Operátor O2 začátkem jara vylepšuje pro zákazníky mladší 26 let nabídku tarifů O2 YOU. Tarify pro mladé operátor obohacuje o měsíc neomezených dat zdarma a zákazníci dostanou k aktivaci navíc i slevu tisíc korun na nákup bezdrátových sluchátek. Tentokrát se po boku Bena Cristovao objeví charismatický Marcell, jejichž společný klip podpoří právě kampaň na tarify O2 YOU.    

.

Být i žít online je v moderní době pro mladou generaci, která skvěle rozumí technologiím, přirozené. Digitální svět je jejich prostředí. Proto jsme se rozhodli poskytnout všem zákazníkům s YOU tarify neomezená data na měsíc zdarma,“ přibližuje nabídku Silvia Cieslarová, ředitelka segmentu mobilních služeb v O2.    

Neomezený balíček si mohou zákazníci nejen s tarify YOU, ale i s vybranými tarify z řad FREE+ nebo NEO, aktivovat od dubna do konce května. „Neomezená data čekají na zákazníky v aplikaci Moje O2, tam je jen stačí zaktivovat. Po spuštění mohou mladí začít hned surfovat po internetu tou nejvyšší možnou rychlostí,“ vysvětluje Silvia Cieslarová a dodává: „Dalším bonusem je i služba O2 Security. Ta chrání telefony před nejčastějšími kybernetickými hrozbami putujícími online světem, které může i mladá generace nechtěně vpustit do svého zařízení.“    

Zákazníci s oblíbeným tarifem YOU 20 GB nebo YOU 5 GB tak získají na 30 dní neomezená data, majitelé tarifu YOU NEO si mohou vyzkoušet během tohoto časového úseku nejvyšší maximální rychlost. Možnost neomezených dat se vztahuje i na Můj první tarif.   

K hraní her, sledování videí a surfování po sociálních sítích neodmyslitelně patří i bezdrátová sluchátka, která tvoří nutnou výbavu každého mladého člověka. Proto jsme se rozhodli k tarifům YOU přidat i slevovou tisícikorunu, kterou mohou naši mladí zákazníci využít třeba na O2 Pods, která po uplatnění slevy stojí jen 299 korun,“ popisuje Václav Dostál, který má v O2 na starosti prodej mobilních telefonů a dalších zařízení, a doplňuje „Potěšíme i fanoušky značky Apple slevou tisíc korun na AirPods Pro.” Slevu najdou zákazníci s tarify YOU v aplikaci Moje O2, konkrétně v nové záložce O2 Radosti.    

Zájemce o některý z YOU tarifů nemusí být student, pořízení je podmíněné věkem zákazníka. K uzavření smlouvy tak stačí předložit průkaz totožnosti, podle něhož zákazník splňuje věkový limit do 26 let. Pokud je školák či student nezletilý, může tarif pořídit jejich zákonný zástupce.    

Charismatické duo: Ben a Marcell tvářemi kampaně   

Tarify YOU již tradičně podpoří i mediální kampaň s osobnostmi ze světa hudby. Novou tváří, kterou mohou zákazníci spatřit po boku zkušeného hudebníka Bena Cristovao, je charismatický Marcell.    

„Propojovat talenty z české umělecké scény nás neskutečně baví a máme velkou radost, že můžeme podpořit spolupráci zkušeného hudebníka Bena a nadaného Marcella. V rámci kampaně YOU tak po hitu 'We´re all gonna fly' od Pam Rabbit představujeme nový klip – Nevim,“ popisuje ředitel marketingové komunikace a brandu v O2 David Daneš a dodává: „Nejnovějším počinem chceme navázat na úspěšnou sérii předešlých klipů, od hitu 'Návyková' s Tome Princem přes 'Tidal Wave' od kapely John Wolfhooker až po již zmiňovanou pecku od Pam Rabbit. Se singlem Nevim, který se vrací k indie-rockovému hudebnímu žánru, se opět vydáváme do nových vod. Nebojíme se experimentovat.“   

Nová skladba Nevim od Bena Cristovao a Marcella startuje celou kampaň a tvoří vizuální i hudební složku spotů na podporu YOU tarifů. Ve vizuálech je výrazným prvkem modrý kouř, který umožňuje vyniknout tvářím charismatických talentů tuzemské hudební scény.     

Prostřednictvím komunikačních kampaní k tarifům pro mladé O2 YOU operátor již třetím rokem podporuje nadané umělce. „Marcell je úžasnej talent ve všech směrech hudby. Mám radost, že spolu s O2 můžeme podpořit jeho práci. Song jsme dodělávali v Berlíně, kde teď Marcell nějakou dobu žije,“ popisuje spolupráci Ben Cristovao.    

Na unikátnost společné tvorby s Benem a vzájemnou inspiraci poukazuje i Marcell: „Baví mě jeho originální přístup, díky kterýmu se liší od zbytku scény. Má svůj jasný rukopis. Rád bych taky vyzdvihnul společnej čas strávenej před kamerou při tvorbě videoklipu – to, jak dokáže být přirozený a celý proces natáčení si užívat, je něco, co bych si z této spolupráce rád odnesl i do mých budoucích projektů.“      

Cílem komunikační kampaně je podpořit umění způsobem, který je pro mladé zákazníky operátora atraktivní i zábavný. „Poslední dva roky byly pro celou kulturní scénu velmi náročné. Že má O2 ve svém programu aktivit i podporu vzniku nových songů mi přijde skvělý a jsem rád, že jsem toho tentokrát mohl být součástí,“ popisuje Marcell.   

Kampaň #rozjedtoposvem má za cíl oslovit mladé lidi, kteří jsou často skeptičtí vůči klasickým reklamním formátům. „Mladí lidé žijí v online světě, proto veřejnost uvidí atraktivní, hravý vizuály především na sociálních sítích. S Benem a Marcellem se lidé setkají například na Instagramu či TikToku,“ uzavírá David Daneš.