Telefonní číslo pro vaši zákaznickou linku

Zpříjemněte zákazníkům volání na vaši zákaznickou linku. Třeba tak, že se k vám dovolají zdarma.

Varianty barevných linek

Zelená linka

Čísla začínají na 800

Zákazník na vaši infolinku volá zdarma









Zelená linka ze zahraničí

Čísla začínají na 0800

Zákazník vám volá zdarma i ze zahraničí









Modrá linka

Čísla začínají na
81x / 83x / 843 / 844 / 845 / 846 / 855

O náklady na hovor se dělíte se zákazníkem









Bílá linka

Čísla začínají na
840 / 841 / 842 / 847 / 848 / 849

Celý hovor platí volající









Tarify barevných linek

Ekonom
  • Všechna příchozí volání směřuje na jedno konkrétní číslo, které vám bude automaticky přiděleno.








Efektiv
  • Příchozí volání směrujte na různá čísla
  • Příchozích volání  můžete regulovat on-line
  • Interaktivní hlasový systém pro zákazníky
  • Strom směrování (podle původu, dne, času, zátěže, odezvy)








Elite
  • Příchozí volání směrujte na různá čísla
  • Příchozí volání můžete regulovat on-line
  • Interaktivní hlasový systém
  • Strom směrování (podle původu, dne, času, zátěže, odezvy)
  • Můžete nastavit maximální počet hovorů směrovaných na agenty
  • Můžete zvýšit dovolatelnos
  • Můžete blokovat volání z vybraných tel. čísel
  • Průběžné statistiky příchozího volání








Cena

O2 nabízí své produkty vždy jako nabídku na míru a od toho se odvíjí i finální cena.
Jestli vás i přesto zajímá základní tabulková cena produktu, najdete ji v kompletním ceníku.

Proč využít barevnou linku

Hezké číslo, které se dobře pamatuje

Vyberete si číslo, které se dobře pamatuje a které vám zůstane, dokud budete potřebovat. Začíná třeba trojčíslím 800, podle kterého často zákazníci poznají, že se k vám dovolají zdarma. 

Interaktivní hlasový systém

Automatický hlasový systém (IVR) vašim zákazníkům pomůže dostat se co nejrychleji k informacím, které potřebují. A vám ušetří čas i peníze.

Jedno kontaktní číslo a pomoc při přetížení linky

Když zjistíte, že jedno call centrum nestíhá, můžete hovory z přetížené lokality přesměrovat jinam. Stačí např. nastavit, že 50 % hovorů budu odbavovat jiná pobočka. Přitom máte stále jedno kontaktní číslo a váš zákazník si ani ničeho nevšimne. 

Bezplatná linka pro vaše zákazníky

Usnadníte svým zákazníkům volání k vám do firmy. Díky barevným linkám vám můžou zavolat bezplatně. Anebo se o část nákladů na hovor můžete podělit.

Nastaveni infolinky a hovorů zvládnete on-line

Díky webovému portálu můžete směrování příchozích hovorů a parametry zákaznické linky nastavit jednoduše on-line. Odkudkoliv a kdykoliv. 

Jak probíhá zřízení telefonního čísla

1
Na schůzce nebo po telefonu nám řeknete, jak chcete linku využívat a jestli k vám mají zákazníci volat zdarma
2
My navrhneme typ linky, je pro vás nejlepší a připravíme cenovou nabídku, která obsahuje například jednorázovou cenu, měsíční poplatek a výše hovorného.
3
Potom si vyberete telefonní číslo a společně nastavíme, kde fyzicky zazvoní telefon, když vám na něj někdo zavolá. Třeba na call centru, na některém mobilním čísle, v konkrétním oddělení.
4
Pak už zbývá jen podepsat smlouvu a během několika pracovních dnů vám zákazníci mohou volat.

Související a doplňkové služby

Výběr telefonního čísla

Vyberte si telefonní číslo z naší nabídky. Jestli nenajdete to pravé, koupíme ho pro vás u Českého telekomunikačního úřadu.

Zákaznické hlásky pro vaši linku

Aby vaše linka působila co nejvíc důvěryhodně, nahrajeme pro vás ve studiu informační hlásky.

Podrobný rozpis hovorů

Když potřebujete podrobnou analýzu hovorů (četnost, délka), připravíme pro vás podrobný rozpis.

Řekněte nám, co potřebujete,
my se postaráme o vše ostatní

Zavoláme vám

Zeptejte se rovnou

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies