V zahraničí mi nefunguje volání a SMS

V první řadě je potřeba ověřit, jestli máte zapnutý roaming. To snadno zjistíte v internetové samoosbluze Moje O2. Zapnutý roaming poznáte podle toho, že budete mít aktivní roamingový tarif Svět Basic.

Když zjistíte, že tarif není aktivní, zapněte ho. Podrobnosti o tarifu zjistíte na stránce roamingu.

Pokud roaming aktivní máte a služby pořád nefungují, je potřeba zkontrolovat ještě následující:

  • Ověřte si, jestli jste v zemi, kde je možné roaming využít (to znamená, jestli tam máme roamingového partnera). Informace o jednotlivých zemích najdete na stránkách roamingu.
  • V Moje O2 si zkontrolujte, ještě nemáte zablokované hovory v roamingu, a případně je odblokujte.
  • Ověřte si, jestli nemáte zapnutou službu "nezobrazení čísla". Tu při problémech s využíváním služeb v zahraničí doporučujeme vypnout.

Po jakékoliv změně v nastavení roamingu zkuste ještě vyhledat síť pomocí manuálního vyhledání. Postup se liší podle typu mobilního telefonu.

Jestli ani jeden z těchto tipů nepomůže, ozvěte se nám na chatu nebo na zákaznické lince +420 720 720 720.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies