We're sorry, but this page is only available in Czech.

For information in English, please call us toll-free at +420 720 720 720 and press *. Or you can also visit one of these selected O2 Shops to talk to an English-speaking O2 representative.

Předplacené karty

Datujte a volejte s předplacenými GO kartami

Zapněte si neomezená data na 24 hodin a surfujte plnou rychlostí 5G.

Bez závazku
U nás je předplacenka bez závazku
S předplacenou kartou se k ničemu nezavazujete.
Moje O2
Vše vyřídíte v aplikaci Moje O2
Vaše data, volání i kredit máte pod kontrolou v aplikaci Moje O2.
Dobijete si jednoduše online
Kredit si okamžitě dobijete na O2 dobíjení kdykoliv.
Zapněte si Data naplno kdykoliv je potřebujete
Zapněte si neomezená mobilní data na celých 24 hodin za 49 Kč v aplikaci Moje O2 a surfujte plnou rychlostí 5G.

Vyberte si z našich předplacených karet

GO Neomezené volání

GO Neo
+ 300 MB dat na den
150 Kč

Cena tarifu je 25 Kč / den


  • neomezené volání do všech sítí v ČR a 300 MB dat za 25 Kč/den
  • platíte jen za dny, kdy někomu zavoláte nebo se připojíte k internetu
  • při zakoupení karty 150 Kč přednabitý kreditPlatnost a podmínky použití počátečního bonusového kreditu najdete v ceníku předplacených služeb.

GO 1 GB

GO 1GB
+ 50 minut volání na 30 dní
179 Kč

Po 30 dnech se tarif obnoví za 179 Kč


  • 1 GB dat každých 30 dní
  • 50 minut volání do všech sítí v ČRPo vyčerpání volných minut v rámci tarifu je cena za minutu volání 4,90 Kč.
  • 1,90 Kč za SMS
  • 50 Kč přednabitý kreditPlatnost a podmínky použití počátečního bonusového kreditu najdete v ceníku předplacených služeb. při zakoupení karty
Oblíbená volba

GO 3 GB

GO 3 GB
+ 100 minut a 25 SMS na 30 dní
299 Kč

Po 30 dnech se tarif obnoví za 299 Kč


  • 3 GB dat každých 30 dní
  • 100 minut volání do všech sítí v ČRPo vyčerpání volných minut v rámci tarifu je cena za minutu volání 4,90 Kč.
  • 25 SMS do všech sítí, pak 1,90 Kč za SMS
  • 50 Kč přednabitý kreditPlatnost a podmínky použití počátečního bonusového kreditu najdete v ceníku předplacených služeb. při zakoupení karty

GO 7 GB

GO 7 GB
7 GB platí i v zóně EU
299 Kč

Po 30 dnech se tarif obnoví za 299 Kč


  • 7 GB dat každých 30 dní
  • 50 Kč přednabitý kreditPlatnost a podmínky použití počátečního bonusového kreditu najdete v ceníku předplacených služeb. při zakoupení karty

Rozjeďte to s Daty naplno

Přáli jste si mít po ruce dostatek mobilních dat, kdykoliv je potřebujete. Tak jsme k předplaceným kartám přidali Data naplno.

  • neomezená data na 24 hodin za 49 Kč
  • Data naplno si aktivujete kdykoliv v aplikaci Moje O2
data naplno

Aktivace přes Moje O2

Data naplno si spustíte jedním kliknutím v aplikaci Moje O2 kdykoliv je budete potřebovat. Sami si určíte dny, kdy se vám data navíc hodí.

Přihlášení do aplikace Moje O2

Přihlaste se do aplikace pomocí jednorázového přihlášení přes SMS kód na vaše telefonní číslo nebo pomocí přihlašovacích údajů.

24 hodin dat bez omezení

Dalších 24 hodin datujete maximální rychlostí 5G bez omezení. Tato data se nepočítají do spotřeby z vašeho mobilního tarifu. A vše vás bude stát opravdu jen 49 Kč na den.

Odměny v aplikaci Moje O2

Objevte svět O2 Radostí

Slevy na telefony a příslušenství, soutěže, ale i nejrůznější odměny. To všechno najdete v aplikaci Moje O2 v záložce O2 Radosti. Udělejte si radost ještě dnes.

