Osud lidí na Ukrajině, stejně jako našich zákazníků a zaměstnanců, kteří mají na Ukrajině svoje rodiny a přátele, nám není lhostejný. I proto jsme se rozhodli volání na ukrajinská čísla zařadit do stejné kategorie, jako volání v rámci Evropské unie. A stejně tak roaming z Ukrajiny. Nadace O2 také vyhlásila interní sbírku mezi zaměstnanci.

k

Zákazníci O2 ode dneška mohou volat na Ukrajinu za stejných podmínek, jako by volali do jakékoli jiné země Evropské unie. I pro roaming, tedy volání našich zákazníků z Ukrajiny zpět do ČR platí stejné podmínky jako v kterékoli zemi EU - tedy volají, posílají zprávy a datují, jako by byli v ČR. Vnímáme, jak je v těchto chvílích důležité zůstat ve spojení s blízkými a přáteli. Rozhodli jsme se proto pro řešení, které je udržitelné i z dlouhodobého hlediska, a ve své podstatě symbolické. Ukrajinu jsme - alespoň z hlediska tarifního - přesunuli do kategorie zemí EU. Nikdo z nás v tuto chvíli neví, jak dlouho bude konflikt trvat, my se ale snažíme o to, aby lidé mohli být se svými blízkými v kontaktu kdykoli potřebují. Ke stejnému kroku se rozhodlo připojit také slovenské O2.

Do pomoci se zapojuje i Nadace O2, která spustila interní zaměstnaneckou sbírku, jejíž výtěžek bude směřovat na pomoc obětem ozbrojeného konfliktu, lidem na útěku, uprchlíkům a na ochranu ohrožených rodin i jednotlivců. Navíc, částku vybranou napříč společností O2 pak Nadace zdvojnásobí.

Vývoj na Ukrajině bedlivě sledujeme a hledáme další příležitosti, jak bychom mohli pomoci.