Podpora

Hledám informaci

Kontakty

Telefonní čísla, e-mailové adresy či vyhledávání O2 prodejen.

Kontakty
Vyhledávání prodejen

Pokrytí, dokumentace sítě

Interaktivní mapy pokrytí a dokumentace sítě.

Mapa pokrytí
Dokumentace sítě - www.cetin.cz

Dokumenty, formuláře, ceníky

Žádosti o přeložení linky, změnové formuláře, vysvětlení vyúčtování, ceníky, atp.

Dokumenty, formuláře a žádosti, ceníky
Vyúčtování

Chci změnit nastavení služeb a produktů

Nastavení základních produktů a služeb je vám dostupné po přihlášení do Moje O2.

Přihlásit se do Moje O2
Registrovat se do Moje O2

Nemůžu zprovoznit

Nefunkční zařízení

  1. Je-li to možné, zkuste zařízení vypnout a zapnout a podívejte se do návodu k obsluze vašeho zařízení.
     
  2. Navštivte web O2 Technická podpora.
     
  3. Zavolejte na linku technické podpory O2 na telefonním čísle 800 111 777.

Nefunkční služba

  1. Nejprve zkontrolujte přehled o výpadcích sítě.
     
  2. Navštivte web O2 Technická podpora nebo se podívejte do často kladených otázek.
     
  3. Zavolejte na linku technické podpory O2 na telefonnním čísle 800 111 777.

Problémy se sítí

  1. Nejprve zkontrolujte přehled o výpadcích sítě.
     
  2. Kontaktujte linku technické podpory O2 na telefonnním čísle 800 111 777.

Potřebuji reklamovat

Vyúčtování

Podívejte se na způsoby a možnosti podání reklamace.

Službu

  1. Ujistěte se, zda nejde o krátkodobý problém se sítí.
     
  2. Podívejte se na přehled o výpadcích sítě.
     
  3. Podívejte se na způsoby a možnosti podání reklamace.

Zařízení

  1. Většinu zařízení doporučujeme reklamovat v autorizovaném servisu, viz návod k obsluze.
     
  2. Obraťte se na svého obchodního zástupce. 
     
  3. Reklamaci můžete provést také osobně ve značkové prodejně O2, viz seznam prodejen.
Pomohla vám tato stránka?