Podrobné informace

Jak přejít se svým číslem k O2

Své stávající telefonní číslo můžete k O2 převést i na předplacenou kartu.

Jak na to?

  • Pro převedení čísla budete potřebovat Ověřovací kód účastníka (OKU), který najdete ve webové samoobsluze nebo v mobilní aplikaci svého operátora.
  • Pořiďte si novou SIM kartu s O2 předplacenou službou, ze které odešlete SMS na číslo 999111 ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXX je ověřovací kód účastníka (OKU) získané od stávajícího operátora, a YYYYYYYYY je přenášené telefonní číslo. Údaje musí být oddělené mezerou, jinak se SMS nezpracuje.

Jak dlouho bude přenos trvat?

Pokud už u svého stávajícího operátora nejste nijak vázáni (např. výpovědní lhůtou), přeneseme vaše telefonní číslo za 3 pracovní dny.

Jak najdu OKU kód?

OKU (ověřovací kód účastníka) můžete najít ve webové nebo mobilní samoobsluze. Následující návody vám poradí i další způsoby jak OKU kód získat.

Vyúčtování ve webové samoobsluze operátora

Jednou z možností je přihlásit se do webové samoobsluhy a přejít do záložky Moje Smlouva. V sekci Přehled smluv najdete možnost Ověřovací kód účastníka. Pro získání kódu musíte zadat heslo pro komunikaci. Další možností jsou také mobilní samoobsluhy.

Webová samoobsluha operátora

Najděte záložku Služby a sjeďte dolů k záložce Moje SIM / eSIM. Poté stačí kliknout na „další služby“ a vybrat Kódy pro přenos čísla – zobrazit> Zobrazit můj Oku kód pro přenos čísla a stisknout tlačítko vybrat. Pro zobrazení OKU kódu budeš potřebovat zadat Ověřovací kód, který ti přijde do SMS.

Mobilní samoobsluha

Přihlaš se a v záložce Moje služby vyber konkrétní službu. Sjeď dolů k sekci Ostatní služby a zvol další aktivní služby. Poté znovu pokračujte dolů ve stránce a klikněte na Změna aktivních služeb. Najděte si sekci Moje SIM / eSIM a klikněte na „další služby“ a zvolte Kódy pro přenos čísla – zobrazit. Klikněte na „Zobrazit můj OKU kód pro přenos čísla“ a zkopírujte si svůj OKU kód.

Dobíjení a čerpání kreditu

Dobíjení kreditu

Předplacenou GO kartu si můžete dobíjet mnoha způsoby:

  • platební kartou přímo na webu o2.cz

  • v samoobsluze Moje O2

  • v jakékoliv O2 Prodejně (prolink sem https://www.o2.cz/prodejny)

  • ve svém internetovém bankovnictví

  • v bankomatech

  • prostřednictvím sázkových terminálů

  • na pokladnách některých obchodů

  • využít můžete i širokou síť poboček České pošty

Čerpání kreditu

Kredit za využité služby vám strhneme okamžitě, jen u SMS/MMS se může objevit 30minutové zpoždění.

Když vám kredit klesne na 50 Kč a méně, pošleme vám SMS zprávu s upozorněním, že brzy bude potřeba kredit znovu dobít.

Když kredit úplně vyčerpáte, nebudete moci volat, a to ani na bezplatná čísla začínající 800, posílat SMS či MMS zprávy nebo využívat internet. Samozřejmě můžete dál volat na tísňové linky, zákaznickou linku *11, přijímat příchozí hovory, SMS i MMS. O omezení služeb vám dáme vědět SMS zprávou.

Jak zjistíte stav kreditu

Na svém telefonu zadejte kód *104*# a potvrďte jako odchozí hovor. Nebo se můžete podívat do internetové samoobsluhy Moje O2.

Platnost karty a vrácení kreditu

Minimální částka, kterou si sami můžete dobít, je 300 Kč. My vám ve formě různých akcí a bonusů můžeme dobít i nižší částku, takzvaný bonusový kredit.

To, jak dlouho bude kredit platit, záleží na částce, kterou si dobijete. V případě různých dobití určuje platnost celého kreditu dobití s nejdelší dobou platnosti. Bonusový kredit na platnost běžného kreditu nemá vliv. To znamená, že pokud si dobijete standardní kredit, neprodloužíte platnost bonusového kreditu a naopak. Pokud získáte bonusový kredit, neprodlouží se jím platnost standardního kreditu. Když kreditu skončí platnost, propadne bez nároku na náhradu.

