We're sorry, but this page is only available in Czech.

For information in English, please call us toll-free at +420 720 720 720 and press *. Or you can also visit one of these selected O2 Shops to talk to an English-speaking O2 representative.

Předplacené karty

Předplacené GO karty

Užijte si hromadu dat a volání za super cenu a mějte své výdaje vždy pod kontrolou.

Vyberte si z našich předplacených karet

GO 1 GB

1 GB dat

 + 50 minut volání na 30 dní

179 Kč

Po 30 dnech se tarif obnoví za 179 Kč


  • 1 GB dat každých 30 dní
  • 50 minut volání do všech sítí v ČRPo vyčerpání volných minut v rámci tarifu je cena za minutu volání 4,90 Kč.
  • 1,90 Kč za SMS
  • 50 Kč přednabitý kreditPlatnost a podmínky použití počátečního bonusového kreditu najdete v ceníku předplacených služeb. při zakoupení karty
Oblíbená volba

GO 3 GB

3 GB dat každý měsíc

+ 100 minut volání + 25 SMS na 30 dní

299 Kč

Po 30 dnech se tarif obnoví za 299 Kč


  • 3 GB dat každých 30 dní
  • 100 minut volání do všech sítí v ČRPo vyčerpání volných minut v rámci tarifu je cena za minutu volání 4,90 Kč.
  • 25 SMS do všech sítí, pak 1,90 Kč za SMS
  • 50 Kč přednabitý kreditPlatnost a podmínky použití počátečního bonusového kreditu najdete v ceníku předplacených služeb. při zakoupení karty

GO Neomezeně

Neomezené volání

+ 300 MB dat na den

150 Kč

Cena tarifu je 25 Kč za den


  • Neomezené volání do všech sítí v ČR a 300 MB dat za 25 Kč na den
  • Platíte jen za dny, kdy někomu zavoláte nebo se připojíte k internetu
  • 1,90 Kč za SMS
  • 150 Kč přednabitý kreditPlatnost a podmínky použití počátečního bonusového kreditu najdete v ceníku předplacených služeb.  při zakoupení karty
Bez závazku
S předplacenou kartou se k ničemu nezavazujete.
Moje O2
Data i kredit máte pod kontrolou díky aplikaci Moje O2.
Dobijete si on-line
Kredit si kdykoli okamžitě dobijete na O2 dobíjení.

Automatická platba

Zjednodušte si život. Stačí si nastavit automatickou platbu a starosti s kreditem můžete hodit za hlavu. Kredit se vám sám dobije tak, jak budete potřebovat. Jednorázově dobít můžete také kupónem, online platbou nebo na prodejnách O2.

Jak si nastavit automatické platby vám poradíme v krátkém video návodu.

Objevte aplikaci Moje O2

V naší nové mobilní aplikaci Moje O2 najdete všechno na jednom místě. Získáte kompletní přehled o stavu kreditu, množství vyčerpaných dat nebo provolaných minut. Navíc si v aplikaci snadno dobijete kredit z pohodlí domova.

moje o2 google play  moje o2 appstore

Podrobné informace

Jak přejít se svým číslem k O2

Své stávající telefonní číslo můžete k O2 převést i na předplacenou kartu.

Jak na to?

  • Zavolejte svému stávajícímu operátorovi a vyžádejte si OKU (ověřovací kód účastníka). Dostanete  14místné číslo, které slouží pro identifikaci vaší žádosti o přenos k O2.
  • Pořiďte si novou SIM kartu s O2 předplacenou službou, ze které odešlete SMS na číslo 999111 ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXX je ověřovací kód účastníka (OKU) získané od stávajícího operátora, a YYYYYYYYY je přenášené telefonní číslo. Údaje musí být oddělené mezerou, jinak se SMS nezpracuje.

Jak dlouho bude přenos trvat?

Pokud už u svého stávajícího operátora nejste nijak vázáni (např. výpovědní lhůtou), přeneseme vaše telefonní číslo za 3 pracovní dny.

Co když potřebuji konkrétní termín přenosu?

Pokud si potřebujete domluvit konkrétní termín přenesení, zastavte se v některé z našich O2 Prodejen nebo nás kontaktujte.

Dobíjení a čerpání kreditu

Dobíjení kreditu

Předplacenou GO kartu si můžete dobíjet mnoha způsoby - platební kartou přímo na webu o2.cz, v samoobsluze Moje O2, ve svém internetovém bankovnictví, v bankomatech, prostřednictvím sázkových terminálů, přímo na pokladnách některých obchodů, v jakékoliv O2 Prodejně či prostřednictvím kupónů. Pro dobíjení můžete využít i širokou síť poboček České pošty. Přečtěte si více informací o možnostech dobíjení

Čerpání kreditu

Kredit za využité služby vám strhneme okamžitě, jen u SMS/MMS se může objevit 30minutové zpoždění.

