Volání s virtuální ústřednou – IP Centrex

Pořiďte si virtuální ústřednu a ušetřete za správu vlastní klasické telefonní ústředny

Co získáte s virtuální ústřednou

1.

Nulové náklady na pořízení, správu a údržbu 

2.

Volání v rámci firmy zdarma

3.

Platíte jen za to, co opravdu využíváte

4.

Telefonní síť si nastavíte přesně podle vašich potřeb

5.

Nepřetržitý monitoring kvality a on-line správa ústředny

Pro malou firmu i pro velkou společnost s mnoha pobočkami

IP Centrex je vhodný pro malou firmu i pro společnost s mnoha pobočkami v různých městech. Firemní síť můžete přizpůsobit a ušetřit za volání uvnitř firmy, správu i za pořízení ústředny. 

Pohodlná komunikace a spousta užitečných funkcí

IP Centrex nabízí spoustu funkcí pro zjednodušení komunikace. Každý uživatel může mít individuálně nastavený telefonní účet. 

Výhody virtuální ústředny

  • Ušetříte za volání v rámci firmy (volání v rámci firmy je zahrnuto v paušálu)
  • Ušetříte na investicích do nových technologií a zařízení, protože nemusíte vlastnit klasickou ústřednu
  • Platíte jen za to, co opravdu využíváte
  • Pohodlné nastavování a správa ústředny přes internetový prohlížeč
  • Službou IP Centrex lze spojit všechny pobočky v ČR do jedné virtuální pobočkové ústředny bez ohledu na umístění; je k tomu potřeba také datová přípojka od O2 v každé lokalitě
  • Žádné závazky
  • O instalaci se zdarma postará náš technik
  • Spolehlivost jako u klasických pobočkových telefonních ústředen
  • Koncová zařízení vždy s nejnovějším a prověřeným firmwarem

Tarify IP Centrex

Volání CZ VoIP Centrex

Volejte neomezeně v České republice, na mobil i pevné linky.

Měsíčně od
247 Kč

Volání CZ PROfi VoIP Centrex

Neomezené volání kamkoli v České republice, na mobil i pevné linky. Navíc získáte neomezené volání na barevné linky v ČR a doživotní záruku na telefon.

Sleva 35 Kč měsíčně na pronájem telefonu.

Měsíčně od
330 Kč

Volání CZ Plus VoIP Centrex

Volejte neomezeně kamkoli po České republice, na mobil i pevné linky. Navíc získáte 1000 volných minut na volání do zahraničí.

Měsíčně od
454 Kč

Volání CZ PROfi Plus VoIP Centrex

Neomezené volání v České republice, na mobil i pevné linky a k tomu 1000 volných minut do zahraničí. Navíc získáte neomezené volání na barevné linky v ČR a doživotní záruku na telefon.

Sleva 35 Kč měsíčně na pronájem telefonu.

Měsíčně od
536 Kč

VoIP Centrex

Účtují se provolané minuty podle vašeho cenového plánu

Měsíčně
50 Kč
Ceny jsou uvedené bez DPH.

Co má IP Centrex navíc oproti klasické ústředně

Stejně jako klasické pobočkové ústředny nabízí IP Centrex funkce jako přepojení volání, zpětné volání, skupinové volání, přesměrování, volání mezi zaměstnanci zdarma, volání mezi zaměstnanci zkrácenou volbou. Navíc ale nabízí:

Portál O2 Menu

O2 Menu je webový portál, kde můžete jednoduše a pohodlně měnit nastavení služeb pro jednotlivé uživatele i pro celou společnost.

Manažer hovorů

Umožní pohodlné volání jediným kliknutím myši na jména nebo čísla v telefonním seznamu. Manažer můžete také propojit s MS Outlook a získáte možnost zobrazovat detaily o volajícím.

Jak probíhá zřízení virtuální ústředny

1
Nejprve obchodnímu zástupci řeknete, co potřebujete. U složitějších projektů s vámi potom ještě připravíme podrobný harmonogram prací.
2
Provedeme technické šetření a zjistíme, jestli je vaše datová konektivita připravená na zřízení služby IP Centrex.
3
Pokud je technické šetření úspěšné, připravíme tzv. přístupový okruh nebo jiný alternativní přístup do sítě.
4
Vše zapojíme a zprovozníme službu IP Centrex. Celý proces trvá zpravidla 2 až 4 týdny. V případě, že máte specifické požadavky na konfiguraci technologie, dodávky v tomto případě bývají delší.
Službu IP Centrex k vám můžeme zavést až ve chvíli, kdy technická šetření potvrdí dostupnost sítě a technologie na vámi požadovaném místě.
Dodací lhůta je závislá na druhu služby. V případě realizace od nás dostanete podrobný harmonogram všech prací, který si společně odsouhlasíme. 

Doplňkové služby

Když potřebujete být stále v dosahu
Přesměrování všech volání Přesměruje všechna příchozí volání na jiné telefonní číslo nebo například do domácí kanceláře či na mobilní telefon.
Přesměrování volání při obsazení Přesměruje všechny příchozí hovory na jiné číslo v případě, že právě hovoříte. Přesměrování volání při nepřihlášení Přesměruje všechna příchozí volání na jiné telefonní číslo v případě, že na volání neodpovídáte.
Přesměrování vybraných volání Přesměruje příchozí volání splňující vámi zadané podmínky na jiné číslo. Službu můžete použít například, pokud chcete přesměrovat pouze volání od nadřízeného, člena rodiny, důležitého zákazníka atp.
Přidržení volání Přidržení a vyzvednutí hovoru vytočením kódu služby. Můžete vytočit druhý hovor, zatímco první hovor je přidržen.
Přeložení hovoru Předání hovoru jinému uživateli pomocí vašeho telefonu nebo s použitím Manažera hovorů.
Převzetí volání ve skupině Vzdálené převzetí volání vyzvánějícího telefonu jiného účastníka skupiny.
Přímé převzetí volání se vstoupením do hovoru Převzetí příchozího volání nebo vstoupení do probíhajícího hovoru uživatele, který je členem skupiny, vytočením kódu služby.
Hudba při čekání Přehrává hudbu volajícím, pokud čekají například na přidržený hovor.
Pro vaše soukromí

Odmítnutí anonymních volání

Automatické odmítnutí volání od účastníků, kteří mají skryté číslo volajícího. 
Odmítnuta jsou pouze úmyslně skrytá čísla.

Automatické zpětné volání

Umožňuje vyžádat si upozornění, až bude obsazená linka ve vaší skupině volná.

Blokace uživatele

Dovoluje správci zablokovat vaše telefonní číslo.

Upozornění na hovor

Umožňuje odeslat e-mail s upozorněním obsahující jméno a číslo volajícího, pokud jsou k dispozici.

Identifikace zlomyslných volání - zpětná

Umožní, aby síť zaregistrovala údaj o volajícím pro pozdější identifikaci.

Čekající volání

Možnost přijmout další hovor ve chvíli, kdy zrovna telefonujete.

Zobrazení identifikace volajícího

Dovoluje zobrazit jméno a číslo volajícího, který není členem vaší skupiny.

Zakázané přesměrování volání

Pomocí kódu služby zakáže přesměrování na straně volaného.

Nerušit

Přesměruje příchozí hovory přímo do vaší hlasové schránky bez zvonění telefonu.

Povolení vybraných příchozích volání

Přijímáte pouze volání, která splňují zadané podmínky.
Odmítnutí vybraných příchozích volání Odmítnutí volání, která splňují vámi zadaná kritéria.
Sekvenční vyzvánění Postupná aktivace vyzvánění až na 5 lokalitách různým počtem vyzvánění (navíc také na základním telefonu).
Rychlá volba 8, 100 Umožňuje vám zadat až osm/sto čísel rychlé volby, na která pak můžete jednoduše volat vytočením příslušného kódu rychlé volby.
Volací plán pro předané a přesměrované hovory Zobrazení pravidel pro vaše předané a přesměrované hovory.

 

Zpoplatněné doplňkové služby
 

Služba

Typ licence

Měsíční cena (bez DPH)

Konzole Recepční

Konzole recepční – Office

Uživatelská licence

100 Kč

Konzole recepční – Enterprise

Uživatelská licence

450 Kč

Call centrum

CC Basic user

Uživatelská licence

50 Kč

CC Standard user

Uživatelská licence

100 Kč

CC Premium user

Uživatelská licence

200 Kč

CC Agent

Uživatelská licence

170 Kč

CC Supervisor

Uživatelská licence

330 Kč

Automatická spojovatelka

Automatická spojovatelka

Licence za 1 úroveň

150 Kč

Nahrání hlásky Nahrání hlásky 1 nahrávka 400 Kč

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Podrobné a technické informace

Kvalita přenosu hlasu a zabezpečení služby

Služba využívá technologie přenosu hlasu po datové síti protokolem VoIP (Voice over IP). Na rozdíl od jiných poskytovatelů VoIP u IP Centrexu nedochází k přenosu hlasu po veřejném internetu, ale po vyhrazeném datovém kanálu s řízenou kvalitou přenosu mezi zákazníkem a telefonní sítí O2. Přenos je tedy vysoce zabezpečený, kvalitní a garantovaný. 

Technické zařízení O2 se nachází v zabezpečených klimatizovaných prostorách s vysokým stupněm ostrahy, několikanásobně jištěnými zdroji a pravidelným zálohováním dat.

Díky sdílené architektuře a zabezpečeným technologiím může O2 maximálně předcházet jakýmkoliv problémům. Dohled a provoz služby zajišťují zkušení pracovníci v nepřetržitém provozu.

Technologický popis VoIP platformy

VoIP IMS platforma O2 je založena na architektuře IMS/NGN (IP Multimedia Subsystem/Next Generation Network), jak je specifikována ETSI:TISPAN dokumenty (ES 282 001, ES 282 007). Služby jsou založeny na IP protokolu a umožňují přenášet hlasovou komunikaci prostřednictvím IP sítě O2.

Základní popis VoIP platformy:

Všechny centralizované bloky IMS platformy jsou plně redundantní, což umožňuje dosažení spolehlivosti řešení na srovnatelné úrovni s PSTN sítí – minimálně 99,99%.

VoIP platforma je komplexním řešením s potenciálem pro celoplošné pokrytí a vývoj nových VoIP služeb do budoucna.

Základní vlastnosti VoIP platformy:

  • Dostupnost a spolehlivost platformy je garantována na 99,99%
  • Plně vyhovující pro nasazení veřejného číslovacího plánu
  • kompatibilní s různými typy CPE (koncových zařízení)
  • Podpora kodeků G.722 (HD Voice), G.729, G.711 a funkce „codec negotiation“
  • Možnost připojení tradičních PSTN zařízení i IP-PBX protokolem SIP
  • Kompletní podpora billingu (CDR záznamy)
  • Podpora služeb ze zákona 

Podmínky a předpoklady pro zřízení služby

Výchozí předpoklady pro zřízení a garanci kvality služby IP Centrex:

  1. Máte datové připojení od O2 (nutná podpora QoS na datové lince). Před samotným zřízením služby IP Centrex musí být datová služba aktivní. IP Centrex funguje s těmito službami (tzv. nosnými datovými službami):
  2. IP telefonní přístroje od O2  zapojené do firemní lokální sítě. Všech výhod IP telefonie je možné využívat se speciálními IP telefony připojenými k datové síti. Vyhnete se tak dalším nákladům spojeným s vytváření firemní hlasové sítě. Používáním telefonních přístrojů od O2 máte zajištěnou bezpečnost, vždy aktuální firmware a v neposlední řadě samozřejmě bezproblémovou výměnu koncového zařízení v případě poruchy. 
  3. Strukturovanou kabeláž, LAN infrastruktura s podporou řízení QoS (detailní specifikace níže).

Definice požadovaných parametrů vaší lokální sítě (LAN)

V případě, že se pro propojení LAN zařízení použije vaše kabeláž:

  • Na propojení aktivních prvků LAN musí vaše kabeláž LAN splňovat minimálně kategorii 5.
  • Na propojení IP brány a analogového telefonu musí vaše kabeláž LAN splňovat minimálně kategorii 3.
  • Vaše stávající kabeláž LAN po instalaci služby nespadá automaticky pod správu společnosti O2 a za závady vzniklé na vaší kabeláži LAN nenese společnost O2 odpovědnost, pokud nebylo smluvně stanoveno jinak.

Další doporučení

Pro poskytování služby ve vaší lokální síti doporučujeme vytvoření VLAN (standard 802.1q) pro oddělení datového a hlasového provozu. Minimální požadavek je alespoň přepínaná LAN.

Nasazení LAN přepínačů s podporou Power over Ethernet (jinak je nutné napájet IP telefon přes síťový napáječ).

S jakými službami můžete IP centrex kombinovat

  • S nosnými datovými službami vypsanými výše v bodě 1. Můžete využít i O2 Internet (xDSL), na kterém je aktivní O2TV.
  • S O2 modemem

V jakých případech a kombinacích IP Centrex nebude fungovat

  • V kombinaci s nosnou datovou službou xDSL a IP Telefonní přípojkou
  • S přípojkou od jiného poskytovatele xDSL internetového připojení
  • V případě, kdy jste si v nastavení modemu vypnuli dynamické přidělování IP adresy  (DHCP)
  • V případě, že požadujete garantovat provoz platebních terminálů, faxů a zabezpečovacích zařízení
Připojení analogového telefonu a stávající pobočkové ústředny

Analogový telefon

Na IP Centrex analogový telefon připojit můžete, ale je k tomu potřeba ještě tzvhlasová brána, kterou si od nás můžete zakoupit či pronajmout.

Stávající pobočková ústředna

Svou stávající pobočkovou ústřednu sice nemůžete připojit na virtuální ústřednu IP Centrex, ale můžete k tomu využít službu VoIP Connect.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies