Datamanie s pořádnou porcí mobilních dat

Objednejte si tarif, který vám nejvíce sedí. SIM i eSIM jednoduše aktivujete v aplikaci Moje O2. Vybírat můžete mezi datovými tarify s voláním i bez něj.

Nové digitální tarify Datamanie

Vyberte si mezi datovými tarify s voláním i bez něj

SIM kartu vám doručíme zdarma a aktivujete si ji první platbou. Všechny tarify můžete mít i na eSIM.

Datamanie 4 GB

Datamanie 4 GB je ideální pro psaní e‑mailů a chatování. Zároveň nabízí neomezené volání v ČR i zóně EU.


  • Připojení k 5G síti v ČR (v zóně EU 4 GB)


  • Neomezené volání v ČR i zóně EU v ceně tarifu


  • SMS za 1,5 Kč


599 Kč / 30 dní
Oblíbený

Datamanie 12 GB

Datamanie 12 GB je vhodná, pokud často procházíte web, jste aktivní na sociálních sítí, posloucháte hudbu a občas si pustíte krátké video na YouTube.


  • Připojení k 5G síti v ČR (v zóně EU 12 GB)


  • Neomezené volání v ČR i zóně EU v ceně tarifu


  • SMS za 1,5 Kč


749 Kč / 30 dní

Datamanie NEO

Datamanie NEO je určena pro ty, kteří potřebují neomezené volání a neomezená data s rychlostí až 20 Mb/s po celé ČR. V zóně EU máte k dispozici 55 GB dat.


  • Neomezená data v ČR (v zóně EU 55 GB)


  • Neomezené volání v ČR i zóně EU v ceně tarifu


  • SMS za 1,5 Kč


849 Kč / 30 dní
Objednat můžete maximálně 2 SIM karty od každé varianty Datamanie. Podrobné informace o těchto tarifech a balíčcích najdete v ceníku předplacených služeb. Pokud se vám nepodaří rozpracovanou objednávku dokončit, můžeme vás kontaktovat na telefonním čísle, které jste uvedli, abychom vám s jejím dokončením pomohli.

SIM kartu vám doručíme zdarma a aktivujete si ji první platbou. Všechny tarify můžete mít i na eSIM.

Datamanie 100 GB

Datamanie 100 GB se hodí, pokud potřebujete velkou porci dat nebo jako druhou SIM kartu k vašemu tarifu. Volat můžete neomezeně ve dny, kdy potřebujete.


  • Připojení k 5G síti kdekoliv v ČR


  • Neomezené volání v ČR za 15 Kč/den


  • SMS za 2 Kč


449 Kč / 30 dní

Datamanie 1000 GB

Datamanie ROK vám jednou platbou připojí k mobilním datům notebooky, tablety nebo další zařízení na celých 365 dní.


  • Připojení k 5G síti kdekoliv v ČR


  • Tarif obsahuje pouze mobilní data


  • Jedinou platbou máte mobilní data na celý rok


3 499 Kč / 365 dní

Objednat můžete maximálně 2 SIM karty od každé varianty Datamanie. Podrobné informace o těchto tarifech a balíčcích najdete v ceníku předplacených služeb. Pokud se vám nepodaří rozpracovanou objednávku dokončit, můžeme vás kontaktovat na telefonním čísle, které jste uvedli, abychom vám s jejím dokončením pomohli.

Proč si Datamanii pořídit?

esim

eSIM si zvládnete aktivovat do pár minut

esim
eSIM si zvládnete aktivovat do pár minut

Na elektronické SIM, která je ekologickou variantou té klasické, plastové, můžete mít nahraných více čísel. Tarif využíváte úplně stejně. Jednoduše tak skloubíte pracovní a osobní SIM do jednoho telefonu. Jedinou podmínkou je, aby váš telefon tuto možnost umožňoval.

vše zařídíte v aplikaci Moje O2

Platba i aktivace v aplikaci Moje O2

vše zařídíte v aplikaci Moje O2
Platba i aktivace v aplikaci Moje O2

Nastavením platby z platební karty si vše aktivujete jednoduše v aplikaci Moje O2. ​Poradíme vám také na chatu přímo v aplikaci.

doprava zdarma

SIM vám doručíme zdarma do 5 pracovních dnů

doprava zdarma
SIM vám doručíme zdarma do 5 pracovních dnů

SIM kartu vám do 5 pracovních dnů doručíme do poštovní schránky zdarma.