Když vám kredit klesne na 50 Kč a méně, pošleme vám SMS zprávu s upozorněním, že brzy bude potřeba kredit znovu dobít.

Když kredit úplně vyčerpáte, nebudete moci volat, a to ani na bezplatná čísla začínající 800, posílat SMS či MMS zprávy nebo využívat internet. Samozřejmě můžete dál volat na tísňové linky, zákaznickou linku *11, přijímat příchozí hovory, SMS i MMS. O omezení služeb vám dáme vědět SMS zprávou.

Jak zjistíte stav kreditu

Na svém telefonu zadejte kód *104*# a potvrďte jako odchozí hovor. Nebo se můžete podívat do internetové samoobsluhy Moje O2.

Platnost kreditu a předplacené karty

Minimální částka, kterou si sami můžete dobít, je 300 Kč. My vám ve formě různých akcí a bonusů můžeme dobít i nižší částku, takzvaný bonusový kredit.

To, jak dlouho bude kredit platit, záleží na částce, kterou si dobijete. V případě různých dobití určuje platnost celého kreditu dobití s nejdelší dobou platnosti. Bonusový kredit na platnost běžného kreditu nemá vliv. To znamená, že pokud si dobijete standardní kredit, neprodloužíte platnost bonusového kreditu a naopak. Pokud získáte bonusový kredit, neprodlouží se jím platnost standardního kreditu. Když kreditu skončí platnost, propadne bez nároku na náhradu.

Dobitá částka  Doba platnosti kreditu
0 - 499 Kč 6 měsíců
500 Kč a víc 12 měsíců

Platnost předplacené karty samotné je 12 měsíců od posledního dobití. Když během této doby aspoň jednou kartu nedobijete, karta se zablokuje a telefonní číslo může být znovu použito na jiné kartě. 

Platnost předplacené karty se prodlužuje jen dobitím, placený hovor nebo SMS platnost neprodlouží. O blížícím se konci platnosti karty a nutnosti dobít si kredit vám dáme předem vědět SMS zprávou.

Bonusový kredit

Bonusový kredit můžete získat od O2 v rámci marketingových akcí. Bonusový kredit je i počáteční kredit, se kterým SIM kartu koupíte. 

Vrácení kreditu

Pokud jste spotřebitelem a rozhodli jste se přejít se svým telefonním číslem k jinému poskytovateli, můžete do 30 dnů od ukončení smlouvy přenesením telefonního čísla zažádat o vrácení zůstatku zaplaceného kreditu, který nebyl spotřebován ke dni ukončení smlouvy.

Pro podání žádosti o vrácení kreditu je potřeba po přenesení čísla navštívit O2 prodejnu, kde se o vrácení kreditu postarají. K samotnému úkonu budete potřebovat jen doklad totožnosti a doložit, že jste účastníkem na přeneseném telefonním čísle.

Nejpozději do 21 dnů po obdržení žádosti o vrácení kreditu vám bude kredit vrácen převodem na účet, nebo složenkou, podle toho, jak si vyberete. Vrácení kreditu je zdarma.

Ostatní tarify pro předplacené karty

Tarif DEN VOLÁNÍ, DEN VOLÁNÍ + SMS 

  DEN VOLÁNÍ DEN VOLÁNÍ + SMS
Cena za den 20 Kč 25 Kč
Volání do všech sítí v ČR Neomezeně Neomezeně
SMS do všech sítí v ČR 2 Kč Neomezeně
Internet pro zprávy a chat Neomezeně Neomezeně
  • Denní poplatek se platí za každý jeden kalendářní den, v němž účastník začne využívat některou ze služeb zahrnutých v denním poplatku (v tabulce uvedeno jako "neomezeně"), tj. zahájením prvního volání, odesláním první SMS (u tarifu DEN VOLÁNÍ + SMS) nebo prvním připojením k Internetu pro zprávy a chat.

Tarif NA!DLOUHO

  NA!DLOUHO
Volání do O2 a na pevné linky 5,90 Kč/hovor
Volání do ostatních sítí 5,90 Kč/min
Volání do vybraných zemí 5,90 Kč/min
SMS 1,90 Kč
MMS 5,90 Kč
  • Vybrané země: Vietnam, Ukrajina a Rusko

Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH.

Kompletní informace o všech předplacených tarifech včetně doplňkových služeb najdete v našem Ceníku předplacených služeb.

Internetové připojení

Pokud se chcete připojit k internetu, máte několik možností.

Balíčky mobilního internetu

  • jednorázové -  po uplynutí určené doby balíček automaticky skončí
  • pravidelné - po určité době od aktivace (například 7 nebo 30 dní) se balíček automaticky obnoví a je vám za něj stržen kredit. Proto je třeba mít ve chvíli obnovení dostatek kreditu

Balíčky mobilního internetu není možné kombinovat mezi sebou. Pokud tedy máte např. měsíční balíček 500 MB mobilního internetu a objednáte si balíček 1,5 GB mobilního internetu, původní datový balíček skončí.

