech zřízení služby O2 (pro její aktivaci musíme mít u vás zřízený technologický bod, který můžeme využívat, např. přípojku); dle výsledku šetření vámi navržený termín potvrdíme, anebo navrhneme jiný, příp. žádost zrušíme, nelze-li službu zřídit
  • liší-li se vzájemně potvrzený termín od termínu navrženého ve vaší žádosti, oznámíme aktualizaci stávajícímu poskytovateli

4. Uskutečnění změny

  • k aktivaci služby od O2 dojde v termínu, který jsme s vámi potvrdili
  • k témuž dni stávající poskytovatel ukončí svoji službu
  • přerušení služby z důvodu změny poskytovatele nepřekročí jeden pracovní den

Dojde-li v důsledku porušení povinností O2 k prodlení se změnou poskytovatele služby přístupu k internetu, jejímu zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takové změně, má účastník právo na paušální náhradu od O2; její výši a způsob uplatnění najdete ZDE.