bez smlouvy

Nepotřebujeme smlouvu ani doklady

bez smlouvy
Nepotřebujeme smlouvu ani doklady

Datamanie vás k ničemu nezavazuje. Pro aktivaci není potřeba žádný průkaz ani podpis smlouvy.

používáte jen když se to hodí

Tarif používáte i platíte jen když potřebujete

používáte jen když se to hodí
Tarif používáte i platíte jen když potřebujete

Datamanii si můžete pozastavit nebo zrušit v aplikaci Moje O2. Až ji budete chtít znovu používat, stačí ji zase aktivovat platbou.

datamanie aktivace

Jak si Datamanii aktivujete?

  1. Vložte SIM kartu do telefonu nebo si aktivujte eSIM v nastavení vašeho zařízení

    SIM vylomte z platové kartičky, vložte ji do telefonu a zapněte ho.​ eSIM si aktivujete ve svém telefonu, pokud tuto funkci podporuje.

  2. Stáhněte si aktuální verzi aplikace Moje O2​ ​

    Připojte se k Wi-Fi a stáhněte si aktuální verzi aplikace Moje O2​.

  3. Přihlaste se do Moje O2​

    Zvolte jednorázové přihlášení přes SMS a zadejte telefonní číslo ze zadní strany plastové kartičky.

  4. Aktivujte si svoji Datamanii

    Klikněte na obrázek v aplikaci Moje O2 s názvem vašeho nového digitálního tarifu Datamanie a nastavte si automatickou platbu. Nastavením automatické platby se vám Datamanie aktivuje.

  5. Převeďte si svoje telefonní číslo na novou SIM

    Pokud si chcete zachovat své telefonní číslo, stačí poslat SMS s OKU kódem (ověřovací kód účastníka) na číslo 999111. V jakém tvaru SMS odeslat a jak převod probíhá se dozvíte tady.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • poradíme vám na chatu přímo v aplikaci
  • tarif si v aplikaci aktivujete automatickou platbou
  • všechny údaje máte přehledně na jednom místě
  • automatickou platbu můžete kdykoliv pozastavit nebo zrušit
  • máte přehled o všech platbách i informace o útratě nad rámec tarifu

Vánoční nabídka od O2

Vyměňte starý telefon za nový z vánoční nabídky
Pořiďte sobě nebo blízkým nový 5G telefon na splátky bez navýšení. Připojte se na nejlépe hodnocenou 5G síť.
Vánoční nabídka
V O2 Radostech na vás čekají vánoční vouchery
Naši zákazníci v aplikaci Moje O2  objeví také slevové vouchery na O2 příslušenství i další odměny.
příslušenství k telefonu
Virtuální asistentka Eva
Poradíme vám s přenosem čísla

Zeptejte se nás, rádi vám pomůžeme.

Jak aktivovat a nastavit Datamanii

Jak si aktivovat Datamanii v aplikaci Moje O2?

Je to jednoduché. Digitální tarify Datamanie si aktivujete v aplikaci Moje O2 nastavením automatické platby, a to uložením vaší platební karty. Nemusíte se tak o nic starat a řešit placení. Z uložené platební karty se bude provádět platba za tarif. Platba proběhne měsíčně nebo ročně podle vašeho tarifu Datamanie.

S Datamanií můžete využít další služby nad rámec tarifu

Platby služeb nad rámec tarifu jsou například:

  • SMS
  • SMS jízdenky
  • den volání
  • volání do zahraničí

Platbu vám odečtěme z platební karty vždy, když suma útraty služeb nad rámec tarifu dosáhne 50 Kč nebo spolu s nejbližší úhradou obnovujícího se tarifu.

Digitální tarify Datamanie jsou bez závazku

Tarify Datamanie můžete v aplikaci Moje O2 kdykoliv zrušit bez sankce. Stačí jednoduše odebrat vaše údaje k platební kartě v rámci automatické platby a tarif se pozastaví. Nastavením automatické platby si tarif opět aktivujete.

Jak nahrát eSIM do vašeho telefonu a jaké telefony eSIM podporují?

O2 eSIM podporují telefony uvedené níže. Upozorňujeme, že tento seznam slouží jako obecný návod. Je důležité si vždy ověřit, zda váš telefon podporuje eSIM, na webových stránkách výrobce.

Krátký video návod na instalaci eSIM do vašeho Android telefonu a pro iPhone.

Zařízení Samsung Galaxy

  1. Otevřete si aplikaci Nastavení a klepněte na Připojení.
  2. Klepněte na Správce SIM karet.
  3. Pokud je k dispozici možnost Přidat eSIM, pak vaše zařízení pravděpodobně eSIM podporuje.

Zařízení Google Pixel

  1. Otevřete si aplikaci Nastavení a pak klepněte na Síť a Internet.
  2. Klepněte vedle SIM karet na znaménko +.
  3. Pokud je na stránce Připojit k mobilní síti možnost Stáhnout místo toho SIM kartu?, znamená to, že vaše zařízení podporuje eSIM.

Zařízení Apple

  1. Přejděte do Nastavení, vyberte Mobilní data a potom klepněte na Nastavit mobilní data nebo Přidat eSIM.
  2. Zvolte Použijte QR kód a vyfoťte QR kód, který vám přišel do mailu. Pokud chcete zadat údaje ručně, pak klikněte na Zadat údaje ručně
  3. Vaše eSIM se následně přidá do vašeho zařízení.

Poznámka: Pro stažení eSIM přímo z vašeho telefonu Apple, je potřeba mít zapnuté v Nastavení - Obecné - Jazyk a oblast - Zapnuto Živý text.


Seznam telefonů 

O2 eSIM podporují níže uvedené telefony. Upozorňujeme, že tento seznam slouží jako obecný průvodce. Je důležité vždy ověřit, zda váš telefon podporuje eSIM, na webu výrobce.

iPhone

iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 12, iPhone 12 mini, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max, iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max, iPhone SE, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 15, iPhone 15 Plus, iPhone 15 Pro, iPhone 15 Pro Max

Samsung

Samsung Galaxy Note20, Samsung Galaxy Note20 Ultra, Samsung Galaxy S21, Samsung Galaxy S21 Ultra, Samsung Galaxy S21+, Samsung Galaxy S22, Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy S22+, Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S23 Ultra, Samsung Galaxy S23+, Samsung Galaxy S24, Samsung Galaxy S24 Ultra, Samsung Galaxy S24+, Samsung Galaxy Z Flip,  Galaxy Z Flip 5G, Samsung Galaxy Z Flip3, Samsung Galaxy Z Flip4, Samsung Galaxy Z Flip5, Samsung Galaxy Fold, Samsung Galaxy Z Fold2, Samsung Galaxy Z Fold3, Samsung Galaxy Z Fold4, Samsung Galaxy Z Fold5, Samsung Galaxy A55 5G, Samsung Galaxy A54 5G, Samsung Galaxy A35 5G

Google Pixel

Pixel 3, 3a, 3 XL, 3a XL, Pixel 4, 4a, 4 XL, 4a 5G, Pixel 5, 5a 5G, Pixel 6, 6a, 6 Pro, Pixel 7, 7 Pro, Pixel 8, 8a, 8 Pro

Xiaomi

Xiaomi 12T Pro, Xiaomi 13, Xiaomi 13 Pro, Xiaomi 13 Lite, Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14

Honor

Honor Magic5 Pro, Honor Magic4 Pro, Honor 90, Honor Magic6 Pro

Jak přejít se svým telefonním číslem a kde najdu OKU kód?

Jak na převod čísla?

  • Své stávající telefonní číslo si můžete k O2 převést i na tarify Datamanie.
  • Ověřovací kód účastníka (OKU) najdete ve webové samoobsluze nebo v mobilní aplikaci svého operátora.
  • Pro převod svého stávajícího čísla, si nejprve pořiďte kartu DATAMANIE a aktivujte ji nastavením automatické platby.
  • Z nového tarifu DATAMANIE, stačí odeslat SMS na číslo 999111 ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXX je ověřovací kód účastníka (OKU) získané od stávajícího operátora, a YYYYYYYYY je přenášené telefonní číslo. Údaje musí být oddělené mezerou, jinak se SMS nezpracuje.
  • Pokud Vám tarif nedovolí zaslat SMS, kontaktujte nás a my Vám s převodem rádi pomůžeme.

Jak dlouho bude přenos trvat?

Pokud nejste u svého stávajícího operátora nijak vázán/a (např. výpovědní lhůtou), přeneseme vaše telefonní číslo do 3 pracovních dní.

Nevíte si s přenosem čísla rady?

Co je OKU kód a kde ho najdu?

Ověřovací kód účastníka (OKU) můžete najít ve webové samoobsluze nebo v mobilní aplikaci. Následující návody vám hledání můžou značně usnadnit.

Operátor 1

Jednou z možností je přihlásit se do webové samoobsluhy a přejít do záložky Moje Smlouva. V sekci Přehled smluv najdete možnost Ověřovací kód účastníka. Pro získání kódu budete muset zadat heslo pro komunikaci.

Operátor 2

Další možností jsou jak webové samoobsluhy, tak mobilní aplikace.

Webová samoobsluha

Přejděte do záložky Služby, sjeďte dolů k záložce Moje SIM / eSIM. Poté klikněte na „další služby“ a vyberte Kódy pro přenos čísla – Zobrazit můj OKU kód pro přenos čísla a stiskněte tlačítko vybrat. Pro zobrazení OKU kódu musíte zadat Ověřovací kód, který vám přijde jako SMS.

Mobilní aplikace

Přihlaste se a v záložce Moje služby vyberte konkrétní službu. Sjeďte dolů k sekci Ostatní služby a zvolte další aktivní služby. Poté sjeďte znovu dolů a klikněte na Změna aktivních služeb. Sjeďte dolů k Moje SIM / eSIM a klikněte na „další služby“. Zvolte Kódy pro přenos čísla. Klikněte na Zobrazit můj OKU kód pro přenos čísla a zkopírujte si svůj kód.

Nevíte si s přenosem čísla rady?

Za jak dlouho mi bude karta doručena?
  • eSIM vám doručíme do pár minut do vašeho e-mailu.
  • SIM kartu vám doručíme zdarma na vámi zadanou adresu. Do 5 pracovních dnů ji najdete ve své poštovní schránce.
Na co si dát pozor při objednání?
  • SIM kartu doručujeme do poštovní schránky, ujistěte se tedy, že máte na schránce správně uvedené jméno, které souhlasí se jménem v objednávce.
  • Zkontrolujte, že v objednávce zadáváte správnou adresu, kterou vložte za pomoci našeptávače.
  • Pokud SIM karta nedorazí do 5 pracovních dní, kontaktujte nás na lince 800 02 02 02.

Více o Datamanii

Mohu používat Datamanii také v zahraničí?

Ano, neomezené volání i data v zóně EU nabízí tarify Datamanie NEO a Datamanie 4 GB. U tarifů Datamanie 100 GB a 1000 GB není roaming dostupný.

  • Datamanie NEO: v zóně EU máte k dispozici 55 GB dat + neomezené volání
  • Datamanie 4 GB: v zóně EU máte k dispozici 4 GB dat + neomezené volání
Co se stane, když vyčerpám data v tarifu?

Až v průběhu přeplaceného období vyčerpáte 80 % a 100 % dat, dostanete informaci o spotřebě dat přímo na váš telefon. Pokud vám data zcela dojdou před koncem předplaceného období, pošleme vám výzvu k obnově předplatného, abyste mohli data i nadále využívat.

Můžu přerušit platbu za tarif Datamanie a později ho znovu obnovit?

Ano, kdykoliv budete potřebovat, můžete automatickou platbu kartou přerušit v aplikaci Moje O2. Až budete znovu potřebovat data na SIM kartě, stačí platbu jednoduše obnovit. Po obnově budete platit tolik, kolik jste platili před tím.

Pokud na platební kartě nebudete mít dostatečný zůstatek, po 5 neúspěšných pokusech o provedení platby se platba kartou automaticky deaktivuje. Po vypršení platnosti karty se platba kartou automaticky deaktivuje.

Opakovaná instalace nebo smazání eSIM z vašeho telefonu

Jestliže se pokoušíte opakovaně instalovat eSIM do svého zařízení, je potřeba nejdříve telefon připojit k internetu (nejlépe pomocí Wi-Fi), poté přibližně 20 minut počkat a následně kartu aktivovat. To stejné platí i pro smazání eSIM karty.

Jak často musím za Datamanii platit?

Platnost SIM karty je 12 měsíců od poslední platby. Pokud během těchto 12 měsíců neproběhne platba, SIM karta se zablokuje a telefonní číslo může být znovu použito na jiné SIM kartě.