Dobitá částka  Doba platnosti kreditu
0 - 499 Kč 6 měsíců
500 Kč a víc 12 měsíců

Platnost předplacené karty samotné je 12 měsíců od posledního dobití. Když během této doby aspoň jednou kartu nedobijete, karta se zablokuje a telefonní číslo může být znovu použito na jiné kartě. 

Platnost předplacené karty se prodlužuje jen dobitím, placený hovor nebo SMS platnost neprodlouží. O blížícím se konci platnosti karty a nutnosti dobít si kredit vám dáme předem vědět SMS zprávou.

Bonusový kredit

Bonusový kredit můžete získat od O2 v rámci marketingových akcí. Bonusový kredit je i počáteční kredit, se kterým SIM kartu koupíte. 

 

Vracení kreditu

Pokud jste spotřebitelem a rozhodli jste se přejít se svým telefonním číslem k jinému poskytovateli, můžete do 30 dnů od ukončení smlouvy přenesením telefonního čísla zažádat o vrácení zůstatku zaplaceného kreditu, který nebyl spotřebován ke dni ukončení smlouvy.

Pro podání žádosti o vrácení kreditu je potřeba po přenesení čísla navštívit O2 prodejnu, kde se o vrácení kreditu postarají. K samotnému úkonu budete potřebovat jen doklad totožnosti a doložit, že jste účastníkem na přeneseném telefonním čísle.

Nejpozději do 21 dnů po obdržení žádosti o vrácení kreditu vám bude kredit vrácen převodem na účet, nebo složenkou, podle toho, jak si vyberete. Vrácení kreditu je zdarma.

Ostatní tarify pro předplacené karty

Tarif NA!DLOUHO

  NA!DLOUHO
Volání do O2 a na pevné linky po 1. minutě zdarma
Volání do ostatních sítí 6,90 Kč/min
Volání do vybraných zemí 6,90 Kč/min
SMS 2,50 Kč
MMS 5,90 Kč
  • Vybrané země: Vietnam, Ukrajina a Rusko

Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH. Při volání v ČR se účtuje za každých započatých 60 sekund od spojení hovoru.

Kompletní informace o všech předplacených tarifech včetně doplňkových služeb najdete v našem Ceníku předplacených služeb.

Internetové připojení

Pokud se chcete připojit k internetu, máte několik možností.

Balíčky mobilního internetu

  • jednorázové -  po uplynutí určené doby balíček automaticky skončí
  • pravidelné - po určité době od aktivace (například 7 nebo 30 dní) se balíček automaticky obnoví a je vám za něj stržen kredit. Proto je třeba mít ve chvíli obnovení dostatek kreditu

Balíčky mobilního internetu není možné kombinovat mezi sebou. Pokud tedy máte např. měsíční balíček 500 MB mobilního internetu a objednáte si balíček 1,5 GB mobilního internetu, původní datový balíček skončí.

V případě, že nemáte v termínu obnovy balíčku dostatek kreditu, balíček se pozastaví. Balíček potom čeká na dobití kreditu a poté se opět automaticky obnoví na nové období.

Mobilní data na den

Připojit se můžete i pomocí mobilních dat na den (24 hodin od aktivace). Další možností jsou tarify Den Volání a Den Volání + SMS. Při jejich aktivaci získáte internet pro zprávy a chat na jeden den.

Automatická obnova dat

Abyste ani po vyčerpání dat ze svého balíčku nepřišli o připojení k internetu, doplníme vám automaticky další porci dat. Tato služba je zdarma.

Nemusíte se ale bát, tento dokup dat provedeme maximálně 3x, v případě balíčku 500 MB mobilního internetu 10x. Při dalším pokusu se vás zeptáme, jestli chcete provést nový dokup dat před stanoveným termínem obnovy celého datového balíčku.

Nespotřebovaná data z dokupu dat se nepřevádějí do dalšího období.

Blokování připojení k internetu

Když nechcete, aby se váš telefon připojil k internetu bez vašeho vědomí, můžete si v samoobsluze Moje O2 nastavit službu "Blokování automatického připojení k internetu v ČR".  Potom vám v případě, že se váš telefon pokusí připojí k internetu, přijde zpráva, jestli chcete připojení potvrdit nebo ignorovat.

Pokud chcete, aby se váš telefon nepřipojoval k internetu vůbec(třeba při dovolené v zahraničí mimo zónu EU), doporučujeme si zablokovat mobilní data přímo v nastavení mobilního telefonu.

Volání z a do zahraničí s předplacenou kartou

V zóně EU voláte a posíláte SMS za stejné ceny jako v ČR do ostatních sítí. Ceny mimo zónu EU se řídí tarifem Svět Basic, který je u předplacené karty automaticky aktivní. Cenu pro konkrétní zemi najdete v ceníku. Podívejte se na podrobné informace o roamingu a volání do zahraničí.

Recyklační příspěvek

Náklady na zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění odpadního elektrozařízení, odděleně od kupní ceny, na 1 ks SIM karty je 0,10 Kč. Recyklační příspěvek hradí výrobce/dovozce elektrozařízení.

Internet v zahraničí a Chytrá ochrana dat

Jak se v zemích mimo EU připojit k internetu

V internetové samoobsluze Moje O2 si aktivujte balíček TOP Svět. Pro aktivaci balíčku také můžete poslat SMS ve tvaru TS na číslo 999111. Za 99 Kč budete mít 40 MB dat.

Co se stane po vyčerpání balíčku dat

Jakmile balíček dat vyčerpáte, připojení k internetu se znovu samo zastaví. Hned po vyčerpání vám pošleme zprávu i s nabídkou nového balíčku, abyste se mohli zase připojit.

Seznam Top Svět zemí

Balíček Top Svět platí pro následující země:

Afghánistán, Albánie, Alžírsko, Andorra, Anguilla, Antigua, Argentina, Arménie, Aruba, Austrálie, Ázerbájdžán, Bahamy, Bahrajn, Bangladéš, Barbados, Bělorusko, Bolívie, Bosna a Hercegovina, Botswana, Brazílie, Britské panenské ostrovy, Černá Hora, Čína, Dominika, Dominikánská republika, Egypt, Ekvádor, Faerské ostrovy, Fidži, Filipíny, Gabon, Ghana, Grenada, Grónsko, Gruzie, Guatemala, Guernsey, Honduras, Hong Kong, Chile, Indie, Indonésie, Izrael, Jamajka, Japonsko, Jersey, Jihoafrická republika, Jižní Korea, Jordánsko, Kajmanské ostrovy, Kamerun, Kanada, Kapverdy, Katar, Kazachstán, Keňa, Kolumbie, Konžská demokratická republika, Kosovo, Kostarika, Kuvajt, Kyrgyzstán, Laos, Macao, Madagaskar, Makedonie, Malajsie, Man, Maroko, Mexiko, Moldavsko, Monako, Mongolsko, Montserrat, Myanmar, Nigérie, Nikaragua, Nový Zéland, Omán, Ostrovy Turks a Caicos, Pákistán, Panama, Paraguay, Peru, Pobřeží slonoviny, Portoriko, Rusko, Rwanda, Salvador, Saudská Arábie, Severní Kypr, Seychely, Singapur, Spojené arabské emiráty, Spojené státy americké, Srbsko, Srí Lanka, Svatý Kryštof a Nevis, Švýcarsko, Tádžikistán, Tanzanie, Tchaj-wan, Thajsko, Tunisko, Turecko, Uganda, Ukrajina, Uruguay, Uzbekistán, Vanuatu, Venezuela, Vietnam, Zambie.

Co je to Chytrá ochrana dat

Chytrá ochrana jednoduše brání nechtěnému připojení k internetu v zemích mimo EU. Zároveň neblokuje balíček dat TOP Svět (po vyčerpání balíčku se opět zapne a data zastaví), volání, SMS ani MMS zprávy, které můžete využívat i nadále bez omezení.

Je třeba Chytrou ochranu dat zapnout?

Není. Chytrou ochranu dat máte aktivní automaticky, chráníme s ní všechny naše zákazníky. Její nastavení, vypnutí nebo zapnutí si můžete kdykoliv upravit v internetové samoobsluze Moje O2. Zapnout / vypnout ji můžete i pomocí SMS zprávy. Pro aktivací stačí poslat SMS ve tvaru BM na číslo 999111. Pro deaktivaci pošlete DBM na číslo 999111.

Chytrou ochranu dat doporučujeme nechat zapnutou po celou dobu vaší cesty, abyste se vyhnuli nečekaným poplatkům za připojení k internetu.

Chytrá ochrana dat je zapnutá pro země mimo EU, v Moje O2 si ji ale můžete nastavit i pro země ze zóny EU.

O2 Rezerva

Co je O2 Rezerva

S O2 Rezervou můžete volat, posílat SMS a čerpat data, i když už nemáte kredit. A to až do výše 50 Kč podle vašeho aktuálního tarifu. O2 Rezervu můžete začít používat hned, jak si ji aktivujete v internetové samoobsluze Moje O2 nebo bezplatným odchozím hovorem ve tvaru *107*#. Za služby, jejichž čerpání vám povolíme v rámci O2 Rezervy, zaplatíte 55 Kč včetně DPH. Poplatek vám strhneme z kreditu při příštím dobití.

Kdy a jak často můžete O2 Rezervu využít

O2 Rezervu můžete využít, pokud splňujete následující podmínky:

  • předplacenou kartu máte aktivní víc jak 6 měsíců
  • za poslední 2 měsíce jste předplacenou kartu dobili částkou alespoň 200 Kč
  • váš aktuální kredit je nižší než 50 Kč a zároveň vyšší než minus 5 Kč
  • na předplacené kartě službu aktuálně nevyužíváte

O2 Rezervu můžete využít opakovaně, vždy však jen jedenkrát po dobití kreditu částkou minimálně 200 Kč.

Úplné podmínky služby O2 Rezerva
  1. Produkt O2 Rezerva mohou využít stávající účastníci, kteří čerpají služby průběžně poskytované prostřednictvím předplacené O2 karty, a to na základě jeho nabídky od O2 (např. v SMS či v internetové samoobsluze MojeO2), pokud aktuálně splňují všechny tyto podmínky:
  • mají předplacenou O2 kartu aktivní souvisle déle než posledních 6 měsíců,
  • za poslední 2 měsíce dobili takovou předplacenou O2 kartu částkou alespoň 200 Kč,
  • aktuální kredit na takové předplacené O2 kartě je nižší než 50 Kč a zároveň vyšší než mínus 5 Kč,
  • na takové předplacené kartě nevyužili produkt O2 Rezerva nebo již zaplatili jeho cenu a
  • udělili O2 souhlas se svým marketingovým oslovováním.
  1. Účastníkovi dle odst. 1, který právě nemůže dobít kredit na předplacené O2 kartě a využije produkt O2 Rezerva, umožní O2 bezprostředně poté po dobu 6 měsíců čerpat služby volání, SMS nebo internetové připojení v hodnotě 50 Kč dle aktuálního účastníkova tarifu (tj. nikoliv prémiové služby, služby třetích stran ani O2 Active). Za služby, jejichž čerpání povolí O2 okamžitě na žádost účastníka v uvedeném rozsahu přesahujícím aktuálně dobitý kredit, zaplatí účastník jednorázový poplatek 55 Kč včetně DPH. Poplatek bude automaticky odečten z kreditu předplacené O2 karty ihned po jejím příštím dobití.
  2. Produkt O2 Rezerva lze na téže předplacené O2 kartě využít pouze jedenkrát před následným dobitím kreditu.
  3. Účastník dle odst. 1 využije produkt O2 Rezerva jeho aktivováním v internetové samoobsluze Moje O2 nebo bezplatným odchozím hovorem ve tvaru *107*#.
  4. V případě převodu z předplacené služby na O2 Mobilní hlasovou službu, placenou paušálem, nebo v případě ukončení předplacené služby není možné kredit poskytnutý službou O2 Rezerva převést ani nahradit.
  5. O2 si vyhrazuje právo kdykoliv i bez uvedení důvodu omezit či ukončit službu O2 Rezerva nebo změnit podmínky jejího poskytování, a to ode dne oznámení v tomto ceníku; změněné podmínky jsou účinné pro nabídky, které O2 doručí účastníkovi po oznámení nových podmínek v ceníku.