Zpříjemněte zákazníkům volání na vaši zákaznickou linku. Třeba tak, že se k vám dovolají zdarma.
Zákazník na vaši infolinku volá zdarma
Zákazník vám volá zdarma i ze zahraničí
O náklady na hovor se dělíte se zákazníkem
Celý hovor platí volající
O2 nabízí své produkty vždy jako nabídku na míru a od toho se odvíjí i finální cena.
Jestli vás i přesto zajímá základní tabulková cena produktu, najdete ji v kompletním ceníku.
Vyberete si číslo, které se dobře pamatuje a které vám zůstane, dokud budete potřebovat. Začíná třeba trojčíslím 800, podle kterého často zákazníci poznají, že se k vám dovolají zdarma.
Automatický hlasový systém (IVR) vašim zákazníkům pomůže dostat se co nejrychleji k informacím, které potřebují. A vám ušetří čas i peníze.
Když zjistíte, že jedno call centrum nestíhá, můžete hovory z přetížené lokality přesměrovat jinam. Stačí např. nastavit, že 50 % hovorů bude odbavovat jiná pobočka. Přitom máte stále jedno kontaktní číslo a váš zákazník si ani ničeho nevšimne.
Usnadníte svým zákazníkům volání k vám do firmy. Díky barevným linkám vám můžou zavolat bezplatně. Anebo se o část nákladů na hovor můžete podělit.
Díky webovému portálu můžete směrování příchozích hovorů a parametry zákaznické linky nastavit jednoduše on-line. Odkudkoliv a kdykoliv.
Vyberte si telefonní číslo z naší nabídky. Jestli nenajdete to pravé, koupíme ho pro vás u Českého telekomunikačního úřadu.
Když potřebujete podrobnou analýzu hovorů (četnost, délka), připravíme pro vás podrobný rozpis.
<strong>