Kalendář klíčových událostí roku 2010

Leden

Společnost Telefónica O2 spustila nový portál dokumentace sítě, který umožní všem zájemcům získat mapové podklady o poloze telekomunikačních sítí na jejich pozemcích elektronicky.

Únor

Telefónica O2 oznámila své auditované konsolidované finanční výsledky za rok 2009, připravené v souladu s Mezinárodními standardy účetního výkaznictví. Konsolidované výnosy z podnikání dosáhly výše 59,7 mld. Kč, čistý zisk stoupl na 11,6 mld. Kč.

Představenstvo společnosti na svém zasedání zvolilo Luise Antonia Malvida do funkce předsedy představenstva a generálního ředitele společnosti Telefónica O2.

Jiří Dvorjančanský byl jmenován do funkce výkonného ředitele pro rezidentní marketing společnosti Telefónica O2.

Telefónica O2 se stala generálním partnerem nového multikulturního projektu pro celou rodinu Open Air Festival.

Březen

Telefónica O2 představila nové tarify O2 Podnikání, které jako první na českém trhu umožnily v rámci měsíčního paušálu volání v pracovní době zcela bez omezení.

Počet účastníků programu pro zákazníky předplacených služeb Odměna za dobití překročil hranici jednoho milionu.

Duben

Společnost Telefónica O2 nabídla firmám službu O2 Clean Internet, která zaručuje profesionální ochranu před průnikem nežádoucího softwaru a různých typů virů do lokální sítě.

Zaměstnanci společnosti prostřednictvím Velikonočních trhů podpořili chráněné dílny nákupem výrobků za téměř 240 tisíc korun.

V rámci Informačního systému datových schránek, který slouží ke komunikaci mezi úřady a s právnickými a fyzickými osobami, bylo již doručeno přes deset milionů zpráv.

Květen

Proběhla řádná valná hromada akcionářů společnosti Telefónica O2. Akcionáři společnosti schválili mimo jiné návrh představenstva na výplatu dividendy ve výši 40 Kč před zdaněním na akcii. Novou členkou dozorčí rady a výboru pro audit se stala María Eva Castillo Sanz, nezávislá členka správní rady společnosti Telefónica, S.A.

Představenstvo společnosti Telefónica O2 schválilo navýšení základního kapitálu společnosti Telefónica O2 Slovakia peněžitým vkladem o 40 mil. EUR na 240 mil. EUR.

Telefónica O2 provedla organizační změny ve struktuře společnosti. Vznikla nová centralizovaná divize Marketing a divize Strategie a Business Development.

Telefónica O2 rozšířila portfolio svých mobilních datových služeb o službu O2 Předplacený mobilní internet. Služba je určena pro zákazníky, kteří se připojují nepravidelně nebo s internetem začínají a díky předplacenému kreditu umožňuje mobilní internetové připojení bez závazku, jednoduše a kdykoli.

Červen

Telefónica O2 se zapojila do celosvětové mobilní kampaně 1GOAL na podporu vzdělávání dětí.

Společnost Telefónica O2 připravila speciální školení zaměřené na komunikaci pro neslyšící a nedoslýchavé osoby. Účastníci se stali lokálními ambasadory neslyšících ve svém regionu.

Nahoru