• Domů
  • Moje O2 pro firmy

Moje O2 pro firmy

Nastavte firemní služby z počítače, mobilu i tabletu. Získejte okamžitý přehled o fakturách nebo čerpání služeb.

Moje O2
Moje O2
Jste živnostník s jedním telefonním číslem?

Pokračujte na přehled funkcí Moje O2 pro nefiremní zákazníky.

Více
Online platby
On-line platby a vyúčtování
Aktuální částku vyúčtování můžete rovnou zaplatit.
Čerpání služeb
Přehled o čerpání služeb
Vždy vidíte, kolik volných minut a dat vám ještě zbývá.
Rychlejší řešení požadavků
Rychlejší řešení požadavků
Změny vyřešíte rychleji než s operátorem.
Podpora
Péče a podpora na jednom místě
Naše specialisty snadno kontaktujete přímo v aplikaci.

Podívejte se na video o Moje O2 desktop

S čím vám Moje O2 pomůže ve firmě?

Nastavení všech služeb

Zapínejte a upravujte služby, jak zrovna potřebujete. V Moje O2 uvidíte i přehled čerpání volných jednotek a objemu dat nebo váš PUK kód.

Faktury vždy po ruce

V Moje O2 najdete všechny faktury i s informací o zaplacení. Můžete je stáhnout a napojit na své účetní systémy nebo hromadně exportovat jinam.

Správa zákaznických účtů

Spravujte všechny zákaznické účty, které patší pod vaši společnost. Od snadného vytvoření nového účtu po zasílání vyúčtování lidem z konkrétního oddělení.

Pohodlná správa díky rolím a oprávněním

Aby byla správa účtu co nejsnazší, můžete přístup do Moje O2 přidělit i dalším lidem. Každému z nich svěříte jen oprávnění, která skutečně potřebují.

Další funkce a nastavení

Nástup nového zaměstnance, dokup dat nebo změny tarifu? V Moje O2 vše hravě zvládnete sami. Podívejte se na naše videonávody, tipy a další informace.

Moje O2 v mobilu

Stáhněte si Moje O2 do mobilu

S mobilní aplikací Moje O2 v telefonu máte samoobsluhu stále při sobě. Zkontrolujte si služby a jejich nastavení, aktivujte roaming kolegovi v zahraničí nebo si dokupte data na pár klepnutí.

  • do appky se přihlásíte snadno otiskem prstu
  • rychle se dostanete k nejčastěji využívaným službám
  • z jednoho účtu můžete spravovat více uživatelů
     

Podrobné informace

Jak se zaregistruji do Moje O2?
  • Internetová samoobsluha Moje O2 je určená zákazníkům O2. K registraci vás vyzveme v průběhu vaší první objednávky.
  • K registraci si připravte své kontaktní údaje – e-mailovou adresu a telefonní číslo. E-mail bude sloužit zároveň jako vaše O2 ID, pomocí kterého se přihlásíte do samoobsluhy Moje O2.
  • Na kontaktní e-mail vám zašleme registrační link. Registraci dokončíte kliknutím na registrační link a zadáním hesla. Platnost registračního linku je 72 hodin od zaslání.
  • Pokud už jste naším zákazníkem, chcete využívat samoobsluhu Moje  O2, ale nemáte zaregistrovaný e-mail, stavte se za námi v některé z O2 prodejen. Po předložení dokladu totožnosti údaje k registraci doplníme. K registraci vás vyzveme také v průběhu objednávky služby z našich stránek.

Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Spojte se s námi přes O2 Guru chat nebo zavolejte na 800 111 777/*77.

Co je O2 ID? Jak ho získám?

O2 ID je vaše e-mailová adresa, pomocí které se přihlásíte do Moje O2. Vzniká při objednávce některé ze služeb O2 na základě registrace do Moje O2.

Co když zapomenu heslo do Moje O2?

Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?“, které najdete pod přihlašovacím oknem do samoobsluhy Moje O2. Když zadáte svou e-mailovou adresu (O2 ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.