v zóně EU 4 GB
v zóně EU 12 GB
v zóně EU 55 GB
Datamanii za akční cenu pořídíte do 15. 1. 2025. Objednat můžete maximálně 2 SIM karty od každé varianty Datamanie. Podrobné informace o těchto tarifech a balíčcích najdete v ceníku předplacených služeb. Pokud se vám nepodaří rozpracovanou objednávku dokončit, můžeme vás kontaktovat na telefonním čísle, které jste uvedli, abychom vám s jejím dokončením pomohli.
Datamanii za akční cenu pořídíte do 15. 1. 2025. Objednat můžete maximálně 2 SIM karty od každé varianty Datamanie. Podrobné informace o těchto tarifech a balíčcích najdete v ceníku předplacených služeb. Pokud se vám nepodaří rozpracovanou objednávku dokončit, můžeme vás kontaktovat na telefonním čísle, které jste uvedli, abychom vám s jejím dokončením pomohli.
SIM vylomte z platové kartičky, vložte ji do telefonu a zapněte. eSIM si nainstalujte do svém telefonu nebo zařízení, pokud tuto funkci podporuje.
Připojte se k Wi-Fi a stáhněte si aktuální verzi aplikace Moje O2. Pro přihlášení do aplikace zvolte jednorázové přihlášení přes SMS a zadejte telefonní číslo vaší nové Datamanie.
Klikněte na obrázek v aplikaci Moje O₂ s názvem vašeho nového digitálního tarifu Datamanie a nastavte si automatickou platbu. Nastavením automatické platby si aktivujete Datamanii.
Pokud si nechcete měnit číslo, své současné telefonní číslo si můžete jednoduše převést. Stačí si objednat novou Datamanii a řídit se návodem pro převod čísla. Rádi vám poradíme přímo v online chatu.
Udělejte radost 5G telefonem na splátky bez navýšení.
Své stávající telefonní číslo si můžete k O₂ převést na všechny tarify Datamanie.
Ověřovací kód účastníka (OKU) můžete najít ve webové samoobsluze nebo v mobilní aplikaci. Následující příklady vám hledání můžou značně usnadnit.
Jednou z možností je přihlásit se do webové samoobsluhy a přejít do záložky Moje Smlouva. V sekci Přehled smluv najdete možnost Ověřovací kód účastníka. Pro získání kódu budete muset zadat heslo pro komunikaci.
Přejděte do záložky Služby, sjeďte dolů k záložce Moje SIM / eSIM. Poté klikněte na „další služby“ a vyberte Kódy pro přenos čísla, poté Zobrazit můj OKU kód pro přenos čísla a stiskněte tlačítko vybrat. Pro zobrazení OKU kódu musíte zadat Ověřovací kód, který vám přijde jako SMS.
Přihlaste se a v záložce Moje služby vyberte konkrétní službu. Sjeďte dolů k sekci Ostatní služby a zvolte další aktivní služby. Poté sjeďte znovu dolů a klikněte na Změna aktivních služeb. Sjeďte dolů k Moje SIM / eSIM a klikněte na „další služby“. Zvolte Kódy pro přenos čísla. Klikněte na Zobrazit můj OKU kód pro přenos čísla a zkopírujte si svůj kód.
Je důležité si vždy ověřit, jestli váš telefon podporuje eSIM, a to na webových stránkách výrobce. eSIM podporují telefony uvedené níže, upozorňujeme, že tento seznam slouží jako obecný návod. Krátký video návod na instalaci eSIM do vašeho Android telefonu a pro iPhone.
Jestliže se pokoušíte opakovaně instalovat eSIM do svého zařízení, je potřeba nejdříve telefon připojit k internetu (nejlépe pomocí Wi-Fi), poté přibližně 20 minut počkat a následně kartu aktivovat. To stejné platí i pro smazání eSIM karty.
Poznámka: Pro stažení eSIM přímo z vašeho telefonu Apple, je potřeba mít zapnuté v Nastavení - Obecné - Jazyk a oblast - Zapnuto Živý text.
O2 eSIM podporují níže uvedené telefony. Upozorňujeme, že tento seznam slouží jako obecný průvodce. Je důležité vždy ověřit, zda váš telefon podporuje eSIM, na webu výrobce.
iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max, iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max, iPhone SE, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max, iPhone 16, iPhone 16 pro, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro Max
Samsung Galaxy Note20, Samsung Galaxy Note20 Ultra, Samsung Galaxy S21, Samsung Galaxy S21 Ultra, Samsung Galaxy S21+, Samsung Galaxy S22, Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy S22+, Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S23 Ultra, Samsung Galaxy S23+, Samsung Galaxy S24, Samsung Galaxy S24 Ultra, Samsung Galaxy S24+, Samsung Galaxy Z Flip, Galaxy Z Flip 5G, Samsung Galaxy Z Flip3, Samsung Galaxy Z Flip4, Samsung Galaxy Z Flip5, Samsung Galaxy Fold, Samsung Galaxy Z Fold2, Samsung Galaxy Z Fold3, Samsung Galaxy Z Fold4, Samsung Galaxy Z Fold5, Samsung Galaxy A55 5G, Samsung Galaxy A54 5G, Samsung Galaxy A35 5G, Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra, Samsung Galaxy Z Flip6, Samsung Galaxy Z Fold6
Pixel 3, 3a, 3 XL, 3a XL, Pixel 4, 4a, 4 XL, 4a 5G, Pixel 5, 5a 5G, Pixel 6, 6a, 6 Pro, Pixel 7, 7 Pro, Pixel 8, 8a, 8 Pro
Xiaomi 12T Pro, Xiaomi 13, Xiaomi 13 Pro, Xiaomi 13 Lite, Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14, Xiaomi 14 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G
Honor Magic5 Pro, Honor Magic4 Pro, Honor 90, Honor Magic6 Pro
Motorola Razr 2019, Motorola Razr 5G
Nokia G50
Sony Xperia 10 III Lite
Huawei P40, Huawei P40 Pro
Platnost SIM karty je 12 měsíců od poslední platby (v případě tarifů Datamanie ROK je to 14 měsíců). Pokud během těchto 12 měsíců neproběhne platba, SIM karta se zablokuje a telefonní číslo může být znovu použito na jiné SIM kartě.
Platby služeb nad rámec tarifu jsou například:
Platbu vám odečtěme z platební karty vždy, když suma útraty služeb nad rámec tarifu dosáhne 50 Kč nebo spolu s nejbližší úhradou obnovujícího se tarifu.
Tarify Datamanie můžete v aplikaci Moje O2 kdykoliv zrušit bez sankce. Stačí jednoduše odebrat vaše údaje k platební kartě v rámci automatické platby a tarif se pozastaví. Nastavením automatické platby si tarif opět aktivujete.
Ano, neomezené volání i data v zóně EU nabízí tarify Datamanie NEO, Datamanie 4 GB i Datamanie 12 GB. U tarifů Datamanie 100 GB a 1000 GB není roaming dostupný.
Až v průběhu přeplaceného období vyčerpáte 80 % a 100 % dat, dostanete informaci o spotřebě dat přímo na váš telefon. Pokud vám data zcela dojdou před koncem předplaceného období, pošleme vám výzvu k obnově předplatného, abyste mohli data i nadále využívat.
Ano, kdykoliv budete potřebovat, můžete automatickou platbu kartou přerušit v aplikaci Moje O2. Až budete znovu potřebovat data na SIM kartě, stačí platbu jednoduše obnovit. Po obnově budete platit tolik, kolik jste platili před tím.
Pokud na platební kartě nebudete mít dostatečný zůstatek, po 5 neúspěšných pokusech o provedení platby se platba kartou automaticky deaktivuje. Po vypršení platnosti karty se platba kartou automaticky deaktivuje.