Zmeškané hovory

Se službou Zmeškané hovory budete mít stále přehled o tom, kdo se vám pokouší dovolat, jste-li mimo signál nebo když máte vypnutý telefon. Zaznamenáme všechna volání a doručíme vám je formou SMS zpráv i se jménem volajícího.

Jak to funguje

Informaci o zmeškaných hovorech obdržíte po zapnutí mobilního telefonu či po přihlášení telefonu do sítě ve formě SMS zpráv. Dozvíte se až o 20 volajících (každé telefonní číslo v samostatné SMS zprávě), kteří se vás za posledních 7 dní pokoušeli zastihnout.

V příchozí SMS zprávě se objeví nejen číslo, ale i jméno volajícího, pokud máte jeho jméno uložené v telefonním seznamu nebo na SIM kartě.

Výhody služby

  • zaznamená pro vás všechny příchozí hovory, když jste nedostupní nebo máte vypnutý telefon
  • zobrazí vám přímo na displeji jméno volajícího, pokud jej máte uložené v telefonním seznamu či na SIM kartě
  • na zmeškaný hovor odpovíte tlačítkem pro volání nebo odpovíte na doručenou SMS
  • služba je zdarma

Aktivace služby

Službu lze aktivovat nebo deaktivovat klíčovým slovem ZHO A (aktivace) nebo ZHO D (deaktivace) odeslaným přes SMS na číslo 999111.

Služba je automaticky aktivována všem novým zákazníkům.

Příklad SMS zprávy

Uzivatel uvedeny jako odesilatel SMS zpravy se Vam pokousel 26.01. 10:30 2 x dovolat. Zpravu zdarma odeslal O2 prostrednictvim sluzby Zmeskane hovory.

Jako první obdržíte SMS zprávy informující o nejnovějších zmeškaných hovorech. V případě více pokusů o dovolání z daného telefonního čísla odpovídá datum a čas poslednímu pokusu.

Podmínky

  • služba je určena všem našim zákazníkům
  • aktivace i používání služby je pro všechny naše zákazníky zdarma
  • služba po aktivaci funguje na každém mobilním telefonu v síti O2

Služba není funkční pro:

  • majitele Kombi karty
  • majitele IZS karet
  • zákazníky s předplacenou službou bez hlasové schránky v O2 Roamingu
  • zákazníky používající službu VPN Hunting
  • volající, kteří používají službu CLIR (nezobrazení čísla volanému)
  • pro zákazníky dočasně odpojené z jakéhokoli důvodu vyjma odpojení pro krádež
  • pro zákazníky předplacených služeb, jejichž předplacená karta má více než 7 dní nedostatečný kredit
Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies