Aktuální částku vyúčtování můžete rovnou zaplatit.
Nastavte firemní služby z počítače, mobilu i tabletu. Získejte okamžitý přehled o fakturách nebo čerpání dat a volných minut.
Aktuální částku vyúčtování můžete rovnou zaplatit.
Vždy vidíte, kolik volných minut a dat vám ještě zbývá.
Změny vyřešíte rychleji než s operátorem.
Naše specialisty snadno kontaktujete přímo v aplikaci.
Prozkoumejte základní funkce aplikace Moje O2. Od prvního přihlášení a změny hesla až po správu vašeho účtu, objednávek, nastavení a vyúčtování.
Nastavte přístupy a oprávnění, přehled vyúčtování i hromadné exporty zaměstnancům ve sdíleném účtu. Snadno a rychle.
Zapínejte a upravujte služby, jak zrovna potřebujete. V Moje O2 najdete i přehled čerpání volných jednotek a objemu dat nebo váš PUK kód.
V Moje O2 najdete všechny faktury i s informací o zaplacení. Můžete je stáhnout a napojit na své účetní systémy nebo hromadně exportovat jinam.
Spravujte všechny zákaznické účty, které patří pod vaši společnost. Od snadného vytvoření nového účtu po zasílání vyúčtování lidem z konkrétního oddělení.
Aby byla správa účtu co nejsnazší, můžete přístup do Moje O2 přidělit i dalším lidem. Každému z nich svěříte jen oprávnění, která skutečně potřebují.
Nástup nového zaměstnance, dokup dat nebo změny tarifu? V Moje O2 vše hravě zvládnete sami. Podívejte se na naše videonávody, tipy a další informace.
Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Spojte se s námi přes O2 Guru chat nebo zavolejte na 800 02 02 02.
Pro ověření údajů nemusíte nic ručně vypisovat z dokladů. Vše stačí nafotit pomocí chytrého telefonu s nainstalovanou aplikací Moje O2.
Při přejímce objednaného zboží není potřeba ověření totožnosti od kurýra. Díky tomu si můžete objednávky vyzvednout téměř kdekoliv. Třeba na poště nebo prodejně.
Některé naše digitální služby můžete začít využívat ihned po dokončení objednávky. Například sledovat své oblíbené programy v O2 TV bez set-top boxu.
Jestliže chcete aktualizovat své údaje, třeba při stěhování, zvládnete to přímo v Moje O2. Nemusíte tak chodit na prodejnu ani volat call centrum.
Funkce je užitečná pro nové i stávající zákazníky O2. Využijete ji, pokud si pořizujete naši novou službu nebo v případě aktualizace vašich identifikačních údajů (například bydliště).
Při ověřování dokladu totožnosti přes databázi MVČR i při odesílání údajů do Moje O2 je vše zašifrované a zabezpečené. Váš doklad nezůstane uložený ani v aplikaci nebo v telefonu.
O2 ID je vaše e-mailová adresa, pomocí které se přihlásíte do Moje O2. Vzniká při objednávce některé ze služeb O2 na základě registrace do Moje O2.
Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?“, které najdete pod přihlašovacím oknem do samoobsluhy Moje O2. Když zadáte svou e-mailovou adresu (O2 ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.