O2 Prodejny pro vás zůstávají nadále otevřené. Při návštěvě prosím dodržujte hygenická opatření. S většinou vašich požadavků vám rádi pomůžeme i na dálku v samoobsluze Moje O2.

Platba za zařízení v měsíčním vyúčtování

Mohu platit za zařízení k O2 službám v měsíčním vyúčtování?

Pokud si pořídíte zařízení ke službě, můžete jej platit i ve splátkách v rámci vyúčtování za službu bez jakéhokoli navýšení kupní ceny.

Když platím za zařízení ve vyúčtování, je zařízení moje, nebo patří O2?

Zařízení si vždy kupujete do svého vlastnictví. Pokud jste si objednali zařízení s placením ve vyúčtování, jde vlastně o rozložení kupní ceny do příslušného počtu měsíců. 

Mohu zařízení placené ve splátkách ke službě vrátit, když nebudu spokojen?

Ano, pokud jste zařízení koupili na dálku, máte samozřejmě možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů.

K řadě tarifů – internet, O2DATA+ a podobně, či pro zákazníky nad 65 let – obvykle poskytujeme tzv. záruku spokojenosti. Tarif můžete zrušit do 30 dnů bez sankcí. V takovém případě máte možnost vrátit i zařízení

Stejnou prodlouženou lhůtu (30 dní na vrácení jako záruku spokojenosti) navíc nabízíme i ke všem modemům a set-top boxům pro technologii LTE. Zařízení nám prostě přijďte vrátit na jakoukoli prodejnu.

Co se stane, když zruším službu, ke které jsem si vzal zařízení?

Záleží na tom, proč službu rušíte. Pokud se jedná o odstoupení od smlouvy do 14 dnů či v záruce spokojenosti, můžete nám vrátit i zařízení a odstoupit od jeho kupní smlouvy (viz výše) a my vám vrátíme peníze.

Pokud už doba pro odstoupení od smlouvy uplynula, pak vám při zrušení služby zařízení zůstává. Do vašeho vyúčtování pak po zpracování všech požadavků přidáme doplatek kupní ceny zařízení v souladu s podmínkami, které jsou uvedeny také v dokumentu smlouvy, jež najdete přímo v sekci Dokumenty Moje O2.

Mohu splátky za zařízení převést na jinou osobu?

Nemůžete. Dohoda o splátkách, kterou formálně smlouva k objednávce zařízení je, je sepsána s vámi. Zařízení je však vaše, tedy samozřejmě můžete své zařízení tomu, na koho převádíte své služby, prodat za zůstatkovou cenu. Závazek doplatit zařízení je však váš.

O2 Mobil - splátky Home Credit

Chci si vzít mobilní telefon na splátky bez navýšení, jde to?

Splátky je nyní možné zřídit přímo přes O2 s postupnou platbou ve vyúčtování služeb O2. Více informací o placení v měsíčním vyúčtování.

Zaplatit za telefon však můžete i platební kartou včetně O2 RB karty, se kterou navíc ušetříte až 40 % z vašeho O2 vyúčtování. Náš partner Home Credit nabízí i další výhodné revolvingové úvěry.

Jak postupovat při úpravě smlouvy

Mám splátky od společnosti Home Credit na svůj mobilní telefon nebo tablet zakoupený u O2 a potřebuji je upravit nebo zrušit, jak mám postupovat?

Veškeré informace k úvěrové smlouvě najdete v této praktické příručce.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies