Telefonní číslo pro vaši zákaznickou linku

Zpříjemněte zákazníkům volání na vaši zákaznickou linku. Třeba tak, že se k vám dovolají zdarma.

Varianty barevných linek

Zelená linka

Čísla začínají na 800

Zákazník na vaši infolinku volá zdarma










Zelená linka ze zahraničí

Čísla začínají na 0800

Zákazník vám volá zdarma i ze zahraničí










Modrá linka

Čísla začínají na
81x / 83x / 843 / 844 / 845 / 846 / 855

O náklady na hovor se dělíte se zákazníkem










Bílá linka

Čísla začínají na
840 / 841 / 842 / 847 / 848 / 849

Celý hovor platí volající










Tarify barevných linek

Ekonom
  • Všechna příchozí volání směřuje na jedno konkrétní číslo, které si zvolíte.









Nejoblíbenější
Efektiv
  • Příchozí volání směrujte na různá čísla
  • Příchozích volání  můžete regulovat on-line
  • Interaktivní hlasový systém pro zákazníky
  • Strom směrování (podle původu, dne, času, zátěže, odezvy)









Elite
  • Příchozí volání směrujte na různá čísla
  • Příchozí volání můžete regulovat on-line
  • Interaktivní hlasový systém
  • Strom směrování (podle původu, dne, času, zátěže, odezvy)
  • Můžete nastavit maximální počet hovorů směrovaných na agenty
  • Můžete zvýšit dovolatelnost
  • Můžete blokovat volání z vybraných tel. čísel
  • Průběžné statistiky příchozího volání









Cena

O2 nabízí své produkty vždy jako nabídku na míru a od toho se odvíjí i finální cena.
Jestli vás i přesto zajímá základní tabulková cena produktu, najdete ji v kompletním ceníku.

Proč využít barevnou linku

Hezké číslo, které se dobře pamatuje

Vyberete si číslo, které se dobře pamatuje a které vám zůstane, dokud budete potřebovat. Začíná třeba trojčíslím 800, podle kterého často zákazníci poznají, že se k vám dovolají zdarma. 

Interaktivní hlasový systém

Automatický hlasový systém (IVR) vašim zákazníkům pomůže dostat se co nejrychleji k informacím, které potřebují. A vám ušetří čas i peníze.

Jedno kontaktní číslo a pomoc při přetížení linky

Když zjistíte, že jedno call centrum nestíhá, můžete hovory z přetížené lokality přesměrovat jinam. Stačí např. nastavit, že 50 % hovorů bude odbavovat jiná pobočka. Přitom máte stále jedno kontaktní číslo a váš zákazník si ani ničeho nevšimne. 

Bezplatná linka pro vaše zákazníky

Usnadníte svým zákazníkům volání k vám do firmy. Díky barevným linkám vám můžou zavolat bezplatně. Anebo se o část nákladů na hovor můžete podělit.

Nastaveni infolinky a hovorů zvládnete on-line

Díky webovému portálu můžete směrování příchozích hovorů a parametry zákaznické linky nastavit jednoduše on-line. Odkudkoliv a kdykoliv. 

Jak probíhá zřízení telefonního čísla

1
Na schůzce nebo po telefonu nám řeknete, jak chcete linku využívat a jestli k vám mají zákazníci volat zdarma
2
My navrhneme typ linky, který je pro vás nejlepší a připravíme cenovou nabídku, která obsahuje například jednorázovou cenu, měsíční poplatek a výše hovorného.
3
Potom si vyberete telefonní číslo a společně nastavíme, kde fyzicky zazvoní telefon, když vám na něj někdo zavolá. Třeba na call centru, na některém mobilním čísle, v konkrétním oddělení.
4
Pak už zbývá jen podepsat smlouvu a během několika pracovních dnů vám zákazníci mohou volat.

Související a doplňkové služby

Výběr telefonního čísla

Vyberte si telefonní číslo z naší nabídky. Jestli nenajdete to pravé, koupíme ho pro vás u Českého telekomunikačního úřadu.

Podrobný rozpis hovorů

Když potřebujete podrobnou analýzu hovorů (četnost, délka), připravíme pro vás podrobný rozpis.

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Kontaktujeme Vás

Zeptejte se rovnou

Pro firmy
Pro podnikatele

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies