Operátor O2 začátkem jara vylepšuje pro zákazníky mladší 26 let nabídku tarifů O2 YOU. Tarify pro mladé operátor obohacuje o měsíc neomezených dat zdarma a zákazníci dostanou k aktivaci navíc i slevu tisíc korun na nákup bezdrátových sluchátek. Tentokrát se po boku Bena Cristovao objeví charismatický Marcell, jejichž společný klip podpoří právě kampaň na tarify O2 YOU.
„Být i žít online je v moderní době pro mladou generaci, která skvěle rozumí technologiím, přirozené. Digitální svět je jejich prostředí. Proto jsme se rozhodli poskytnout všem zákazníkům s YOU tarify neomezená data na měsíc zdarma,“ přibližuje nabídku Silvia Cieslarová, ředitelka segmentu mobilních služeb v O2.
Neomezený balíček si mohou zákazníci nejen s tarify YOU, ale i s vybranými tarify z řad FREE+ nebo NEO, aktivovat od dubna do konce května. „Neomezená data čekají na zákazníky v aplikaci Moje O2, tam je jen stačí zaktivovat. Po spuštění mohou mladí začít hned surfovat po internetu tou nejvyšší možnou rychlostí,“ vysvětluje Silvia Cieslarová a dodává: „Dalším bonusem je i služba O2 Security. Ta chrání telefony před nejčastějšími kybernetickými hrozbami putujícími online světem, které může i mladá generace nechtěně vpustit do svého zařízení.“
Zákazníci s oblíbeným tarifem YOU 20 GB nebo YOU 5 GB tak získají na 30 dní neomezená data, majitelé tarifu YOU NEO si mohou vyzkoušet během tohoto časového úseku nejvyšší maximální rychlost. Možnost neomezených dat se vztahuje i na Můj první tarif.
„K hraní her, sledování videí a surfování po sociálních sítích neodmyslitelně patří i bezdrátová sluchátka, která tvoří nutnou výbavu každého mladého člověka. Proto jsme se rozhodli k tarifům YOU přidat i slevovou tisícikorunu, kterou mohou naši mladí zákazníci využít třeba na O2 Pods, která po uplatnění slevy stojí jen 299 korun,“ popisuje Václav Dostál, který má v O2 na starosti prodej mobilních telefonů a dalších zařízení, a doplňuje „Potěšíme i fanoušky značky Apple slevou tisíc korun na AirPods Pro.” Slevu najdou zákazníci s tarify YOU v aplikaci Moje O2, konkrétně v nové záložce O2 Radosti.
Zájemce o některý z YOU tarifů nemusí být student, pořízení je podmíněné věkem zákazníka. K uzavření smlouvy tak stačí předložit průkaz totožnosti, podle něhož zákazník splňuje věkový limit do 26 let. Pokud je školák či student nezletilý, může tarif pořídit jejich zákonný zástupce.
Tarify YOU již tradičně podpoří i mediální kampaň s osobnostmi ze světa hudby. Novou tváří, kterou mohou zákazníci spatřit po boku zkušeného hudebníka Bena Cristovao, je charismatický Marcell.
„Propojovat talenty z české umělecké scény nás neskutečně baví a máme velkou radost, že můžeme podpořit spolupráci zkušeného hudebníka Bena a nadaného Marcella. V rámci kampaně YOU tak po hitu 'We´re all gonna fly' od Pam Rabbit představujeme nový klip – Nevim,“ popisuje ředitel marketingové komunikace a brandu v O2 David Daneš a dodává: „Nejnovějším počinem chceme navázat na úspěšnou sérii předešlých klipů, od hitu 'Návyková' s Tome Princem přes 'Tidal Wave' od kapely John Wolfhooker až po již zmiňovanou pecku od Pam Rabbit. Se singlem Nevim, který se vrací k indie-rockovému hudebnímu žánru, se opět vydáváme do nových vod. Nebojíme se experimentovat.“
Nová skladba Nevim od Bena Cristovao a Marcella startuje celou kampaň a tvoří vizuální i hudební složku spotů na podporu YOU tarifů. Ve vizuálech je výrazným prvkem modrý kouř, který umožňuje vyniknout tvářím charismatických talentů tuzemské hudební scény.
Prostřednictvím komunikačních kampaní k tarifům pro mladé O2 YOU operátor již třetím rokem podporuje nadané umělce. „Marcell je úžasnej talent ve všech směrech hudby. Mám radost, že spolu s O2 můžeme podpořit jeho práci. Song jsme dodělávali v Berlíně, kde teď Marcell nějakou dobu žije,“ popisuje spolupráci Ben Cristovao.
Na unikátnost společné tvorby s Benem a vzájemnou inspiraci poukazuje i Marcell: „Baví mě jeho originální přístup, díky kterýmu se liší od zbytku scény. Má svůj jasný rukopis. Rád bych taky vyzdvihnul společnej čas strávenej před kamerou při tvorbě videoklipu – to, jak dokáže být přirozený a celý proces natáčení si užívat, je něco, co bych si z této spolupráce rád odnesl i do mých budoucích projektů.“
Cílem komunikační kampaně je podpořit umění způsobem, který je pro mladé zákazníky operátora atraktivní i zábavný. „Poslední dva roky byly pro celou kulturní scénu velmi náročné. Že má O2 ve svém programu aktivit i podporu vzniku nových songů mi přijde skvělý a jsem rád, že jsem toho tentokrát mohl být součástí,“ popisuje Marcell.
Kampaň #rozjedtoposvem má za cíl oslovit mladé lidi, kteří jsou často skeptičtí vůči klasickým reklamním formátům. „Mladí lidé žijí v online světě, proto veřejnost uvidí atraktivní, hravý vizuály především na sociálních sítích. S Benem a Marcellem se lidé setkají například na Instagramu či TikToku,“ uzavírá David Daneš.
Název | Velikost |
---|---|
Ben Cristovao |
1 MB
Stáhnout
|
Ben Cristovao a Marcell 1 |
1 MB
Stáhnout
|
Ben Cristovao a Marcell 2 |
1 MB
Stáhnout
|
Marcell |
1 MB
Stáhnout
|
Tarify pro mladé O2 YOU |
2 MB
Stáhnout
|
Kontakty
Kateřina Neumannová
Tiskové oddělení O2
katerina.neumannova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším operátorem na českém trhu. Hlasové, internetové a datové služby poskytuje zákazníkům od domácností přes malé a střední firmy až po velké korporace. O2 vždy nabízí ty nejmodernější technologie. V současnosti buduje síť páté generace (5G), kterou jako první spustilo v reálním prostředí. O2 je zároveň největším poskytovatelem internetu pro domácnosti a firmy, který nabízí na 99 % adres. Fixní připojení nejlépe funguje v kombinaci s modemem O2 Smart Box, který O2 vyvinulo ve vlastní režii. Se svou službou O2 TV je největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku. Pro své zákazníky O2 nakoupilo řadu exkluzivních sportovních práv a díky tomu nabízí nejatraktivnější sportovní obsah na českém trhu. Společnost patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services a ICT. Vzhledem k tomu, že se trendy v telekomunikačním odvětví významně mění, zaměřuje se O2 rovněž na vývoj a nabídku jiných než tradičních telekomunikačních služeb. K nim patří zejména finanční služby jako pojištění zařízení či cestovní pojištění v mobilu.