V případě, že nemáte v termínu obnovy balíčku dostatek kreditu, balíček se pozastaví. Balíček potom čeká na dobití kreditu a poté se opět automaticky obnoví na nové období.

Mobilní data na den

Připojit se můžete i pomocí mobilních dat na den (24 hodin od aktivace). Další možností jsou tarify Den Volání a Den Volání + SMS. Při jejich aktivaci získáte internet pro zprávy a chat na jeden den.

Automatická obnova dat

Abyste ani po vyčerpání dat ze svého balíčku nepřišli o připojení k internetu, doplníme vám automaticky další porci dat. Tato služba je zdarma.

Nemusíte se ale bát, tento dokup dat provedeme maximálně 3x, v případě balíčku 500 MB mobilního internetu 10x. Při dalším pokusu se vás zeptáme, jestli chcete provést nový dokup dat před stanoveným termínem obnovy celého datového balíčku.

Nespotřebovaná data z dokupu dat se nepřevádějí do dalšího období.

Blokování připojení k internetu

Když nechcete, aby se váš telefon připojil k internetu bez vašeho vědomí, můžete si v samoobsluze Moje O2 nastavit službu "Blokování automatického připojení k internetu v ČR".  Potom vám v případě, že se váš telefon pokusí připojí k internetu, přijde zpráva, jestli chcete připojení potvrdit nebo ignorovat.

Pokud chcete, aby se váš telefon nepřipojoval k internetu vůbec(třeba při dovolené v zahraničí mimo zónu EU), doporučujeme si zablokovat mobilní data přímo v nastavení mobilního telefonu.

Volání z a do zahraničí s předplacenou kartou

V zóně EU voláte a posíláte SMS za stejné ceny jako v ČR do ostatních sítí. Ceny mimo zónu EU se řídí tarifem Svět Basic, který je u předplacené karty automaticky aktivní. Cenu pro konkrétní zemi najdete v ceníku. Podívejte se na podrobné informace o roamingu a volání do zahraničí.

Internet v zahraničí a Chytrá ochrana dat

Jak se v zemích mimo EU připojit k internetu

V internetové samoobsluze Moje O2 si aktivujte balíček TOP Svět. Pro aktivaci balíčku také můžete poslat SMS ve tvaru TS na číslo 999111. Za 99 Kč budete mít 40 MB dat.

Co se stane po vyčerpání balíčku dat

Jakmile balíček dat vyčerpáte, připojení k internetu se znovu samo zastaví. Hned po vyčerpání vám pošleme zprávu i s nabídkou nového balíčku, abyste se mohli zase připojit.

Seznam Top Svět zemí

Balíček Top Svět platí pro následující země:

Afghánistán, Albánie, Alžírsko, Andorra, Anguilla, Antigua, Argentina, Arménie, Aruba, Austrálie, Ázerbájdžán, Bahamy, Bahrajn, Bangladéš, Barbados, Bělorusko, Bolívie, Bosna a Hercegovina, Botswana, Brazílie, Britské panenské ostrovy, Černá Hora, Čína, Dominika, Dominikánská republika, Egypt, Ekvádor, Faerské ostrovy, Fidži, Filipíny, Gabon, Ghana, Grenada, Grónsko, Gruzie, Guatemala, Guernsey, Honduras, Hong Kong, Chile, Indie, Indonésie, Izrael, Jamajka, Japonsko, Jersey, Jihoafrická republika, Jižní Korea, Jordánsko, Kajmanské ostrovy, Kamerun, Kanada, Kapverdy, Katar, Kazachstán, Keňa, Kolumbie, Konžská demokratická republika, Kosovo, Kostarika, Kuvajt, Kyrgyzstán, Laos, Macao, Madagaskar, Makedonie, Malajsie, Man, Maroko, Mexiko, Moldavsko, Monako, Mongolsko, Montserrat, Myanmar, Nigérie, Nikaragua, Nový Zéland, Omán, Ostrovy Turks a Caicos, Pákistán, Panama, Paraguay, Peru, Pobřeží slonoviny, Portoriko, Rusko, Rwanda, Salvador, Saudská Arábie, Severní Kypr, Seychely, Singapur, Spojené arabské emiráty, Spojené státy americké, Srbsko, Srí Lanka, Svatý Kryštof a Nevis, Švýcarsko, Tádžikistán, Tanzanie, Tchaj-wan, Thajsko, Tunisko, Turecko, Uganda, Ukrajina, Uruguay, Uzbekistán, Vanuatu, Venezuela, Vietnam, Zambie.

