Moje O2 pro firemní zákazníky

Nastavte firemní služby z počítače, mobilu i tabletu. Získejte okamžitý přehled o fakturách nebo čerpání dat a volných minut.

On-line platby v Moje O2
On-line platby a vyúčtování

Aktuální částku vyúčtování můžete rovnou zaplatit.

Přehled čerpání v Moje O2
Přehled o čerpání služeb

Vždy vidíte, kolik volných minut a dat vám ještě zbývá.

Řešení požadavků v Moje O2
Rychlejší řešení požadavků

Změny vyřešíte rychleji než s operátorem.

Podpora Moje O2
Péče a podpora na jednom místě

Naše specialisty snadno kontaktujete přímo v aplikaci.

Podívejte se, s čím vám Moje O2 pomůže

Moje O2 ke stažení

Stáhněte si Moje O2 do mobilu

S mobilní aplikací Moje O2 v telefonu máte samoobsluhu stále při sobě. Zkontrolujte si služby a jejich nastavení, aktivujte roaming kolegovi v zahraničí nebo si dokupte data na pár klepnutí.
 

moje o2 google play  moje o2 appstore

Podrobné informace

Jak se zaregistruji do Moje O2?
  • Internetová samoobsluha Moje O2 je určená zákazníkům O2. K registraci vás vyzveme v průběhu vaší první objednávky.
  • K registraci si připravte své kontaktní údaje – e-mailovou adresu a telefonní číslo. E-mail bude sloužit zároveň jako vaše O2 ID, pomocí kterého se přihlásíte do samoobsluhy Moje O2.
  • Na kontaktní e-mail vám zašleme registrační link. Registraci dokončíte kliknutím na registrační link a zadáním hesla. Platnost registračního linku je 72 hodin od zaslání.
  • Pokud už jste naším zákazníkem, chcete využívat samoobsluhu Moje  O2, ale nemáte zaregistrovaný e-mail, stavte se za námi v některé z O2 prodejen. Po předložení dokladu totožnosti údaje k registraci doplníme. K registraci vás vyzveme také v průběhu objednávky služby z našich stránek.

Potřebujete s registrací pomoci nebo vám vypršela platnost registračního linku? Spojte se s námi přes O2 Guru chat nebo zavolejte na 800 02 02 02.

Co je digitální ověření zákazníka a jak mi pomůže?

Díky digitálnímu ověření se identifikujete jednoduše pomocí mobilu

  • Pro ověření údajů nemusíte nic ručně vypisovat z dokladů. Vše stačí nafotit pomocí chytrého telefonu s nainstalovanou aplikací Moje O2.

  • Při přejímce objednaného zboží není potřeba ověření totožnosti od kurýra. Díky tomu si můžete objednávky vyzvednout téměř kdekoliv. Třeba na poště nebo prodejně.

  • Některé naše digitální služby můžete začít využívat ihned po dokončení objednávky. Například sledovat své oblíbené programy v O2 TV bez set-top boxu.

  • Jestliže chcete aktualizovat své údaje, třeba při stěhování, zvládnete to přímo v Moje O2. Nemusíte tak chodit na prodejnu ani volat call centrum.

Kdo může digitální ověření využít?

Funkce je užitečná pro nové i stávající zákazníky O2. Využijete ji, pokud si pořizujete naši novou službu nebo v případě aktualizace vašich identifikačních údajů (například bydliště).

Používání digitálního ověření zákazníka je zcela bezpečné

Při ověřování dokladu totožnosti přes databázi MVČR i při odesílání údajů do Moje O2 je vše zašifrované a zabezpečené. Váš doklad nezůstane uložený ani v aplikaci nebo v telefonu.

Jak digitální ověření používat?

Co je O2 ID a jak ho získám?

O2 ID je vaše e-mailová adresa, pomocí které se přihlásíte do Moje O2. Vzniká při objednávce některé ze služeb O2 na základě registrace do Moje O2.

Co když zapomenu heslo do Moje O2?

Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?“, které najdete pod přihlašovacím oknem do samoobsluhy Moje O2. Když zadáte svou e-mailovou adresu (O2 ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Podmínky používání cookies