Přesměrování hovorů

Výhody služby

Pokud zrovna nejste doma nebo právě telefonujete, můžete si nechat pevnou linku dočasně přesměrovat třeba na mobil, do hlasové schránky nebo na kterékoli jiné telefonní číslo v pevné nebo mobilní síti. Volání můžete kdykoliv přesměrovat zpátky.

  1. Jste k zastižení kdykoliv.

  2. Volajícím stačí znát jediné číslo.

  3. Aktivace zdarma.

Službu si můžete zdarma objednat v kterékoliv O2 Prodejně.

Jak přesměrování hovorů funguje

Přesměrování digitální linky

Digitální linka nabízí spoustu možností přesměrování pevné linky.

Nepodmíněné přesměrování

umožňuje okamžité přesměrování všech příchozích hovorů na jiné telefonní číslo.


cfu

 

Přesměrování při obsazení

Hodí se, pokud je volané číslo obsazené.

 

cfb

 

Přesměrování při nepřihlášení

Přesměrování příchozích volání v případě, že volaný nepřijme hovor v předem nastaveném časovém limitu.

cfnr

 

Nastavení

  1. Zvedněte sluchátko a počkejte na oznamovací tón.
  2. Zadejte příslušný kód - podle toho, jaký druh přesměrování chcete. 
     
      Nepodmíněné přesměrování (CFU)  Přesměrování při obsazení (CFB) 
     
    Přesměrování při nepřihlášení (CFNR)
    aktivace služby  * 21 * <telefonní číslo> #  * 67 * <telefonní číslo> #  * 61 * <telefonní číslo> # 
    deaktivace služby  # 21 #  # 67 #  # 61 # 
    dotazování na stav  * # 21 #  * # 67 #  * # 61 # 
  3. Ve sluchátku uslyšíte po úspěšné aktivaci/deaktivaci služby, případně jako potvrzení aktivní služby přesměrování, hlásku "Vaše činnost je potvrzena". V opačném případě se ozve jiný tón, např. obsazovací.
  4. Zavěste.
  5. A je to! 
Přesměrování analogové linky
  1. Zvedněte sluchátko a počkejte na oznamovací tón
    Zapojení služby Postupně stiskněte * 21 * přesměrované číslo #
    Zrušení služby     Postupně stiskněte # 21 #
    Dotaz na službu     Postupně stiskněte * # 21 * přesměrované číslo #
  2. Ve sluchátku uslyšíte po úspěšné volbě hlášku "Vaše činnost je potvrzena" nebo po neúspěšné volbě obsazovací tón.
  3. Zavěste.
  4. Přepínač TONE/PULSE u telefonního přístroje s tlačítkovou číselnicí nastavte do polohy TONE.
  5. Služba funguje jen u telefonů s tlačítkovou číselnicí. Pokud pořád ještě máte od O2 telefon s rotační číselnicí, můžete v kterékoliv O2 Prodejně požádat o jeho bezplatnou výměnu.
Ceny
  • zapojení služby je zdarma
  • volající platí jen za spojení na vaše obvyklé číslo
  • vy platíte cenu za volání z vašeho pevného čísla na přesměrované číslo

Příklad běžného volání

Volající volání platí volající

vaše pevné číslo

Příklad přesměrovaného hovoru

Volající volání platí volající vače pevné číslo volaní platí majitel přesměrované linky přesměrované číslo
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek