VoIP Connect – moderní připojení ústředny

Ušetřete sloučením hlasového a datového provozu do jedné společné sítě. 

Volání mezi pobočkami zdarma
Volání mezi pobočkami zdarma
Pro přenos hlasových služeb využijte datovou přípojku.
Výhodné ceny v celé EU
Výhodné ceny v celé EU
Zlevněte si volání výhodnými balíčky.
Platby za volání
Platíte jen to, co provoláte
Ušetříte na měsíčních poplatcích.
Pobočková ústředna od O2
Pobočková ústředna od O2
Pomůžeme vám vybrat nejvhodnější pobočkovou ústřednu.

Balíčky volných minut pro VoIP Connect

VoIP Connect 300 CZ Plus

VOIP Connect 300 CZ Plus

300 volných minut do EU A ČR

Měsíčně od
350 Kč

bez DPH

VoIP Connect 1000 CZ Plus

VOIP Connect 1000 CZ Plus

1000 volných minut do EU a ČR

Měsíčně od
1140 Kč

bez DPH

VoIP Connect 3000 CZ Plus

VOIP Connect 3000 CZ Plus

3000 volných minut do EU a ČR

Měsíčně od
3210 Kč

bez DPH

VoIP Connect 10000 CZ Plus

VOIP Connect 10000 CZ Plus

10 000 volných minut do EU a ČR

Měsíčně od
7850 Kč

bez DPH

Nechte nám kontakt

Nechte nám na sebe kontakt

Ozveme se vám.
Údaje zpracujeme dle Zásad zpracování osobních údajů za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách.
Náš operátor vás bude kontaktovat.
Jak funguje VoIP Connect

Jak VoIP Connect funguje

VoIP Connect umožňuje propojit vaši pobočkovou ústřednu s VoIP službami. Díky tomu můžete pro přenos hlasových služeb využít datovou přípojku a ušetřit náklady za klasické telefonní připojení. 

Postaráme se o všechno, včetně datového připojení, které služba VoIP Connect potřebuje. 

Připojit můžete:

  • IP pobočkovou ústřednu
  • Tradiční digitální či analogovou ústřednu
  • VoIP brány
  1.  Řeknete nám své požadavky
    Nejprve obchodnímu zástupci řeknete, co potřebujete. U složitějších projektů s vámi potom ještě připravíme podrobný harmonogram prací.
  2.  Navštíví vás náš technik
    Zajedeme k vám a zjistíme, jestli je vaše datová konektivita připravená na zřízení VoIP Connect.
  3.  Připravíme připojení
    Připravíme tzv. přístupový okruh nebo jiný alternativní přístup do sítě.
  4.  Zapojení a zprovoznění
    Vše zapojíme a zprovozníme VoIP Connect. Celý proces trvá zpravidla 2 až 4 týdny.
Telefonní číslo pro vaši zákaznickou linku

Telefonní číslo pro vaši zákaznickou linku

Zjednodušte zákazníkům způsob, jak se s vámi spojit. Barevné linky umožní vašim zákazníkům, aby vás kontaktovali bezplatně, nebo abyste se o část nákladů na hovor podělili. Jednotné číslo vám umožní prezentovat se krátkým, maximálně pětimístným číslem. 

Další informace

Technologie a možnosti

VoIP Connect zahrnuje

  • propojení hlasového, datového a internetového provozu

  • připojení VoIP pobočkové ústředny do datové sítě

  • garance dostupnosti a kvality díky spolehlivým datovým přípojkám O2

Koncové připojení

Ke službě připojujeme především VoIP pobočkové ústředny.

Podporované kodeky

  • G.722 (HD Voice)

  • G.729  

  • G.711 A–law

Podporovaná rozhraní

Podporujeme především IP rozhraní s protokolem SIP, individuálně Přípojka (POTS), Digitální linka ISDN2, Digitální linka ISDN30. Pro přechod na VoIP Connect je zapotřebí ideálně moderní VoIP Pobočková ústředna s jejímž výběrem vám rádi pomůžeme.

Co potřebujete vědět před zřízením služby VoIP Connect

Vyžadované datové připojení

VoIP Connect funguje jen s O2 připojením. Využít můžete například IP Connect nebo Internet Business a v některých případech i Internet HD.

Fax

Provoz faxu nemůžeme u služby VoIP Connect garantovat. Doporučujeme ponechat fax na analogové nebo digitální lince.