Výhody Moje O2 pro firemní zákazníky

Získejte snadný přístup k nastavení služeb a okamžitý přehled o fakturách nebo čerpání dat a volných jednotek. Kdykoliv. Kdekoliv. Z počítače, mobilu i z tabletu. 

faktury po ruce

Faktury vždy po ruce

V Moje O2 najdete všechny své faktury i s informací, jestli jsou zaplacené. Můžete si je stáhnout ve formátech pdf, csv nebo xml a napojit na své účetní systémy, ve kterých faktury zpracováváte. A dispozici je i jejich hromadný export. Abyste měli co nejlepší přehled, můžete si k vyúčtování psát i své poznámky (například název oddělení, ke kterému faktura patří).

správa kontaktní osoby

Pohodlná správa díky rolím a oprávněním

Aby byla správa vašeho účtu co nejjednodušší, můžete přístup do Moje O2 přidělit i dalším lidem. Každému z nich pak svěříte jen taková oprávnění, která skutečně potřebují. Například paní účetní tedy nastavíte takové oprávnění, aby mohla pracovat s vyúčtováním, kdežto zaměstnanci naopak uvidí jen svá telefonní čísla. Přidělit roli nebo nastavit oprávnění zvládnete snadno sami přímo v Moje O2.

Přehled nastavení

Přehled a nastavení všech služeb

Můžete zapínat nebo upravovat služby, jak zrovna potřebujete. Abyste se v nich snáz vyznali, zkuste třeba dát jednotlivým produktům svá vlastní jména nebo si je zobrazte podle kategorií. Kdykoliv budete mít k dispozici také přehled čerpání volných jednotek a objemu dat v reálném čase. Když si tedy například stáhnete velký soubor (třeba video), úbytek v Moje O2 hned uvidíte. V Moje O2 si také můžete jednoduše zobrazit PUK kód.

Notifikace

Notifikace a jejich nastavení

Nechceme vás rušit zprávami, které vás nezajímají. V Moje O2 si proto snadno nastavíte, jestli chcete notifikace dostávat na číslo vaší služby nebo je máme posílat jiné kontaktní osobě. Dále si vyberete, jestli chcete dostávat SMS zprávy, nebo raději e-maily a jestli mají být česky, nebo anglicky. Příkladem může být třeba SMS upozornění na to, že jste vyčerpali objemu dat z 80 % nebo ze 100 %.

Správa zákaznických účtů

Správa zákaznických účtů

Víme, že pod jednou společností můžete mít několik zákaznických účtů. V Moje O2 si je jednoduše nastavíte podle struktury vaší firmy a jednotlivé účty podle toho můžete i pojmenovat. Můžete si tedy zákaznický účet pojmenovat třeba Účetní oddělení a nastavit, aby všem lidem z účetního automaticky chodilo vyúčtování, ke kterým budou mít potřebná oprávnění. Přepínání mezi účty je pak otázka pár kliknutí.

 

On-line dokumentace a historie

On-line dokumentace a historie

V Moje O2 máte kdykoliv k dispozici všechny dokumenty ke svým službám včetně jednorázových faktur, upomínek nebo upozornění. Vedle toho si v Moje O2 můžete zobrazit i historii úprav a požadavků k jednotlivým službám, ať už jste je začali řešit na prodejně, na zákaznické lince nebo se svým obchodním zástupcem.

Co pro vás ještě chystáme...

Co pro vás ještě chystáme...

Samoobsluhu Moje O2 se neustále snažíme vylepšovat. Připravujeme pro vás např:

  • usnadnění práce s přehledem služeb na úvodní stránce
  • hromadné ovládání služeb
  • snazší správu rolí a oprávnění
  • ještě detailnější možnosti nastavení notifikací

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Podmínky používání cookies