Co je to Chytrá ochrana dat

Chytrá ochrana jednoduše brání nechtěnému připojení k internetu v zemích mimo EU. Zároveň neblokuje balíček dat TOP Svět (po vyčerpání balíčku se opět zapne a data zastaví), volání, SMS ani MMS zprávy, které můžete využívat i nadále bez omezení.

Je třeba Chytrou ochranu dat zapnout?

Není. Chytrou ochranu dat máte aktivní automaticky, chráníme s ní všechny naše zákazníky. Její nastavení, vypnutí nebo zapnutí si můžete kdykoliv upravit v internetové samoobsluze Moje O2. Zapnout / vypnout ji můžete i pomocí SMS zprávy. Pro aktivací stačí poslat SMS ve tvaru BM na číslo 999111. Pro deaktivaci pošlete DBM na číslo 999111.

Chytrou ochranu dat doporučujeme nechat zapnutou po celou dobu vaší cesty, abyste se vyhnuli nečekaným poplatkům za připojení k internetu.

Chytrá ochrana dat je zapnutá pro země mimo EU, v Moje O2 si ji ale můžete nastavit i pro země ze zóny EU.

O2 Rezerva

Co je O2 Rezerva

S O2 Rezervou můžete volat, posílat SMS a čerpat data, i když už nemáte kredit. A to až do výše 50 Kč podle vašeho aktuálního tarifu. O2 Rezervu můžete začít používat hned, jak si ji aktivujete v internetové samoobsluze Moje O2 nebo bezplatným odchozím hovorem ve tvaru *107*#. Za služby, jejichž čerpání vám povolíme v rámci O2 Rezervy, zaplatíte 55 Kč včetně DPH. Poplatek vám strhneme z kreditu při příštím dobití.

Kdy můžete O2 Rezervu využít

O2 Rezervu můžete využít, pokud splňujete následující podmínky:

  • předplacenou kartu máte aktivní víc jak 6 měsíců
  • za poslední 2 měsíce jste předplacenou kartu dobili částkou alespoň 200 Kč
  • váš aktuální kredit je nižší než 50 Kč a zároveň vyšší než minus 5 Kč
  • na předplacené kartě službu aktuálně nevyužíváte
Jak často můžete O2 Rezervu využít

O2 Rezervu můžete využít opakovaně, vždy však jen jedenkrát po dobití kreditu částkou minimálně 200 Kč.

Úplné podmínky služby O2 Rezerva
  1. Produkt O2 Rezerva mohou využít stávající účastníci, kteří čerpají služby průběžně poskytované prostřednictvím předplacené O2 karty, a to na základě jeho nabídky od O2 (např. v SMS či v internetové samoobsluze MojeO2), pokud aktuálně splňují všechny tyto podmínky:
  • mají předplacenou O2 kartu aktivní souvisle déle než posledních 6 měsíců,
  • za poslední 2 měsíce dobili takovou předplacenou O2 kartu částkou alespoň 200 Kč,
  • aktuální kredit na takové předplacené O2 kartě je nižší než 50 Kč a zároveň vyšší než mínus 5 Kč,
  • na takové předplacené kartě nevyužili produkt O2 Rezerva nebo již zaplatili jeho cenu a
  • udělili O2 souhlas se svým marketingovým oslovováním.
  1. Účastníkovi dle odst. 1, který právě nemůže dobít kredit na předplacené O2 kartě a využije produkt O2 Rezerva, umožní O2 bezprostředně poté po dobu 6 měsíců čerpat služby volání, SMS nebo internetové připojení v hodnotě 50 Kč dle aktuálního účastníkova tarifu (tj. nikoliv prémiové služby, služby třetích stran ani O2 Active). Za služby, jejichž čerpání povolí O2 okamžitě na žádost účastníka v uvedeném rozsahu přesahujícím aktuálně dobitý kredit, zaplatí účastník jednorázový poplatek 55 Kč včetně DPH. Poplatek bude automaticky odečten z kreditu předplacené O2 karty ihned po jejím příštím dobití.
  2. Produkt O2 Rezerva lze na téže předplacené O2 kartě využít pouze jedenkrát před následným dobitím kreditu.
  3. Účastník dle odst. 1 využije produkt O2 Rezerva jeho aktivováním v internetové samoobsluze Moje O2 nebo bezplatným odchozím hovorem ve tvaru *107*#.
  4. V případě převodu z předplacené služby na O2 Mobilní hlasovou službu, placenou paušálem, nebo v případě ukončení předplacené služby není možné kredit poskytnutý službou O2 Rezerva převést ani nahradit.
  5. O2 si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit či ukončit službu O2 Rezerva nebo změnit podmínky jejího poskytování, a to ode dne oznámení v tomto ceníku; změněné podmínky jsou účinné pro nabídky, které O2 doručí účastníkovi po oznámení nových podmínek v ceníku.
Podmínky používání cookies